28 maart 2024, 21:14:44

Dit is berichtje 10.000

Gestart door Kolkkie, 22 mei 2003, 18:24:32

« vorige - volgende »

demi

wil jij er nog meer dan?
jij je bent toch geen valkengek? :D :D :D :D :D :D

Speedy

ja ja je moet het ff tactisch aanpakken dan he...lol)))))

Kolkkie

Heb er maar 2 hoor. Ik ben de ergste hier nog niet. Ja, ik wil er meer. Ik wil zo en zo een witmasker erbij. Mss later nog 1 want ik wil ze wel redelijk tam hebben. Dat ik niet met van die wilde beesies zit. Ook wil ik een keer graag jongen. Bijna iedereen heeft het over jonkies, en ik heb ze nog nooit gehad :'(. Het is net alsof ie iets mist wat de anderen hier delen, en je kan er dan niet over meepraten. :'( :'(.
Maar mijn tijd komt nog wel.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

niet treurig zijn hoor Mariska, want ik heb ze ook nog niet...

Kolkkie

Euh pap, ik wil je wat vragen.........

 :D :D ;D ;D :D :D ;D ;D :D :D ;D ;D :D :D ;D ;D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

het is bijna vaderdag...dus je kan hem met een lekker luchtje verleiden en dan heel lief diep in zijn ogen kijken..."lieve papa, mag ik je wat vragen pleaseeeeeeee"?
Ik wil zo graag in jou voetsporen treden met vogeltjes houden maar dan valkparkietjes....mag het? mag het? mag het??

Kolkkie

Hij houd niet zo van geurtjes, maar ik verzin wel iets. Toch lijkt het erop dat mij vader nog aardiger wordt tegen de vogels. Mijn broertje ook, maar hij heeft de schade al aangericht bij Coco. Die rel. tussen die 2 zal ook wel nooit goedkomen, naar je weet het maar nooit.
Op naar mijn 3rde valkje. Heb er vroeger ook eens 3 gehad, dus moet het kunnen vind ik.
Het wordt alleen meer poetsen in mijn kamer. Met 3 van die stofnesten, en 1 kleiner stofnest. :D :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

ja kolkkie wie kan jou nou wat weigeren :D
nee zonder gekheid jou tijd komt zeker wel!!

groetjes diana :-*

Kolkkie

Mss volgend jaar wel, en als ik heel erg veel geluk heb, dit jaar. :D :D :D.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

 :D
ik stuur je van mijn kant heel veel geluk ::)
het komt allemaal goed let maar op......

groetjes diana

Kolkkie

Heb mijn vader net alle mutaties laten zien. Hij vind de witmasker mooi ;D ;D ;D ;D ;D. Heb het nog niet gevraagd, maar hij moet het maar als een hint opvatten.

En Diana, bedankt. ;D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

 :-* ;) :D
is goed meissie :-*

groetjes diana

Paul

Hoi Mariska,
Was het nog geen hint genoeg dat je een kamervolliere wilde hebben  :D
Die is veels te groot voor twee hoor, daar moeten er minstens drie of 4 in  :D
Print een hele mooie foto van een witmasker uit en hang die in de huiskamer dan went je vader er vast aan :-)

Groetjes,  Paul

Peter

Hoi allemaal,

Je kunt merken dat het steeds drukker wordt, we zijn pas maand verder en nu al aan bericht 15681 :) Dat houdt in dat er nu gemiddeld 177 berichten per dag gepost worden!

Groetjes,
Peter

Mandy

24 juni 2003, 03:47:48 #29 Last Edit: 24 juni 2003, 03:50:03 by Mandy
 :o
AMAI! ::)
Dat is heel wat zeg! :)
Ik zag ook net dat Lique en ik de 1000 berichten al gepaseerd zijn en dat zal snel gevolgd worden door Tara en jou! ;D
Leutig hoor! 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl