23 april 2024, 12:06:09

binkie en valko

Gestart door angela, 28 september 2005, 00:05:47

« vorige - volgende »

angela

hey esther ze zitten nu zelfs al samen op de rand van het bakkie uit 1 bakkie te eten gaat echt mega

We gaan week 5 al bijna weer in en ze eten steeds meer

nog iemand tips over voeding in week 5 of moet ik nog steeds pap blijven geven zoals de eerste week alleen wat pap met eivoer ??  de zaadjes krijgen ze nog niet gepeld

Kirsten

Hoi Angela,

Schattige foto :D Met 5 weken kan je zo ie zo trosgierst in de kooi leggen,. gele en rode kan je gebruiken hiervoor. Verder wat geruld eivoer en bijv en stukje bruin brood bijvoorbeeld.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha Angela,

Wat schattig die foto! Lekker samen uit een bakje eten, is een goed teken! Houden zo!

Groetjes,
Petra

Agnes

Hoi Angela!

Wat een schatjes heb je! ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

angela

hallo daar hier ben ik weer even het gaat nog steeds goed met binkie en valko (vliegen nu beide al kleine stukjes)

Maar ze doen af en toe zo gek met hun kop heen en weer van boven naar beneden ken het niet helemaal goed uit leggen het is net of ze aan het dansen zijn ,

Weet iemand wat dit is haha

Rianne

Hoi,

dat doet Ayko nu ook, en Tinco heeft het ook gedaan. Ik weet niet waarom ze dat doen.

angela

pfoe eten gegeven maar ze worde zo wild van die pap ze duiken er echt helemaal in en zitten helemaal onder .

En als ze dan klaar zijn lopen ze weg (door het bakje pap) en gaan ze een stukkie vliegen ,
Ze zitten nu aardig te gillen als ze me zien pfoe

Valerie

Hee!

Wat leuk dat jij ook een valkje hebt dat Valko heet! :)

Ze zijn erg mooi!



angela

Citaat van: Valerie op  3 oktober 2005, 15:32:05
Hee!

Wat leuk dat jij ook een valkje hebt dat Valko heet! :)

Ze zijn erg mooi!


haha ja het is echt moelijk om leuke namen te verzinnen maar binkie en valko vonden we wel leuk

binnen kort meer fotos

angela

hier een foto na een stukje vliegen ff rusten hoor pfoe

;D



valkchico

hallo angela,

Hoe gaat het met je schatjes? Gaat het eten goed?
En hebben ze al een wat betere conditie gekregen van het oefenen met vliegen? :D


gr Esther

angela

heey ja het gaat goed met ze bijna al weer 6 weken gaat hard
ze poepen me goed onder steeds  :-\  haha

binkie weegt iets meer dan 100 gram en valko zit nu aan de 100 gram dus dat gaat gelukkig ook goed

Rianne

Mooie gewichten hoor, dat heb je goed gedaan! :)

angela


;D

Ja ik ga ook echt een mooie voliere kopen en dan nemen we er nog 2 bij  ;D

Heb het helemaal te pakken nu

hippysuus

Hoi Angela,

Wat een leuke kleine valkjes heb jij, ik vind ze erg lief. Die twee gaan vast nog een hoop valkestreekjes uithalen ;D

Groetjes,
Suus