## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Caroline en Roosje,

Wat een prachtig filmpje :-*
Het einde was heel mooi en ontroerend :'(

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Caroline

Voor jou en je gezin een ...

Groet van Ankie en de rest !

carco

Hoi

Dat heeft Roosje even snel voor elkaar!
Wij hadden het er nog over op msn 2 dagen geleden en nu ineens is er al een filmpje af ;)
Echt geweldig en inderdaad het eind met Binky die er nog steeds bij hoort.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Christine

hoi,

Groetjes Christine, Peter en de valkenbende!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkchico

moonwitch (diana)

Hoi Caroline

Heb weliswaar niet zo'n mooie e-card als jullie kunnen maken (heb er ook weinig tijd voor), maar wens jou en je gezin en je valkjes een heel gezond en goed 2006.
Hopelijk gaat het volgens jaar helemaal goed komen met de snavel van Noa, net als bij mijn valkje.
Veel liefs en groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

hippysuus

Hallo Caroline,

Ik wens je een gezond en gelukkig nieuwjaar toe, wat fijn dat ik je heb leren kennen dit jaar!

Een dikke zoen voor je heerlijke kindjes en valkjes! :-*

~Natas~

Ook namens mij een heel goed en gezond 2006 gewenst.

Maak er een top jaar van.

Groetjes,

Natasja, Joepie & Jesse

Riny

Hoy Caroline
Gelukkig Nieuwjaar gewenst vanuit America.
Hopelijk komt jullie leventje ook een beetje in rustiger vaarwater dit jaar.
Als het kan met een beetje minder zorgen .
Kon ik maar toveren dan zwaaide ik wel eens rond met mijn toverstokje.
Heel veel liefs voor allemaal Riny :-*

Kirsten

Hoi Caroline,

Ja zonde van de sneeuw, maar er komt vast nog wel meer in dit nieuwe jaar :D. Voor ons is het niet altijd even fijn, maar voor de kids is het zoooooo leuk :)

Oh en dat heerlijke koppie van Jasper,. :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoe is het met mijn vriendjes en vriendinnetje?
helemaal niet leuk dat alle sneeuw weer weg is he.
En hebben jullie ook vuurwerk gehoord of gezien?
Groetjes en knuffels van Riny
en een pootje van

Caroline

Goeiemorgen allemaal!!

Eventjes vertellen over mijn Oud & Nieuw. Wij hebben het gezellig samen thuis gevierd, vind ik wel zo relaxt met kids en een huis vol dieren. We hebben 's avonds lekker met de kids gefonduut (niet goed geschreven maar Word spellingscontrole had geen alternatief  :P ) en om 20.30 uur lagen de kids gewassen en wel te slapen in hun bedjes.
Wij hebben gezellig de hele avond div. programma afgewisseld op de tv, helaas hebben Ed & ik een hele verschillende smaak wat betreft tv-programma's, wat hij leuk vind, kan ik amper naar kijken en omgekeerd idem dito.  :-\ Maar we hebben een gezellige avond gehad met de 4 hondjes lekker bij ons op de bank, de valkjes met extra licht in de kooi en uiteraard de laptop boven en uit.  :P
Iets voor 12 uur hebben we de honden naar hun eigen kamer gedaan, dit doen we elk jaar zo, op deze manier kun je ze geen aandacht geven, waarmee je dus ook min of meer hun angsten bevestigd, dit gaat erg goed, de tl-verlichting en de radio aan en een bakje voer, we hebben ze niet gehoord. Voor de valkjes hebben we dus de extra lampen aangehouden en de tv iets harder gezet, verder nog de rolluiken naar beneden, dit was voor hun de eerste Oud & Nieuw, ze zijn immers allemaal dit jaar uit hun eitje gekropen, hun kuifjes stonden af en toe iets omhoog maar verder zijn ze niet van hun slaapstokje af geweest.
En dan natuurlijk de kids. De jongens hebben we lekker laten slapen, we weten immers dat als die eenmaal wakker zijn ze ook echt wakker zijn en wel een uur of 3-4 niet meer gaan slapen.  :-\ Sanne hadden we beloofd dat we haar zouden wekken voor het vuurwerk maar 3 minuten over 12 stond ze al boven op de overloop voor het traphekje te roepen. We hebben boven in onze slaapkamer de rolluik omhoog gedaan en gezellig met zijn drietjes een half uurtje naar het vuurwerk gekeken, daarna nog even oliebolletjes gegeten en om half 2 naar ons bedje gegaan. Helaas werd onze Jasper om 4 uur wakker en na een uurtje jengelen hebben we hem maar een extra papflesje gegeven, konden wij tenminste ook lekker gaan slapen.  ;) Dus zoals jullie lezen een leuke Oud & Nieuw voor ons.

Door alle Nieuwjaarswensen en drukte is het de meeste misschien ontgaan, maar op de vorige pagina's stonden weer nieuwe foto's van de valkjes, de konijntjes, de sneeuw, Zilvie en niet te vergeten Jasper.  :D Ook heeft Roos voor mij een filmpje gemaakt over al mijn lievelingen.  ;)

Hier nogmaals de links:

Klik op Bink's symbolische vogeltje en je komt in het filmpje.

Klik op de foto van Harry en je komt opnieuw bij de foto's.

Klik op de foto van Jasper en je komt opnieuw bij zijn foto's.

[/size][/i][/b][/color]

Hoi Riny,

Ik wilde nog even reageren op een reactie van jou over Jaspertje, ook ik vind zijn haartje korten veel wijzer staan.  :P
Een dikke kus van Sanne, Thomas en Jasper,  :-* :-* :-* voor het nieuwe jaar!!

Hoi Maris,

Leuk dat je mijn filmpje leuk vind, had je trouwens gemerkt dat we dezelfde muziek hadden uitgekozen?? Alleen van andere artiesten.

Lief hè, Caroline, van Roos. Ik ben er ook erg blij mee.
En heb je mijn fotolinks gezien, na veel gepuzzel is het me eindelijk gelukt.  :D

Hoi Diana, ook ik hoop dat Noa haar snaveltje in het jaar 2006 goed gaat zetten. Ik heb net haar snaveltje nog moeten knippen en vijlen. Ik merk het aan haar gewicht, als ze gaat afvallen wordt hij te lang en als ik hem dan weer netjes heb, niet te kort want dan eet ze weer moeilijk, blijft ze een dag of 5-6 keurig op gewicht, 94-95 gram.  :D

Hoi Suus, ook ik vond het heel erg leuk dat ik je afgelopen jaar te heb leren kennen.  :D :-*

En Riny,

Ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen vorig jaar maar dat wist je natuurlijk al lang.  ;) :-*

Hoi Kirsten,

Wat zielig dat Demi zo bang was van het vuurwerk.  :'(

Verder voor iedereen, heel erg bedankt voor alle mooie, lieve en leuke Nieuwjaarswensen.  :-* :-* :-*

[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Wat een leuk filmpje.
En het einde sprak voor zich zelf.
Je werd er echt heel stil van
Als ik kom kan ik de laatste rustplaats van Binkie met eigen ogen zien.
Liefs Riny :-*

Shirly

Hoi Caroline,

Wow wat een leuke foto's. Ben gek op foto's ;D

Leuk beesten heb je. Dat witte vosje (konijn) ziet er net zo uit als mijn vorige konijn Pluisje. Was er net zo een. Die is helaas overleden. Maar het was wel een schatje die van jou zo te zien ook.