28 maart 2024, 19:53:44

Dit is berichtje 10.000

Gestart door Kolkkie, 22 mei 2003, 18:24:32

« vorige - volgende »

Kolkkie

Ik zit zelf, met dit berichie erbij op 704. Dat had ik niet van mij eigen verw8 hoor. Maar het gaat om het adviseren enz., niet om het aant. berichten.
Maar die 177 per dag is heel erg veel, maar het geeft ook iets duidelijks aan. Dat deze site als een tierelier loopt ;). Dat is een heel groot compliment waard hoor :).

Misschien toch nog een rang erbij voor als je de 1000 bent gepasseerd, nl. Supervalk met 6 sterren :D.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Ah Mandy, ik heb de 1000 al gevolgd hoor, en nu op dit moment, heb ik er evenveel als jou :D

Kolkkie

Hallo

De teller staal al weer bijna op de 20.000 :o. Nog iets van 97 te gaan ;). Zal vandaag of morgen wel gehaald worden :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi Mariska,

Ja, vandaag of morgen staat hij zeker wel op de 20000.
Nog maar 80 berichtjes te gaan.

Groetjes Lique

Speedy

O, dat is niet zo moeilijk met ons verslaafden....zelfs met deze hitte is het nog beter om voor de pc te zitten, de plassen hier zijn vermoedelijk besmet met het botulisme virus en er zit blauwalg in het water............dus helaas geen strand weertje hier....pffffffffffffff

Kolkkie

Hoi Trudie,

Daar heb je helemaal gelijk in. Zowel met de verslaafden en evenals binnen zitten. Ik ben al niet zo'n zonaanbidster, en bruin wordt ik haast niet, dus waarom zal ik moeite gaan doen in de bloedhete zon.
Ik moet zo naar de stad heen voor een cadeautje voor mijn oma, die is jarig vandaag. Ik zit er aan te denken om meteen maar langs te gaan, ben ik daar ook weer vanaf.
Naar Bussloo (=plas) gaan heb ik geen zin in, dan moet ik nog een eind fietsen ook. Met dit weer ben ik er helemaal niet voor te porren. Ook naar een buitenbad gaan is niets. Het is wel dichterbij, maar al die pubers die daar zitten is ook niets.
En als ik er heen zal gaan, zou ik mijn sterrenbeeld eer aan doen (kreeft), en nieteens een paar tintjes bruiner worden :-/.
Van mij mag de temp wel met 10 graden omlaag.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

17 juli 2003, 02:19:38 #36 Last Edit: 17 juli 2003, 02:21:11 by Mandy
En dit is dan berichtje 20.000! ;D

Hoeveel letters staan er nu op de site? ::)

Voor degene die zich verveelt mag gaan tellen! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Jeeeemig, jij bent echt het toppunt van de verslaving van de valkensite he :D :D

Mandy

Hahahaha, zo erg is het op het moment niet meer hoor, ik heb nu duidelijk minder tijd dan in de winter, druk met de volière, broedseizoen hé en als het lekker weer is 8) zit ik ook niet veel binnen achter de pc. ;)
Maar wat dacht je van jezelf, Tara en niet te vergeten onze topper Paul met, ff kijke, al bijna 1500 berichten en die hier tot diep in de nacht...uuuhhhh ochtend soms verblijft! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

CitaatHeb jij hier speciaal op zitten wachten Mariska??
hahahaha jeetje, wat krijg je nu ervoor?
Een valkparkietje misschien?

Groetjes,
Trudie

Hoi Mandy,

Volgens mij heb jij er speciaal op zitten w8en :D. Dat kan niet anders :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006