## Binky's friends deel 1. ## ** 01-10-2005 t/m 01-10-2006 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2005, 23:15:41

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai Caroline,

Iew wat ziet dat er ranzig uit zeg van Zilvie
Getver demme zeg, meer kan ik niet zeggen  :(
Gelukkig ben je al wijzer geworden en hopelijk kan je het voorkomen, zoals op die foto.
Leuke foto hoor van Chica, lief spelen met het veertje.

Groetjes,

Natas

Lin

Ik hoop dat het allemaal goedkomt met zilvie. Maar dat zal vast wel! Wat een gedoe he met die drinkflessen ik ben ook bezig met de konijnen. alleen is elke ochtend het slot van het schuurtje bevroren dus ik kan ze pas voeren als het kouder is. Morgen zal ik het voer wel in huis zetten. en ik heb geen idee hoe oud een sijs kan worden. Het kan in ieder geval niet aan jou zorgen liggen. en chica is echt beeldschoon op de foto!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Caroline

Wat een afschuwelijke foto !!!! Wordt er helemaal naar van !
Maar zover zal net niet komen bij Zilvie want daar krijgt het de kans niet voor ! Je kan natuurlijk ook van die ziekenhuishandschoenen aandoen als je Zilvie insmeerd!

Toch wel zielig voor je sijsje ,maar ik begrijp wel dat je er verder geen verdriet van hebt !
Geluukig zitten al mijn dieren binnen ,dus ik hoef niet naar buiten om ze te voeren enzo...behalve om Kel uit te laten en om voor de buitenvogels te strooien !

Gaat het weer een beetje met de kiddies ?

Groet van Ankie

Monky

Ik kan me voorstellen dat je even schrok van die foto. Je bent er gelukkig vroeg bij. Ik heb het ook een keer bij 1 van mijn grasjes gehad. Toen ik het zag wist ik meteen wat het was. Ik ben toen bij de dierenarts geweest en ze hadden wat medicijn in een flesje. Ik moest dat op de aangetaste plek aanstippen met een wattenstaafje. Het was een niet tam grasje, maar het ging verrassend makkelijk. Ik hoop dat de vaseline goed werkt.

Wat sneu voor je Sijsje.

Trouwens wat een leuke foto van Chica.

Groetjes,
Monky

Caroline

Wow!! Dit niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen. 2 x op 1 dag op pagina 2  :o ;D ;)

Hoi Kirsten,

Ja die foto is niet echt smakelijk, en ik kan nog steeds Zilvie niet beet pakken zonder dat ik die foto voor mijn gezicht zie, dat is wel balen.  :-\
En als Sanne, Thomas en Jasper in het nieuwe jaar nog steeds aan het snotteren zijn ga ik weer naar de huisarts.
Gelukkig was Demi vandaag weer wat opgeknapt, ik vind het altijd zo zielig, als ze zo moeten spugen. Ach ik zie ze helemaal voor me, met zijn tweeën languit op de grond met de Playmobile.  ;)

Hoi Natas,

Ik heb inderdaad nieuw spul gehaald en als het goed is moet het daarmee over gaan bij Zilvie.
Chica is ook een heel lief valkje hoor!!  ;)

En beeldschoon, zegt Lin!! Ben ik het helemaal mee eens.  ::)
Lastig zeg Lin dat je het schuurtje niet open krijgt. Ik heb het voer en hooi allemaal binnen liggen in de winter, ook i.v.m. vochtigheid in de schuur.
En ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe oud een Sijs kan worden.  :-\

Hoi Ankie,

Ja daar heb ik nog niet aangedacht, ziekenhuishandschoenen.  ;) Maar of dat makkelijk werkt ik weet het niet.  :-\  Ik heb nu spul gehaald wat maar 1 x per dag hoeft en dan maar 6 dagen. Dat hou ik nog wel vol.  ;)
En hond uitlaten is ook wel koud maar dan ben je lekker warm aangekleed. Als ik de konijnen en de vogels buiten doe, ga ik altijd even snel zonder jas, en dan al die flessen met water vullen, ik heb dan helemaal ijsklompjes als handen, en heb een half uur nodig om weer op te warmen. Van de week moest ik Jasper een poepluier verschonen, hij was niet echt blij met mijn handen.  ;D

Hoi Monique,

Waar ik erg bang voor ben met Zilver het grasje, is dat het steeds terug gaat komen, wat is jouw ervaring daar mee?? Kijk zo 1 x insmeren vind ik niet zo erg maar niet een paar keer per jaar, en daarbij hij ziet er niet uit ook zo met die vette kop.  :P :-\ Ik heb nu trouwens ander spul, gehaald bij een vogelspeciaalzaak.

Ik heb nog een paar foto's.

Pablo wil ook eten.

