## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

marilyn


Caroline

Dank je wel Marilyn,

Heel erg mooi gemaakt en heel erg lief van je.

Als Sanne morgen wakker wordt zal ik ze aan haar laten zien.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,

Demi heeft wat bij elkaar gemaakt voor Sanne en het gaat vandaag nog op de bus,.
Nog van harte met je verjaardag Caroline,. ik hoop dat je met je gezin toch nog een leuke dag gehad hebt

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline



Gipsnieuw!!



Goeiemorgen!!

Allemaal heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes zowel voor mijn verjaardag als voor mijn meisje.  :-* :-* :-*
Ik zal als er een vraagje of iets dergelijks staat nog even beantwoorden, maar het zijn er teveel om jullie allemaal apart te beantwoorden dan ben ik denk ik de hele dag bezig. Sanne heeft al 40 berichtjes waarvan vele met de prachtigste plaatsjes, maar ook die zonder zijn speciaal hoor, het gaat erom dat jullie de tijd nemen om iets voor haar neer te schrijven en dat vind ik al bijzonder.  :-* :-* :-*

Even kort hoe het met haar gaat. De pijn is nog niet echt afgenomen, zolang haar armpje rustig in de mitella hangt, gaat het wel maar oh wee als ze hem beweegt.  :o Dan gilt ze het nog uit. Dus aan en uitkleden zijn nog echt een hel voor haar(en voor mij ook, is moeilijk om je dochtertje zo veel pijn te doen), want voor je dat voor elkaar hebt, moet ik de arm flink op en neer doen, dit gaat dan ook nog niet zonder traantjes. Gelukkig heeft ze vannacht geen nachtmerries gehad en heeft ze de hele nacht doorgeslapen. Nog wel in ons bed, dus is het voor mij nog wel een onrustig nachtje geweest want je bent natuurlijk bang dat je op haar arm gaat liggen of er tegenaan stoot.

Gisteren was een druk maar toch wel leuk dagje. Ik heb mijn verjaardag gisteren dan wel niet gevierd maar er zijn toch nog verschillende mensen langs geweest, met kadootjes voor ..... Sanne.  ;D 's Middags zijn we naar school geweest, even naar haar eigen klas om haar verhaal te vertellen en haar gips te laten zien. Ze hadden al een tekening gemaakt voor haar met alle namen erop.  :-[ :P Bloos!! Ook hebben ze voor mama gezongen met de hele klas, was wel heel lief en ontroerend.  :'( En we zijn even naar de groep 3 geweest die het ongeluk eigenlijk hebben veroorzaakt.  :-\ De meisjes die het hebben gedaan, hadden 's morgens netjes bekend en vertelt hoe het is gebeurt en zelfs moeten huilen toen ze hoorde dat Sanne haar armpje gebroken heeft. Het klimrek heeft ook van die bogen waar je kunt koppeltje duikelen, dit kan Sanne nog helemaal niet, de grote meiden hebben haar willen helpen, en Sanne erop willen duwen, op het moment dat Sanne haar boven lijfje voorover de stang viel heeft ze uit reflex, niet haar handjes om de stang gehouden maar haar handen uitgestoken omdat ze dacht te vallen, hierdoor is ze dus gevallen, 1 arm ging goed, de andere kwam niet goed terecht. Maar voor hetzelfde geld had ze haar nek gebroken, het ding is zeker 1 m 30 hoog en ze hebben haar er dus onderste boven over heen geduwd.  >:(
De "grote" meisjes waren heel erg geschrokken, en om ze toch een beetje een fijn weekend te geven hebben we maar even laten zien dat het weer iets beter met Sanne gaat.  :)

Ook hebben we 's middags de auto omgeruild.
We hadden eerst deze.





Een hele mooie auto, met 6 1/2 zitting. We hebben deze een half jaartje geleden gekocht met het oog op een 4 de kind, zoals bekend hebben we er maar 3. Deze auto heeft 3 rijen met stoelen en onze Thomas moeten we altijd over alles heen tillen om in de achterste rij in zijn stoeltje te plaatsen, een helskarwei met zijn kilootjes. Drie stoeltjes op de tweede rij stoelen paste niet in deze auto omdat die rij een 2 1/2 zitter is. Al met al een onhandige auto voor ons.  :'(
Inmiddels hadden we besloten dat we hem beter konden omruilen tegen een auto die wel makkelijk voor ons gezinnetje is. En we hebben er dan ook één gevonden. Waar wel 3 stoeltjes op de achterbank kunnen en waar we ook een lekkere kofferbak hebben voor 2 kinderwagens en natuurlijk boodschappen. Dus gisteren met traantjes in mijn ogen afscheid genomen van mijn auto en omgeruild tegen deze, ook hele mooi hoor.


