## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Volgens mij heb ik geen berichtje geplaats bij jou ???.
Maar hier dan alsnog een berichtje :D.
Heb je goed geslapen ondanks dat je zo laat ging slapen en er weer vroeg uit moest.
Gaat het weer een beetje, hou je alles binnen nu?
Hopelijkk was het maar een eendags virus en ga je nu snel opknappen.
Misschienn zie ik je vanavond laat nog, ik moet nl tot 23.15 werken.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

gonnie

Hoi Buuv
Alweer een virus , ja het blijft bij jullie maar aan de gang zeg,phoe phoe .
Ik heb vandaag ook al allemaal vreemde dingen op het forum gehad , dus er zal wel ergens iets mis zitten.
Groetjes gonnie




Riny

                                                                   
Hoy caroline
Hoe is het met je verkoudheid?
Probeer vanavond maar eens wat eerder je bed in te kruipen,en lekker te slapen.
Je moet wel zorgen dat je maandag helemaal fit bent.
Anders lukt het je nooit om Brutus voor me te kidnappen. ;D ;D
Groetjes Riny :-*


Caroline



Hoi Riny,

Mijn buikgriepje en verkoudheid gaan de goede kant op. Ik doe er alles aan om maandag fit te zijn. Dus ga proberen om vanavond vroeg naar mijn bedje te gaan. Ik denk dat ik vanavond wel lekker zal kunnen slapen.  ;)

Maar Brutus kidnappen durf ik niet hoor, ik geef hem wel heel veel kusjes en knuffeltjes van jou.  :D

Bedankt voor de mooi roos.  :-*





Hallooooh andere lieve mensen, ik had eigenlijk beloofd om vanavond weer eens te komen bijschrijven hier maar ik kan het niet opbrengen tussen alle andere bezigheden door. Ik beloof dat ik snel kom schrijven. Maar ben jullie niet vergeten hoor want jullie dagboekjes hou ik nog steeds bij.  :D

Tot gauw!![/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

hey Caroline,

je hebt hier geen verplichtingen hoor! Je gezondheid en je gezinnetje gaan voor! :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

22 februari 2006, 21:51:40 #2121 Last Edit: 23 februari 2006, 10:05:09 by marga
hoi caroline
ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent
groetjes en beterschap
marga

carco

Hoi Caroline

Vreemde notificaties??
Vreemde berichten??
Ik denk dat Riny hier achter zit , hier heeft ze vaker last van.
Bijvoorbeeld dagboeken laten verdwijnen enzo ;D ;D
Maar ik ben blij dat je weer iets opgeknapt ben , dan kan je maandag in ieder geval erbij zijn.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

valkchico

Hallo Caroline,

en???? weer een beetje beterder?????
rustig aan doen he nog maar 4 daagjes!!!!!!!!
Ik heb er wel zin in hoor het word nu ook wat werkelijker (eerst was het nog zo ver weg ;))

ziek de laatste restjes er nog maar even uit.
tot maandag.

gr Esther

Caroline



Bijna carnaval!!



Zo, eventjes er voor gaan zitten hoor. Het zal een beetje een rommelig berichtje worden want ik zag zat ik tussendoor al af en toe een berichtje had geplaatst. Maar ik zal er proberen nog iets van te maken.

Hier in Brabant draait alles op het moment om het aankomende Carnaval. Zelf was ik vroeger een fanatieke Carnavalsvierder, 4 tot 6 dagen was ik aan het feesten. Nu met de kindjes is dat helemaal veranderd, ik vind het namelijk niks om nu 4 avonden weg te zijn en hier in huis een oppas te zetten. Daarom gaan we nu naar de kindercarnaval. Morgenochtend begint het al, Thomas op de peuterspeelzaal en Sanne op school, hoe de dag indeling bij Sanne is moet ik nog eventjes doorlezen  :-[ maar bij Thomas mogen we van 11 tot half 12 mee doen.  :D Zaterdag is hier in Veghel de kinderoptocht en lopen ook heel veel scholen mee, zo ook de school van Sanne. Sanne zelf loopt nog niet mee maar uiteraard zullen we wel verkleed en wel met alle drie gaan kijken. Zondag is er de grote optocht met hele grote wagens, dit is een prachtig gezicht om te zien hoe ze maanden er naar toe hebben geleefd en allemaal weer de prachtigste wagens hebben gemaakt. Ook hier gaan we naar toe, ik zal proberen om wat mooie foto's te maken. Na beide optochten zullen we nog naar een omgebouwde gymzaal gaan waar de kindjes even lekker kunnen hossen en polonaisedansen onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips.  :P
En dan zit voor ons de carnaval erop. Maandag is het de 27 ste en zoals de meeste wel weten vertrekken Sanne en ik dan om een uur of 9 richting Zuid-Holland om daar op visite te gaan bij Irene, ook zullen we daar Caroline, Kirsten, Esther, Roosje en "grote" Roos ontmoeten en Sanne gaat kennis maken met haar forumvriendinnetje Demi, de dochter van Kirsten. Gezellig, ik kijk er al helemaal naar uit.  :D :D :D
En dinsdag, ook nog een carnavalsdag hier in Brabant is voor mij een Jasperdag, 's morgens naar de logopedie en 's middags naar de kinderarts voor de gewone controle, die hij zo om de 3-4 maanden heeft, niks apart dus. Ik bedenk me net dat we de vorige keer niks meer hebben gehoord van hem dus dat het bloedonderzoek goed was, dit was om te controleren of zijn schildklieren goed werken, deze controle is jaarlijks bij kindjes met Down syndroom.  :)

