29 april 2024, 12:09:37

ringetje te strak

Gestart door eer, 26 september 2005, 18:34:19

« vorige - volgende »

eer

hoi paul ben vandaag geweest en het ringetje moet er af maar ik moet naar utrecht de dierenarts vind het te link om het zelf te doen.het is al te strak. ik ga morgen gelijk maar het moet onder narcose.je leest me nog .groetjes erika

Paul

Hoi Erika,

Als het al te strak zit lukt het ook niet met een schaartje zonder de poot te beschadigen.
Dus het is dan inderdaad veel beter om naar een expert te gaan die het er veilig vanaf haalt.
Als het eenmaal strak zit gaat het steeds verder ingroeien omdat door dat afknellen de poot vaak opzet :(
Maar zo te horen ben je er prima op tijd bij nog dus dat zal met goeie hulp in Utrecht zeker goed komen.

Groetjes, Paul

eer

hoiiiiiiiii allemaal en zeker paul hahhaha. ik ben vandaag geweest en het zat zo strak al dat ze een roesje kreeg want ze moesten het er afzagen.het is gelukkig allemaal goed nu heeft net lekker gegeten ze zit nu op me schouder met me kettingje te spelen. bedankt voor jullie lieve reacties groetjes erika en krokie

Paul

Hoi Erika,

Fijn dat het goed gegaan is met het eraf halen ik denk dat je precies op tijd gereageerd hebt op dat knellende ringetje :)
Als je er niks aan doet zal het pootje echt grote problemen gaan krijgen en dat kan hem zijn pootje kosten.
Nu zal hij in elk geval nooit meer last hebben van dat ringetje.

Groetjes, Paul

Riny

Hallo Erika
Krokie zal blij zijn dat je met hem naar de da bent geweest.
Nu heeft hij nooit meer last van dat vervelend ding.
Hadden ze hem een ringetje om gedaan wat niet voor valkjes bedoeld was,of heeft hij zo'n stevige pootjes?
Groetjes Riny :D :D :D

eer

bedankt paul voor je reactie groetjes erika

eer

hoi rini wel nee geen dikke pootjes gewoon een te klein ringetje het zat al helemaal strak tegen zijn pootje aan hij zat al steeds met zijn snavel er aan te pulleken. het deed misschien pijn ik ben dol gelukkig dat het er af is . nu heeft ze nergens meer last van .groetjes erika

Riny

Citaat van: eer op 28 september 2005, 18:38:49
hoi rini wel nee geen dikke pootjes gewoon een te klein ringetje

Hoy Erika
Dan zijn het toch geen erg slimme mensen geweest die dat gedaan hebben.
Groetjes Riny :D :D :D

eer

hoi rini nee inderdaad zei vanmorgen al tegen me man als ze dat om elk valkje doet hebben alle mensen een probleem die daar een valkje kopen groetjes eer