Echt niet denkt Fleur, en gaat bovenop 2 voerbakken liggen.  :P

Nou voorruit dan, hier jij ook een bakkie!!  :D

Chica, links, eerst even poetsen.

En dan rijst eten, dit keer niet douchen boven de rijst.  ;)

Noatje eten.

Deze laatste 2 had ik al verkleint klaar staan op de pc, ik twijfel echter of ik ze al eens geplaatst heb. Dus misschien hebben jullie deze al gezien.  8)

Weltrusten voor straks of nu!!  ;)

[/size][/i][/b][/color]
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

Ojee dat is erg! 2 keer op pagina 2. Tsja ik was er niet he :-\ Het spijt me! Maar toch nog ons belonen met mooie foto's ;D Lief hoor ;) Morgen ga ik aan je filmpje werken trouwens. Welterusten voor straks. :-*

carco

Hoi

Volgens mij had ik die foto's niet eerder gezien.
Maar als Noa eet doet ze haar snavel wel goed zo te zien.
Of is dat normaal??
En Harry heeft in de 3,5 jaar dat hij is nu 2 keer schurft gehad en dat was eigenlijk al snel na elkaar weer. En tot op heden nooit meer gehad.
Ik weet niet of dat echt vaker terug keert of een toevalstreffer is.
Groetjes en ook vast welterusten.
P.s. de shoarma was lekker hoor ;)
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Monky

Hi Caroline,

Ik ben echt helemaal weg van je valkjes. Het zijn weer hele leuke foto's.

Wat Witty (mijn grasje) betreft, die heeft er daarna nooit meer last van gehad. Hij was 5 toen hij er last van kreeg en hij is 8,5 jaar geworden. Ik weet niet of dat voor alle vogels geld. Maar ik moet zeggen dat het fijner voor jou en voor de vogel is als het geen vaseline is dat je erop moet smeren. Ik hoop dat het spul van de dierenwinkel net zo goed werkt.

Groetjes,
Monky

imv

Hoi Caroline,
THANKS!!!  ;D :D Voor de leuke foto's!
De foto van Zilvie, daar ben ik mij rot van geschrokken.. hoe ziet ze er nu uit?
Groetjes,
Irene

Caroline

Hoi Irene,

Even heel snel tussendoor!!

Volgens mij had je het verkeerd begrepen.

Dit is mijn Zilver, deze foto heb ik van de week gemaakt. Hij heeft dus schurftmijt. En...................

.......als je er niks aan doet komt hij er zo uit te zien!!

Maar ik was er gelukkig op tijd bij en laat het niet zover komen. Ik had deze foto op een site gevonden, als voorbeeld wat er gebeurd als je negeert dat je parkietje schurftmijt heeft.

Ik hoop dat het nu iets duidelijker is, of was je echt geschrokken van Zilvie zijn foto??  :-\ ::) ;)

PS. Als mijn Zilvie was zoals op de laatste foto, had ik hem niet zelf durven behandelen.  :-\

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Ik vind witmaskertjes inderdaad heel erg leuk.
Ik geloof dat ik wel ergens wist dat Melody en Madelief zusjes waren van jou valkjes, maar nu weet ik dat dan dus zeker  ;D

Ik hoop echt dat het nestje van Dimple en Magic een aantal mooie geparelde witmaskertjes tevoorschijn tovert. Vooral de pareltjes vind ik schitterend. Jammer dat mannetjes die verliezen :(  Wat duurt wachten dan toch lang... Tot die tijd geniet ik gewoon lekker van jou witmaskertjes  :D :-*

Groetjes,
Monky

Lin

Hey,

Ja je gaat inderdaad veels te hard met je dagboek  ;D Ik ha de fotos van Noa nog niet gezien. Mooi hoor je fotos weer. Ik moet toch maar eens langskomen bij je. Het broeden bij tiamo en ayla gaat slecht ik heb er eigenlijk geen hoop meer in.  :-\

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

Hoi Caroline,
Ik had het inderdaad verkeerd begrepen.. gelukkig maar!
Ik had de eerste foto van Zilvie gezien en daarna zag ik deze foto voorbijkomen... :o :o

Fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Irene

Monky

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Groetjes,
Monique

Riny

Hallo Sanne Thomas en Jasper.
Gelukkig is mijn computer weer gemaakt en kan ik jullie weer mailtjes en mooie plaatjes sturen.

Hoy Sanne
Kon dat maar een computer goed laten eten en dat die dan zijn virus kwijt was.
Dan had ik hem helemaal volgeduwd met eten,maar dat gaat niet.
Nu heb ik heel veel centjes moeten betalen maar hij is weer gemaakt.
Ben je weer helemaal beter??

Hoy Thomas
Wat had ik gehoord ,heeft het kerstmannetje bij oma auto's gebracht?
Maar dat is leuk,we komen snel eens kijken.
Groetjes en veel knuffels van Riny :-* :-*