Zo nu zal ik nog eventjes reageren op jullie berichtjes en dan ga ik wat doen, dan heb ik genoeg "geluierd" deze week.  ;) Oh, en ik heb nog een paar leuke ouwe carnavalsfoto's uit de doos gevist, althans ik vond ze leuk.  ;D :P



Hoi Marilyn,

Het armpje van Sanne ziet er inderdaad al weer redelijk recht uit en gisteren moest ik met Jasper naar de fysiotherapie en toen heb ik Sanne ook meegenomen, die vind het altijd leuk om daar dan te spelen. Jasper gaat naar de fysio in het ziekenhuis en daar hebben ze een hele speelzaal, inclusief, fietsjes, trampolines en klimrekjes.  :D Ondertussen heb ik Leo, de fysio, mooi even laten kijken naar Sanne's armpje en gelijk nog wat tips mee gekregen, slim hè??  ;) Heeft ze toch een beetje fysiotherapie al zegt de chirurg dat dit bij kinderen niet echt nodig is.



Hoi Es,

In het begin vond ik het heel jammer dat Pablo zijn pareltje ging verliezen, ik wilde namelijk heel erg graag een gepareld popje. Zeker ook omdat ik toen nog Binky had die dezelfde kleur was, cinnamon witmasker. Maar nu Bink er niet meer is vind ik het wel leuk dat Pablo straks op Binky lijkt en heb ik gewoon een gepareld witmasker gereserveerd, alleen moet ik nog eventjes wachten tot dat die geboren wordt.  ;)
Sanne armpje komt zeker wel goed, maar kan nog wel een tijdje duren want zo zegt de fysio, het is een lastige breuk die ze heeft gehad, die wel vaker problemen geeft maar als je het gaat forceren dan heb je kans dat je de groeischijven in haar elleboogje gaat beschadigen, dus dan maar liever eventjes rustig aan doen. En Jasper gaat elke 4 weken naar de fysio dus ik houd op die manier ook Sanne een beetje onder controle.  ;)



Hoi Ankie,

Dank je wel voor je lieve berichtje.  ;)
En ook hier gaan ze altijd samen in bad, eerste Thomas wassen en in bad (in een badstoeltje), dan Sanne erbij, Thomas afdrogen en pyjama aantrekken en in bed, Jasper wassen en in het badstoeltje, Sanne er uit afdrogen en in bed en dan mag Jasper nog eventjes spetteren en dan gaat die eruit. Ideaal hoor dat badstoeltje, op die manier kan Jasper toch lekker eventjes in bad spelen zonder dat ik hem de hele tijd vast moet houden en het is zo'n waterrat.  :D


Hier zie je het stoeltje.



Hoi Esther en Caroline,

Ik doe hard mijn best om beter te zijn voor de 27 ste hoor,ik heb er zo'n zin in, mijn grootste angst is nu dat ik het buikvirus heb doorgegeven aan de kindjes of Ed, vooral de laatste zal heel erg vervelend zijn want dan kan ik natuurlijk nog niet naar Zuid-Holland, maar ik duim dat Ed zijn weerstand sterker is.  ;)
Mijn buik is al weer redelijk opgeknapt, hij rommelt nog steeds heel erg. En ik ben heel erg slapjes maar dat gaat vanzelf wel weer over.  :D



Hoi Es, Roosje, Lin, Ankie, Monique, Esther, Rianne, Riny, Gerda, Diana, Marga en Gonnie,

Jullie ook allemaal bedankt voor de beterschapwensen.  :-*



Hoi Riny,

Dank je wel, voor het plaatsen van de tekeningen van Sanne in mijn dagboekje, Sanne was blij verrast om haar kunstwerken hier terug te vinden.  :-*