Op de motorkap nog wat ijs, het had gevroren vannacht.  ;)


Trekhaak, voor de twiniload, zodat de fietsen meekunnen en we ergens met de kids kunnen fietsen.  :D


En van binnen, inclusief navigatiesysteem, om overal te komen (om valkjes te halen).  ;D

:o :o :o Jeetje!! Het was me al bij andere ook opgevallen, wat worden de foto's toch slecht na het uploaden, helemaal wiebelig. Zonde hoor.  :(



Nou mijn kleine meid heeft de laptop nodig. Dus antwoorden zal moeten wachten, zo ook de valkenfoto's. Sanne kan op het moment niet tekenen en knutselen, het geen waar ze normaal de hele dag mee bezig is, dus hebben we maar cd-roms gehaald met spelletjes en tekenprogramma voor kindertjes vanaf 4 jaar, je moet wat. Alleen,  :-\ ben ik dan wel mijn laptop kwijt.  ;)

Tot later!![/size][/i][/b][/color]


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Roosje

De nieuwe auto is mooi hoor! Hij ziet er heel goed uit.


carco

Hoi

Gelukkig heb je ondanks alles toch nog een fijne dag gehad gisteren.
En een mooie wagen hoor, rijdt hij ook naar Dordrecht? ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




bobbie

Hoi Caroline,

Mooie auto, de nieuwe Mazda. :D

En Sanne, houdt de brievenbus maar goed in de gaten want je kaart is op de bus gegaan vandaag.

Sterkte en groetejs, Nel :)

Rianne

Hoi Caroline,

Wat lief van Sanne's klasgenootjes om wat voor haar te maken. En toch wel fijn om te weten dat die grotere meisjes er zo'n spijt van hebben. :)
Mooie auto hebben jullie gekocht! Rijdt ie ook goed?

marilyn

hoikes caroline

alé albijal is je verjaardag toch niet helemaal tegengeslagen  ;) het vieren komt later nog wel :P
mooie auto hebben jullie nu  :D

groetjes marilyn

Ankie

Hoi Caroline

Jeetje ,ik lees nu pas wat er gebeurd is met Sanne!!!!
Wat zielig is dat toch als er zoiets met je kindje gebeurd en vooral als ze zo'n pijn hebben en je kan dan zo weinig voor ze doen ! Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en dat ze veel leuke kaarten enzo krijgt ,da;s leuk voor later ! Mijn zusje heeft op haar 7de haar been geroken op het schoolplein ..een en al ellende ,maar de kaarten die ze toen heeft gekregen van iedereen heeft ze bewaard en heeft ze nu nog....ze wordt volgende week 40 !! Dat zijn dingen die je nooit meer vergeet !

Wat heerlijk dat het met Noa zo goed gaat en wie had kunnen denken dat ze al zo snel de zwaarste van het stel zou zijn !!!!

Ik heb absoluut geen verstand van auto's...maar vindt zowel je oude als je nieuwe mooi !!!

Groet van Ankie

Valerie

Arme Sanne. Geef ze maar een dikke pakkerd van me en veel beterschap!
Mooie auto! En nog van harte gefeliciteerd!! :)
Komt er op het gips van Sanne een mooi valkje? ;)



Valerie




gonnie

Hoi Caroline
Wat vervelend dat ze nog zoveel pijn heeft, ja dat doet je als moeder ook heel veel als je kleine meid zo`n pijn heeft , laten we hopen dat dat snel minder is , mooie auto hebben jullie nu.
Groetjes Gonnie




bobbie


Hallo Sanne,

Heb je al wat minder pijn ??? Dat hoop ik wel voor je.
Verwennen ze je een beetje? Dat moeten ze wel even doen hoor, het is zo vervelend als je je arm hebt gebroken.

Hier nog een elfje voor je:

               

Groetjes van Nel :-*

Roosje