Ik wordt knettergek van het gekrijs

Gestart door bobo0105, 27 september 2005, 17:40:02

« vorige - volgende »

Rianne

Het kan zijn dat ze alleen met het voer spelen. Zie je geen velletjes liggen in het voerbakje?

bobbie

28 september 2005, 11:22:46 #16 Last Edit: 28 september 2005, 11:26:11 by bobbie
Hoi,

Ik heb er totaal geen verstand van, maar heeft ie geen wormen?

Dan eten ze toch minder dan zou moeten? En dat die wormen nog eens het een en ander nuttigen. Tevens houdt ie dan een hongergevoel, toch ???

Het is maar een gooi van mij   :-\. Ik vind het voor alle partijen zielig, voor het valkje en voor jou.
De rest van de mensen hier valt wel bij, die weten er veel meer van, maar misschien is het een mogelijkheid.

Succes en groetjes, Nel :)

Bobo

Dankjewel voor al jullie wijze raad, ik heb hem eventjes bij een vriendin in de voliere gezet bij nog 8 valkjes en zij zal hem in de gaten houden voor mij.Hij was wel gelijk heel vrolijk moet ik zeggen. Hij ad inderdaad alleen het ei en krachtvoer op. Ik vond geen schilletjes in zijn bakje. Hij gaat even een beetje bijgevoerd worden en tussen zijn soortgenootjes een beetje opvrolijken.

Ik wacht maar af wat er gaat gebeuren.

Die valkjes zijn echt een verslaving hoor ! We hebben gelijk een derde valk meegenomen, een schatje, genaamd Tiko !! Die eet al wel zelfstandig, daar hebben we goed op gelet nu. Zo zie je maar dat het toch weer een wijze les is geweest.

Tot slot : Ik vind dit een waanzinnig leuk forum ik heb er al veel dingen geleerd van jullie. TOP ga zo door!!!!!!!