28 maart 2024, 11:34:53

ZO MAAK JE JE VALKJE TAM!

Gestart door Lin, 26 september 2005, 13:01:26

« vorige - volgende »

Lin

Links is bij het onderwerp 'tam maken' is de tekst gewijzigd.

http://www.valkparkiet.com/nl/files/tammaken.htm

Succes!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kim

Lin,

Het werkt echt wel! Alvast bedankt voor het stappenplan. Kuifje vind mijn handen en vingers niet echt meer eng... hij begint zelfs aan me vinger te sabbelen en zachtjes geluidjes te maken en ook zijn kuif ligt plat op zijn hoofd (hij heeft het dus erg naar zijn zin).

Bedankt.

Kim

Lin

Hey,

Leuk nieuws Kim! :-) Maar je moet rianne ook bedanken, zij heeft ook geschreven. Mooi om dit zo te lezen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik ben blij dat het werkt. :) Hou je ons op de hoogte?

Ozzie

Ik had het stappenplan al gemaild gekregen, maar kan het nog niet uitproberen want Rocky is er nog niet, maar ik ga het zeker gebruiken!!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Lin

Hey,

Ik ga je zeker blijven volgen, leuk.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra en Cheeky

Mooi helder bondig verhaal Lin en Rianne! Complimenten!

Wij hebben het zelf ongeveer ook zo gedaan bij onze valkjes en het werkt prima!!! Vooral niet te ongeduldig zijn en overal de tijd voor nemen!

Enne... voor de nieuwelingen: denk er ook aan dat een valkje ook wel eens z'n dag/dagen niet heeft en sjaggie kan zijn!!! Of moet bijkomen van een logeerpartij elders...  Wat dat betreft zijn het net mensen!  ;) ;D Geef ze dus vooral de tijd!

Groetjes,
Petra

margreet

hallo Lin en Rianne,

Mag dit ook uitgeprint en meegegeven worden aan toekomstige valkeneigenaren. Ik praat mezelf altijd suf om ze maar zoveel mogelijke informatie te geven, maar vergeet elke keer wel weer wat. Ik raad ze meestal wel aan om vooraf een boekje aan te schaffen (en deze site uiteraard) om informatie in te winnen. Maar of ze dat doen?

groetjes Margreet

Rianne

Als je de bronvermelding erbij zet (valkparkiet.com en onze namen) heb ik er geen problemen mee.

Lin

Citaat van: Rianne op  8 oktober 2005, 10:55:50
Als je de bronvermelding erbij zet (valkparkiet.com en onze namen) heb ik er geen problemen mee.



ik ook niet dan leuk zelfs!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

margreet

hallo Lin en Rianne,

Oke bedankt, ik zal julie namen en de bronvermelding erbij zetten.

groetjes Margreet