Hoi Agnes,

Dikke zoenen heb ik van Sanne een heleboel gehad hoor, maar mijn kindjes zijn sowieso alle drie kussers en knuffelkontjes.  :D
Oh, en niet te vergeten de tekeningen die ik van haar heb gehad omdat ik snel weer beter moest worden.  ;)



Hoi Kirsten,

Inderdaad heeft Jan dus een heel ander ploegenschema als Ed. Het lijkt er wel een beetje op. Mijn broer werkt bijvoorbeeld ook in ploegen maar die hebben alleen vroeg of laat en dan gewoon 5 dagen.
Sanne heeft inderdaad prachtige kunstwerken gemaakt voor me. Vanmiddag gaan we inkopen doen voor maandag, ze heeft prinsessenstickers gezien bij de Intertoys in Uden, nu hoop ik maar dat ze die ook hier in Veghel bij de Intertoys hebben anders moet ik straks voor een paar velletjes stickers naar Uden rijden.  :-\



Hoi Diana,

Gek hè, ik kreeg echt een e-mailtje van een notificatie, met jouw naam, ik heb hem ook bewaard, vreemd hoor.  :D



Nou, ik hoop dat ik niks en niemand vergeten ben.  :D

Hier dan de foto's.

Eerst wat valkjes foto's, geen superfoto's want dit zijn de laatste van de vorige serie die ik gemaakt had en uiteraard heb ik eerst de mooiste hier geplaatst.  :D
Daarna nog een paar foto's van mijn Poepsie, het albinootje bij Lin.
En afsluitend met de carnavalsfoto's van Sanne en Thomas.




Eerst badderen, wow!! Wat een enthousiastme!!  ;)


Je kunt aan Noa nog steeds zien dat haar veertjes nog niet helemaal goed vet zijn.


Ze wordt nog steeds drijf maar dan ook drijf nat.


Zie hier het verschil met zus Chica. Allebei net zo oud, dus dezelfde soort nestveertjes noog en allebei net zo nat gedoucht.  :P


Ook zus Fleur is nat maar niet doorweekt.


Samen op de touwringen, alleen heb ik Noa erop moeten zetten, vliegen kon ze niet zo nat.  :-X


Kijken naar het vogeltje.

Een beetje wazig, gemaakt met mijn mobieltje, mijn camera lag boven en dit komt niet zo vaak voor, ze vinden de driehoek nog een beetje eng.  :-\


Maar Pablo & Fleur samen op de driehoek.  :D


Poepsie dinsdag, dag 29, zijn nieuwe veertjes komen door.  :D


Woensdag, dag 30, kijk het verschil in 1 dag, de veertjes groeien echt snel.


"En wat dachten jullie van mijn kuifje??"


Sanne helemaal aangekleed en natuurlijk opgemaakt voor de carnaval, alleen dit jaar moet het natuurlijk een Sneeuwwitje jurk worden.  :-\




Thomas was minder te spreken over zijn carnavalskostuum, hij moest er vorig jaar niks van hebben, dus ben benieuwd morgen.  ::)


Sanne was na afloop helemaal door dolle heen.  ;D Gekke meid!!


Thomas was keikapot (sorry brabants) en viel als een blok op de bank in slaap.  :) :-*[/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi caroline
het zijn pracht kinderen en dus pracht fotos
ik heb er weer van genoten
groetjes marga

Kirsten

Hoi Caroline,

Fijn dat je je weer wat beter voelt,. zat me alweer te verheugen op een berichtje van je hihi,.
Prachtige valkjesfoto´s natuurlijk en ik krijg helemaal zin in carnaval als ik de andere foto´s zie,. Hier kennen ze het niet zo,. dus heb ook geen idee of ik nog in de buurt ergens sfeer kan proeven en demi kan verkleden ervoor,. whaha

Mochten de prinsessenstickers niet lukken geef even een seintje, dan neem ik ze mee,. Volgens mij heeft Demi ze namelijk ook en dan worden ze hier wel verkocht.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Caroline

Gelukkig dat je je weer iets beter voelt !

Gezellig hoor dat carnaval...alleen hier merk je er niks van !
Vroeger ,toen ik nog in Den Haag woonde ,waren er altijd wel kroegen waar er een carnavalssfeer hing ,maar van optochten heb ik nooit wat gezien ! Wel jammer,want het lijkt me een zeer gezellig gebeuren !

Je kids zien er geweldig uit en ik ben benieuwd naar de foto's van dit jaar !

Mooie valkenfoto's ook weer !!
Bij mij hebben ze nog niet 1 X op de driehoek gezeten ....ze zijn er bang voor !! Misschien moet ik het voordoen of ik zet Kelly erin ,dan komt Zazou vanzelf ;D

Groet van Ankie

carco

Hoi

Leuke foto's inderdaad.
En dat wordt het weekend gezellig feesten!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!