11 mei 2025, 15:58:58

HELP???

Gestart door diddle, 1 oktober 2005, 10:55:33

« vorige - volgende »

diddle

Even ter info na gisteren. Joepie en jojo begonnen gisteren alweer een beetje van de ene plek naar de andere te gaan. Vannacht licht laten branden voor ze, en vanmorgen wilde ze weer dat mijn hand in de kooi kwam om ze lekker te kroelen, ze zaten ook aan elkaar koppies te geven en lekker aan trosgierst te knabbelen, en ze waren bezig met speeltjes, ik laat ze er nog niet uit vandaag ja op mijn borst misschien maar doe wel rustig aan met ze, nu hopen dat ze weer helemaal de oude worden.Of jojo al vliegen weer kan na gisteren dat weet ik niet dat heb ik nog niet geprobeerd om dat ik ze toch nog de rust gun, dus ga zo nu en dan met mijn hand de kooi in en kroel ze lekker zodat ze weten dat alles goed is en ik heel veel van hun houd net als mijn kinders.
Ik heb gelijk mijn website geupdate.
[/color]

Paul

Hoi Louise,

Fijn dat ze al weer een stuk beter gaan nu :)
Het is dus gewoon van de schrik en stress dat ze zo van streek waren en nu komen ze weer helemaal tot rust.
Hier is onze ervaring dat ze net zo makkelijk slapen met licht aan als in het donker dus je hoeft niet bang te zijn dat ze teveel licht hebben in de kooi met een lampje een eindje ervandaan.
Als de omgeving verder donker is hebben ze toch wel hun dag en nachtritme.

Groetjes, Paul