## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

ManjaV

Hey Caroline,

Wat geweldig om je update te lezen. Echt leuk dat je er zo uitgebreid de tijd voor neemt :D En inderdaad, als je iedereen moet beantwoorden kan je maar het beste in Word gaan typen want je zit dan nog best wel lang te schrijven en redt het dan wellicht niet in een dag ;)

Echt mooie foto's, van Diego en ook van Noa, ze is inderdaad mooi wit. Ik wist trouwens niet dat het geslacht van Diego nog onbekend was, dat is dus nog even spannend. Wordt het anders Diega? ;) Haha, dat klinkt niet echt en bestaat volgens mij ook niet. Diego is sowieso een mooie naam voor een stoer valkje :D
En wat leuk dat een valkje van Bonnie naar je moeder gaat. Daar zal ze vast blij mee zijn :D Het ziet er ook heel lief uit!

En dan die roodborstjes!!!! Wat schattig!!! En wat geweldig om die in de tuin te hebben, in zo een tas nog wel :D Wie had dat gedacht he. Op gegeven moment zal je ze ook zien uitvliegen, dat ziet er vast heel schattig uit.
Ik ben benieuwd!!!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

:'( Kaal!!  :'(

Ik kreeg gisteren de foto's van Diego onder ogen en schrok me rot. Zijn vader heeft zijn hele nekje kaal geplukt.  :'(

Gelukkig heeft Roos hem samen met Primo en Twila apart gezet met mama Poppie, zo krijgen ze toch nog te eten naast het geen ze zelf al knabbelen. En papa kan niet meer plukken.

Zielig hè??

De rest van zijn koppetje heeft pa laten zitten.  :D

Proberen te vliegen.  ;D

Ook nog goed nieuws, hij eet al heel goed zelfstandig!!

Afgekeken van zijn mama hoor.  ;)

Zoals het er nu uit ziet duurt het niet lang meer en dan is Diego thuis.  :D

Nu ga ik eventjes lekker in bad en dan moeten we nog slingers ophangen.  :P :-\ Helemaal geen zin in, maar ja, onze Sanne wordt morgen 5 jaar.  :D

Voor straks allemaal, welterusten.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Hoi Caroline, Geen nieuws is over het algemeen goed nieuws he? Noa ziet er mooi uit, inderdaad erg wit geworden en wat goed van haar snaveltje, ik ben benieuwd of het zo gaat blijven!

Pino is erg schattig :-)

Veel succes met de verjaardag morgen!!

Groetjes,
Suus

oja...ach wat lief dat nestje in de zak buiten... :-*
Nu vergeet ik nog te zeggen dat Diego er zo zielig uitziet zo..net een giertje, de arme schat!!

bobbie

Hoi Caroline,

Wat een schattige foto's van de kleine roodborstjes. Inventief zeg van papa en mama roodborst.

Arme Diego. Zoals Roos het nu heeft gedaan had ik het ook gedaan. Pipo was bij mij de plukker, die heb ik toen bij de jonkies weggehaald.

En om je vragen over Renzo even te antwoorden:
Renzo was van de trap gevallen :o. Ik schrok me rot toen ik het hoorde. Hij heeft echt geluk gehad. Dus, ondanks zijn medicatie die ingespoten wordt, toch nog een giga-bult.

Vanmiddag weer bellen geblazen met de kleinkinderen. Renzo doet het weer als vanouds met zijn neus. ::) ;)

Met Jolanda gaat het erg goed. Ze voelt de kleine lekker bewegen in haar buik en ze krijgt ook al een buikje. Ruim 19 weken is ze nu.

Groetjes, Nel

Gerda

Hoi Caroline,

Dit bericht is niet voor jou, maar voor je jarige dochter!!!

Lieve Sanne

Een heel fijne verjaardag gewenst!!!

Ik ben beniewd naar de kadootjes die je krijgt!!!

Maak er maar een leuke dag van!!!

Liefs, Gerda

Lin

Wat sneu zo op het laatste moment! De hele rug is ook kaal zag ik. Nou ja gelukkig weet je dat het snel aangroeit, gelukkig ook maar anders zou je altijd een giertje hebben. Hoe oud is diego nu eigenlijk? Is het alweer zover? Ik dacht dat ie alleen nog maar knabbelde aan trosgierst. Maar blijkbaar kan ie dus ook al zaadjes pellen. Ik was inderdaad in de war met mijn vorige post. Ik dacht aan Noa.. ;D

Sanne klein prinsesje, ik wens je een leuke verjaardag!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Sanne,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Een leuke dag vandaag en dat je maar mooie kadootjes zal krijgen.

Groetjes Marianne

Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

carco

Hoi lieve  

(En ook een beetje voor mama)

Fijne verjaardag!!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

Hallo Sanne,

gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar lekker verwent mag worden vandaag ;D

gr Esther

Rianne

:o Arme Diego! Gelukkig is zijn hoofdje gespaard! Wat goed dat ie al gierst eet, dan zal hij al snel zelfstandig zijn :D

Sanne, gefeliciteerd met je 5e verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag zult hebben! :D

Monky

Hi Caroline,
Wat jammer dat kleine Diego geplukt wordt  :-\ Maar het blijft een heel mooi beestje!!  :-* En wat fijn dat hij al zaadjes pelt. Pas maar op met de trosgierst hahaha. Voor je het weet zijn ze verslaaft  8)

Wat leuk dat je een nestje van roodborstjes in je tuin hebt. Echt lief  :)

Ik vind het altijd heel leuk hoe je altijd zegt dat je eigenlijk geen nieuws hebt, maar vervolgens een heel verhaal opschrijft  ;D Ik heb er absoluut geen problemen mee  ;D ;D ;D

En nog gefeliciteerd met Sanne. Ik hoop dat jullie er een gezellige dag van maken  :) Komt vast wel goed.

Groetjes,
Monky

Mariska

Hoi Sanne,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 5e VERJAARDAG :-*

Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt met heel veel cadeautjes :D :D :D

Veel liefs

Mariska :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

En wat sneu voor Diego...gelukkig komt t weer goed :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

gonnie

Hoi Buuv
allereerst nog van harte gefeliciteerd met je dochter, Wat gaaf de roodborstjes , dat maak je niet zo snel mee in je omgevig ,hèèl apart.
Wat sneu voor diego , dat zijn vader hem kaalplukte, maar inderdaad groeit het ook wel weer aan.
Groetjes Gonnie

Wilma1

Wat lees ik nu ...wordt Diego geplukt ??? wat zielig zeg....ik ben nog niet "bij"maar zal het snel door"spitten"...daarbij GEFELICITEERD MET SANNE.....zie dat ze al 5 is geworden....

Hier de wat latere overgevlogen ballonen  ;)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3