28 maart 2024, 13:06:39

binkie en valko

Gestart door angela, 28 september 2005, 00:05:47

« vorige - volgende »

angela

zoals jullie meeste weten heb ik 2 valkjes van 4 weken oud

De namen zijn geworden Binkie en Valko   ;D ;D :D

Binkie is de grootste van het stel eet als een stoere bink en vloog vanmiddag zelfs al een stukje , valko is de kleinste maar ook erg lief ...

Ga hier van alles bij houden vind ik wel leuk .binnen kort volgen er fotos weet alleen niet hoe ik het moet doen .

bobbie

Hallo Angela,

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe vriendjes. Wat een hummeltjes nog zeg.

Op deze site staat ook hoe je foto's moet plaatsen dus vandaag of morgen zien we ze zeker wel verschijnen. ;)

Succes met alles, Nel :)

Rianne

Hoi Angela,
ik had al wat over ze gelezen in je onderwerp, gaat nu alles goed met het voeren? :)

angela

dit is valko



en dit is binkie




angela

hee rianne
ja alles gaat prima ze eten goed ,valko eet ook steeds beter (de kleinste van het stel)
ze zat net lekker bij me met me haren te spelen ....

Rianne

:) Je kan je foto's hier laten zien door ze eerst te uploaden. Bovenaan de pagina staat daar een icoontje voor.

angela

28 september 2005, 15:32:23 #6 Last Edit: 28 september 2005, 15:37:21 by angela
 ;D de foto s zijn gelukt , zag net dat ze elkaar zaten te wassen schatjes zijn het toch ook hihii

ze willen klimmen in de kooi alleen is de bak waar ze zitten nog te hoog lukt dus niet

Petra en Cheeky

Ha Angela,

Helaas kan ik de foto's niet zien, ik denk dat er iets is misgegaan met de link. De onderschriften staan er wel bij, maar waar de foto moet staan, staat een rood kruisje... Heb je de uploadknop bovenin gebruikt en daarna de foto (<60kb) gezocht en de link gekopieerd in je berichtje?

Wel leuk om te lezen dat je zo heerlijk enthousiast bent over je twee valkjes! Ga er maar lekker van genieten en tracteer ons op leuke verhalen en foto's!

Groetjes,
Petra

angela

dank je wel ben ook de hele dag thuis let goed op ze en vind het ook erg leuk hoop echt dat ze het redden gaan

vooral een mooi gezicht als ze elkaar gaan zitten wassen  ;D

Petra en Cheeky

Dan vinden ze elkaar in ieder geval lief! Da's een mooi begin, toch?

angela

jaja ik ben bezig met me foto s maar ze zijn groter dan 60 KB hmmm ff kleiner maken op de 1 of andere manier


angela



Zijn ze nu wel te zien ??  ;D

Petra en Cheeky

Weet je hoe je dat het makkelijkste kunt doen?

Via de verkenner rechtsklikken op de foto.
Kiezen voor openen met Microsoft Office Picture Manager, kies voor Afbeeldingen bewerken,
afbeeldingen comprimeren,
vink Webpagina's aan en dan
OK (onderin) en
sla de file opnieuw op.

Meestal blijft-ie nu onder de 60 kb!
Het kan ook anders, maar dit is supermakkelijk! Suc6!
----------

Zit ik net een heel verhaal aan je te typen, is het je al gelukt! HIj is nu wel te zien! Wat een lieverd zeg!

Groetjes,
Petra

angela



Hahaha ja sorry heb even zitten rommelen maar dit is de ander

Petra en Cheeky

Mooie valkjes heb je hoor!  ;D