19 april 2024, 22:37:03

binkie en valko

Gestart door angela, 28 september 2005, 00:05:47

« vorige - volgende »

angela

16 oktober 2005, 14:18:31 #60 Last Edit: 16 oktober 2005, 22:25:46 by angela
hallo mag ik u voorstellen hier SPIKE !!!!! ;D  ;D  ;D





bobbie

Hoi Angela,

Wat een lieverd zeg  :-*

Ik ga gauw de pagina's hiervoor lezen, ik loop nl achter.  :-[

Doei, Nel :)

valkchico

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!

en eten de andere twee nog steeds gewoon mee met spike??

het is een mooie en kijkt zo relaxed

gr Esther

angela

ja gaat nog goed ze zitten soms naast elkaar op de stok met zn 3tjes elkaar te wassen zo sweet  ;D

angela

valko vandaag zelf bij het bakkie met zaadjes geklommen en zitten oefenen om de zaadjes te kraken de 1lukt wel de ander niet ..... wil minderen met pap geef er nu nog 3 per dag wil over naar 2 maar ze beginnen echt te krijsen rond etens tijd

angela

nah het gaat hier prima heb het druk gehad dus ook iets minder tijd voor me valkjes maarja komt weer goed komt weer een rustige periode aan , me 2 schatties schreeuwen nog steeds om pap *zucht* en zaadjes ho maar  :'( doe nu zaadjes mengen met een heel klein beetje nutribird en water met veel zaadjes maar je ziet ze echt eerst proberen de pap op te smikkelen , weet het ff niet meer ... :( iemand tips ??


heb me daar maar een grote volliere kooi gekocht pfoe maar wel leuk zal wel binnen kort wat fotos plaatsen van hun nieuwe woning ...

es

Over het voer kan ik je geen tips geven, sorry. :-\
Ik vind Spike echt een poepie hoor, zo relaxt zit hij daar en goed zeg dat ze zo met elkaar kunnen opschieten.
Een gezellige boel lijkt me dat.
Ik heb er nog maar 1, maar daar komt ook verandering in, begin volgend jaar.
Ja het valken-virus hé ;)

angela

dankje

heb net eivoer met water en zaadjes gedaan en dus zonder nutribird en ze eten het is toch goed of niet ??  ;D

Rianne

Dat lijkt me wel een goed teken! Worden de zaadjes ook goed gepelt?

angela

weet niet of het lukt maar hier een foto van me 3 kanjers in hun nieuwe huisje

angela

weet niet of jullie de foto s zien ,


hier binkie en valko

Kirsten

Hoi Angela,

Wat een schatten zijn het zeg!,. en dat zeuren om pap moet je grotendeels proberen te negeren.
Ik weet niet of je een weegschaal hebt? en op hoeveel voeding je nu zit? het eivoer is inderdaad prima, maar ik zou er denk ipv de zaadjes die je hebt, gemalen pellets erdoor doen. De zaadjes nemen ze zo misschien ongepeld naar binnen en hebben ze er niets aan. Ik hoop dat ze goed afkijken bij Spike, want zo leren ze het sneller, zeker weten!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

angela

ben ik weer eens gaat hartstikke goed hier met binkie en valko en spike groeien als kool maar sinds ze in het grote hok zitten zijn ze bang geworden van me hand en vliegen ze weg van me hand beetje jammer  :(

Kirsten

Hoi Angela,

Misschien met trosgierst proberen te 'lokken'?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

                                                     
Hoy Angela
Bij deze wil ik jou ook graag fijne feestdagen wensen en alle goeds voor 2006.
Natuurlijk ook voor je valkjes.
Groetjes Riny