## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Gerda

Het is een witmasker, nu nog pareltjes!!!!!!!!!

G

Roosje

Caroline

Verrassing!!

Vanmorgen om half 9 kreeg ik van Lin en IM dat het tweede eitje uit was gekomen en dat het helaas een wildkleur is geworden.  :-\ Balen natuurlijk maar mijn teleurstelling was niet zo heel erg groot als verwacht omdat ik natuurlijk nu toch al de albino had, dus ik had niet helemaal "lege handen". Mijn reactie was dan ook jammer hopelijk het volgende nest.  :D

Even voor de duidelijkheid voor degene die het niet mee hebben gekregen, ik sta bij Lin al een tijdje op de reserveringslijst voor een "Grisha", een Grisha is een geparelde witmasker POP. De naam Grisha heeft deze mutatie gekregen door de eerste geparelde witmasker meisjes jong van Ayla & Tiamo, het koppel van Lin.

Grisha, nu van Gerda en inmiddels zelf afstandmoeder van 2 eitjes.

Vanmiddag kwam ik thuis en zag dat ik een IM van Lin had gekregen.  :o Ik schrok me eerst rot want ik dacht dat het niet goed ging met de albino maar niks was minder waar, het gaat super met het albinootje en............

de wildkleur is een witmasker!!

Lin had niet goed gekeken, het was nog een beetje schemerig en het was dus wel een witmaskertje. Dit kan een mannelijk witmaskertje zijn of een vrouwelijk GEPARELDE witmasker, EEN "GRISHA" dus.  ;D
Nu nog even een tijdje wachten tot de pennetjes door komen, dan kunnen we zien of het pareltjes heeft.  ::)

Het witmaskertje, vandaag!!

M'n albinootje, dag 6, zien jullie die krop!!  :o

En vandaag allebei samen, achhhh.  :)

Lief hè??

Ik ben helemaal blij blij blij blij blij blij blij blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D

Tot straks ben even eten :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Om te smelten lief, gefeliciteerd Caroline  :D

Kirsten

Hoi Caroline,

Ik kom zeker vanavond nog even terug, want ik wil nog overal op reageren :D, maar ik wil je wel alvast zeggen dat ik het super vind dat er ook een witmaskertje bij zit,. ik ga hard duimen :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Citaat van: Roosje op 29 januari 2006, 16:45:02
Blacky, lekker dwars ;D

Dat heeft Roxanne ook, voor een Albino de naam Onix  ;D (dat betekent zwarte steen).

G

bobbie

29 januari 2006, 20:11:07 #1881 Last Edit: 29 januari 2006, 21:37:44 by bobbie
Hoi Caroline,

Te gek he, dat het een witmasker is, nr 2. Ik hoop van harte dat er pareltjes komen.

Spannend hoor, ik duim me een hoedje voor je de komende tijd. Uhhhhh  ............... een hoedje ??? neeeeeeeee, ik duim pareltjes voor je de komende tijd. ;D

Groetjes, Nel ;)

imv

Achhhhhhhh Wat lief!  :-* ;D
En die krop van de albino  :o :o Dat gaat zeker super!

Groetjes,
IRene

marilyn

hoikes caroline

ik help duimen dat er hele mooie pareltjes komen  :D

groetjes marilyn

Valerie

Gefeliciteerd, Caroline!!!! Geweldig nieuws!! :)

carco

Hoi Caroline

Ik zal heel hard gaan duimen voor je: spannend hoor!
Maarre ik wil niet lastig zijn, maar als de albino een man is en de witmasker een grisha dan heb je broer en zus? Vindt je dit niet erg?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Tennistoernooi  :-\

Vandaag had Ed tennistoernooi van zijn werk. Dat is ieder jaar, dubbelen en je mag dan een introducé meenemen als partner. Hij had zijn schoonzusje meegenomen, daar tennist hij privé ook altijd mee. Ik ga altijd met de kids kijken en omdat er natuurlijk 2 van de familie tennissen komt de rest van de familie ook altijd kijken. Dus het was een gezellige boel vanmiddag. Oh ja, ze waren tweede geworden, dus niet slecht.  ;D Meteen daarna zijn we lekker met de jongens en de honden een frisse neus buiten gaan halen en hebben we een uurtje door de vrieskou gewandeld. Sanne was met mijn schoonzusje meegegaan, Josée, het schoonzusje waar ik het het meeste over heb, dat is een Italiaanse en ze had Sanne beloofd dat ze vandaag pizza mocht komen eten, dit was niet genoeg voor Sanne, die wou natuurlijk ook mee helpen maken.  :P Dus was ik vandaag vanaf half 2 tot 7 mijn dochter kwijt.  ::)
Thomas begon vanavond te huilen en ik kreeg hem niet meer stil, als ik vroeg of tie moe was zei hij nee en als ik vroeg of hij pijn had zei hij JAAA en begon nog hij harder te huilen.  :'( :-\ :-\ Uiteindelijk kwam ik er uit dat hij pijn had aan zijn rechteroortje, en 38.5 koorts had. Ik heb hem een paracetamolzetpil gegeven en een fles warme melk en met een DVD aan is hij lekker in slaap gevallen. Ik hoop niet dat hij hetzelfde gaat krijgen als ik heb, bij mij begon het ook met oorpijn aan één kant, de rechterkant. Ik heb het wel een beetje gehad met al die virusjes. Volgens mij komt het echt van de peuterspeelzaal en school, vorige jaar hadden we wel eens een snotneus maar niet zo heftig allemaal als dit jaar.  :-\

