24 april 2024, 03:31:49

Dit is berichtje 10.000

Gestart door Kolkkie, 22 mei 2003, 18:24:32

« vorige - volgende »

Kolkkie

Dit is het 10.000ste berichie. We ontkurken nu de champagne. P&A ga zo dooooor.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Heb jij hier speciaal op zitten wachten Mariska??
hahahaha jeetje, wat krijg je nu ervoor?
Een valkparkietje misschien?

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Ik krijg er niets voor :D. Ik zou het wel willen ;D.
Bovenien zit ik niet te w8ten. Ben aan het poesten. Kijk zo nu en dan hier. Comp. staat dicht bij, dus ik mis niets.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Nee Mariska,
je bent gewoon (ook) verslaafd, net als wij (Diana en ik) hahahahha

Kolkkie

Ik ben alleen nog in de ontkenningsfase denk ik. :D :D. Maar zit echt wel te poetsen, maar ik bak er maar weinig van. :D :D

Ik verslaafd?........
Neuhhhhhh.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

 :D :D ;D ;D ;D :D :D ;D ;D

Ok wat jij wil.....ik heb nog geen moer gedaan, ben wel naar de dierenwinkel geweest....zucht)))) ze zit er nog steeds hoor...ze is erg jong denk ik, ze maakt piep geluidjes als je je vinger bij haar doet.
Fluitjes geluid maakt ze niet het is echt piepen.
Maar ok ik ben weer weggegaan.....


Kolkkie

Kom net ook bij de dierenwinkel vandaan. Daar zat 1 schattig valkje helemaar alleen. Toen ik beter keek, zag ik dat er iets niet goed was met het oogje :'( :'(. Heb het toen aan de verkoopster doorgegeven. Die is gaan kijken. Ik weet niet wat er verder gebeurd is. Was een heel lief valkje.

 :'( :'( :'( :'( :'(
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

in een andere dierenwinkel hier, waar ik Yellow vandaan heb, zat er ook 1, een wildkleur, maar zo anders joh.
Hij was lang slank model...vreemde (chineesachtige) ogen.
Nee deze sprak mij niet aan, maar deze winkelier heeft de prijs met 7 euro verhoogd.
Dit valt dan nog wel mee, maar die andere vraagt gewoon veel te veel.


Kolkkie

Ik weet niet hoe duur deze was. Heb ik niet zo op gelet. Wil als het kan een koppeltje, maar dan moet ik ff w8ten tot ik de voliere heb. Ik zat te denken aan witmaskers. Ik wil ook eens jongen :'(.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Ja die lijken mij ook erg mooi toch wel, hoe meer ik ze nu hier op de foto's tegenkom, hoe mooier ik ze toch wel vind.
Ook de geparelden hoor, maar ik zie wel wat er op mijn pad komt.


Kolkkie

Ik zal voor de zekerheid eerst aan mijn vader vragen of het mag. Zometeen mag het niet, en zit je met 2 schattige vogeltjes. Zie het wel.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

22 mei 2003, 19:30:23 #11 Last Edit: 22 mei 2003, 19:31:19 by demi
peter en angelique en kolkkie voor het plaatsen gefeli !!

trudie blijf aan je knagen he dat valkje
zo ben ik ook(erg)
groetjes diana

Kolkkie

Zullen we hem met z'n 3tjes kopen? Heeft ie 3 baasjes. En dan hebben we m om en om thuis.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

is hij zo streng dan??? hahaha ja joh...ik weet niet hoe lang je op je huisje moet wachten maar anders zit er niks anders op he

Kolkkie

Hij is heel soepel hoor. Ik heb ze op mijn kamer, dus heeft hij er alleen last van als ze dus buiten mijn kamer zijn.
Mijn vader heeft vroeger vogels gehad dus het moet denk ik geen probleem zijn.
Zit er over te denken of in een kamertje,waar nu alleen rommel in staat, mag gebruiken als vogelkamer. Dat hij de boeken daar weghaalt, want die gebruikt hij nooit, en achter het schot stopt. Hij wil niet dat ik dat kamertje bij mijn kamer trek, dus mss lukt het op deze manier.
Maar ik wacht met vragen tot ik die voliere heb, voordat hij denkt, Mariska wil er meer.Hihihihihihihi. :D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006