Hoe leer je een valkparkiet praten ?

Gestart door jolien, 25 september 2005, 13:21:50

« vorige - volgende »

Mariska

Bij je handtekening moet het met [IMG] ervoor en erachter en voor een plaatje naast je berichten plak je het bij mijn eigen afbeelding en dan zonder [IMG].
Geef maar een gil als het niet lukt!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

crico16

ja ik wete war je moet zijn maar daar moet je dat gewooon plakken ? en daar moet dat teken voor en achter staan ?

crico16

srr da was op die andere reactie beantwoord dus gewoon plakken ?
oké  :)


Rianne

Eerst moet de foto op internet staan. Ik zie dat hij nu nog op je computer staat. Je kunt hem hier op de site zetten via 'upload'

Mariska

Als je hem upload he dan staat er kopieer de link.
Dat moet je doen door er 1 keer op te klikken.
Dan ga je met "vorige" terug naar je forum profielinformatie en plak je hem bij het vakje van je handtekeing.
Daar waar 500 tekens bij staan. Dus op die ruimte gaan staan, klikken met je muis en dan kies je plakken.
Vervolgens opslaan en klaar is kees!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

crico16

oké eindelijk snap ik het  :) sorry hé da ik da jullie allemaal vraag ma ik wou da graag dara ook op  ;D ma heel erg badankt

Mariska

Jeeeeeeeh, het is gelukt.
Lastig he!!!!!
Vond ik ook.
Bij het plaatje naats je berichtje moet het zonder img.
Anders doet hij  het niet.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

crico16


Mariska

Ja ik zie hetzelfde als jij.
Je heb een foto onder je berichten, maar geen plaatje naast je berichten (die kleine).



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Oke let op!

Bij je persoonlijke afbeelding kan ook een foto, maar daar heb ik de URL zelf ingetypt.
Want daar moet je img voor en achter het adres weglaten en op het eind zet je JPG met grote letters.

Volgens mij moet het dan lukken.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Typ dit eens in bij je persoonlijke afbeelding.
Dat is mijn foto, als test of oefening en voorbeeld.

http://www.valkparkiet.org/forumupload/Binkyinaktie8.JPG


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

crico16

ik doe wat jullie zeggen maar ik zie niets :(
je moet dat toch bij handtekening zetten ?

crico16

ik laat elke dag een paar keer dat liedje horen ik hoop echt dat hij het na gaat zinge  ;D