Noa is vanavond weer geknipt en gevijld, ze was weer ietsje afgevallen, dus het eten werd weer moeilijker. Als het goed is gaat haar gewicht vanaf morgenavond dan weer omhoog. Verder gaat het goed met mijn dametjes en mijn heertje, ze zijn vanmiddag/vanavond nog even lekker 3 uur los geweest, alleen durven ze nog steeds niet op de nieuwe touwringen, ik heb ze nu iets dichter bij de kooi gehangen en 3 slierten trosgierst er aan gehangen maar ze denken bij der eigen, ja doeiiii!!.

En verder kan mijn weekend eigenlijk niet kapot.  ;D
Een albino en 50 % kans op een "Grisha".  ;D
Ik ben helemaal gelukkig!!

Hoi Nel,

Leuk hè en ik vind het ook leuk dat je het kleintje gaat volgen, maar ik ga jouw kleintjes ook volgen straks hoor.  ;)
En een naam.... die moet gewoon lekker bekken en een beetje bij de namen van de andere valkjes passen. Ik heb al 2 namen in mijn hoofd maar die zijn speciaal passend voor bij 2 andere mutaties die ik gereserveerd heb. En voor de albino en de Grisha heb ik nog niks in gedachten. Snowy staat al wel op mijn lijstje, maar ik hoop hem niet te hoeven gebruiken, zo heet de hond van Ed zijn zus.  :-\

Hé Caroline,

Wie ga jij nog meer van het forum ontmoeten en nog wel voor dat je mij ontmoet??  :( ???

Hoi Maris,

Lief is tie hè?? En wat vind je van het witmaskertje is toch ook een poepie??

Hoi Mandy,

Druk??  ???
Als het te vol wordt haal ik gewoon nog zo'n zelfde kooi er bij.  ;)
En Noa haar nieuwe veertjes blijven allemaal mooi wit hoor.  ;D Gelukkig!!

Hoi Irene,

Ik heb er nu 4 met het albinootje erbij heb ik 5 valkjes, met de Grisha 6 dus daarna nog 1 en dan heb ik er net zoveel als de andere Caroline maar ik het er nog genoeg gereserveerd staan hoor.  ;D

Dank je Marilyn,

En zeg nooit nooit, waarom zou er nooit bij jou zo'n kleintje komen??

Leuke taart hè, de Teletubbies, ik had hem ook al ooit voor Sanne maar dan een vierkante.  :D Kun je die ook allemaal in België krijgen??

Hoi Maris,

Je had het over Misty, en haar slechte verenpak maar wat zijn armoedeplekjes??

En mijn kaakholte ontsteking gaat redelijk, ik heb veel gestoomd, en neusspray gebruikt ook voor mijn oor en het gaat moeizaam maar langzaam wordt de pijn minder, dus ik hoop het zonder AB te redden dit keer.

Hoi Agnes,

Jij dan nog gefeliciteerd met Dennis, ik heb gelukkig tot nu toe nog geen kinderfeestjes gehad, maar Sanne wordt in mei 5 dus dat zal dan wel de eerste worden.  :D

En je kunt nu 2 witte donsjes gaan volgen in Lin haar dagboekje, ééntje met rode oogjes en ééntje met donkere oogjes.  ;D

Hoi Gerda,

Inderdaad binnenkort familie, misschien wel 2 x. Oh wat zal ik juichen als het straks pareltjes gaat krijgen.  ;D

En de taart van Thomas was heerlijk, met lekker veel slagroom.  :P En spuugspetters.  ;D

Leuk dat je het blijft volgen.  :-*

Hoi Carin,

Bedankt voor de complimenten. Leuk dat je trouwens ook in mijn dagboekje leest, een nieuwe lezer of niet?? Ben je een stille lezer??  :D Gezellig.  :)

Hoi Gerda,

Je mag zeker meedenken voor de namen hoor. Leuk!!

Het moeten wel een beetje makkelijke namen zijn zodat de kids ze ook kunnen onthouden, en uiteraard moet het ook een beetje leuk klinken bij de namen van de andere witmaskertjes van mij.  :D

Een naam dus voor de albino(mannelijk of vrouwelijk of unisex) en een meisjesnaam voor de Grisha.

Bedankt  :-*

PS. mag in over een paar maandjes als ze allebei groot zijn, er van uitgaande dat het een Grisha is en dat ze het allebei gaan redden, weer een keer een beroep op je doen om mijn handtekening aan te passen??

Hoi Bianca,

Jij ook bedankt voor het meedenken, de leuke namen vis ik er uit en schrijf ik op.

Hoi Rianne,

Dat mag hoor , jij mag passen als "familie" zijnde.  ;)

Hoi Maris,

Luana vind ik ook wel mooi maar er zijn al weer verschillende Luna's bij gekomen hier op het forum de laatste tijd en dit lijkt er best wel op.  :) Maar ik het hem wel opgeschreven hoor.  ;)

Hoi Gerda en Bianca natuurlijk ook,

Baila vind ik inderdaad ook wel apart. Maar hoe komen jullie toch aan al die betekenissen??

Hé Suus, leuk dat je er weer eventjes bent.  :D
Alles goed??

Hoi Kirsten,

Leuk hè en al een albino hè?? Wist je dat al??
Tot zo dan maar.  ;D

Hai Roos en Gerda,

Dat vind ik ook tot nu toe de mooiste naam voor een albino, Onix, maar net wat je al zegt dat heeft Roxy al en dan vind ik het zo na aperig.  :-[

Hoi Nel,

Leuk hè, een witmaskertje, lief dat je zo gaat meeduimen.
En nu kun je ze mooi allebei blijven volgen.  ;)
:-*

Hoi Irene,
Super hè, die krop, daar was ik ook zo blij mee toen ik die foto's vandaag zag.  :D

Hoi Marilyn,

Lief van je hoor, dat je mee duimt voor pareltjes.  :-*

Hoi Valerie, bedankt!!

Hoi Caroline,

Thnx voor het duimen.
Enne je bent wel lastig!!  Nee hoor.  ;) ;D

Ik heb er ook al aan gedacht en heb om dezelfde reden ook ooit een valkje van Mandy niet genomen maar ik weet nu al dat ik toch nog zo'n zelfde kooi erbij wil hebben ooit, dus mochten ze in de toekomst naar elkaar toe gaan trekken kan ik ze altijd scheiden van elkaar. Toch??

Riny, ik mis je in mijn dagboekje, je staat er altijd bij, dus vandaar hier toch gewoon een reactie, tot gauw!!
Liefs  :-*

Ik heb nog 2 foto's van de babies die ik wil plaatsen en nog 6 foto's die ik eigenlijk al een paar weekjes wil plaatsen en waar ik maar niet toe kom, en als ik het nu niet doe kan ik ze gewoon niet meer plaatsen want ze zijn allemaal in de rui en lijken niet meer op deze foto anders, vooral Pablo, die bijna geen parels meer heeft.

Albinootje gisteren dus 5 dagen oud. Lief hè??  :-*

Het witmaskertje vanmiddag lekker tegen zijn/haar grote broer/zus.  :D

Met z'n viertjes lekker knabbelen op de ouwe lege kooi van Noa.  ;D

Pablo, alleen heeft hij nu die laatste pareltje bijna niet meer.

Noa spelen met de kooi.

De 2 zusjes samen snoepen van de trosgierst.  :P

Chica & Pablo.

Chica, mijn mooiste portretfoto, maar toch heb ik een ander op gestuurd.  ;)

Dit waren ze dan weer, ik zal snel weer eens nieuwe maken.[/size][/i][/b][/color]

Ik ben helemaal blij!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi

Natuurlijk: je hebt groot gelijk, het zou kunnen dat broer en zus aan elkaar blijven hangen , maar je hebt zoveel keus straks dat ik ook het ricico wel zou durven nemen. Ik heb hier ook vader en dochter zoals je weet en dat gaat ook goed. En als je dan tzt misschien nog apart kan zetten zal ik het zeer zeker wèl doen :)

En wie ik ga ontmoeten? Ja voor jou een vraag en voor ons een weet :P
Als ik zeg dat we naar Loohorst gaan in de voorjaarsvakantie weet je dan genoeg?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Jeps, dan weet ik genoeg!!  ;)
Heel veel plezier en geef je haar een kus van mij.  :-*

Inderdaad jij hebt ook vader en dochter, och het is een gok, maar ik waag het er gewoon op. Is het leven  niet één grote gok??  ;) ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ach nee he, weer een zieke :-\ Er komt inderdaad nog niet echt een einde aan bij jullie. Nou laten we hopen dat het niet doorzet.

Zo, ben weer helemaal bijgelezen hier en heb genoten van de foto's. Dan kan ik nu rustig gaan slapen :P ;D