29 april 2024, 03:11:18

Split 1x en 2x

Gestart door Mariska, 17 september 2005, 19:51:45

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik ben me aan het verdiepen in wat voor jongen ik zou kunnen krijgen uit mijn koppeltje.
Nou wil ik de calculator graag gebruiken, maar ik snap niet wanneer ik 1x en 2x moet aan vinken.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Ik weet precies waar ze split voor zijn en de mutaties van hun ouders heb ik hier ook.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik heb geen hulp meer nodig. ik ben er al uit.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

tja ik vond het in het begin ook lastig hoor,.

en? wat voor mutaties komen eruit? :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Kirsten,

Nou dat is een heel verhaal. Want het popje is een albino die dus 4 uitvoeringen kan zijn. Albino, Albino gepareld, Albino split voor bont, Albino gepareld split voor bont.
Het mannetje is een witmasker bont, split voor lutino 2x,cinnamon2x en gepareld1x. Hier kunnen dus heel veel verschillende jongen uitkomen. Maar ik heb wel een aardige kans op een witmasker gepareld popje en dat vind ik echt schitterend. Dus ik hoop dat dat er in de toekomst wel een keer bij zit.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

hey,

het x2 dat betekend dat de moder die mutatie was. de 1x is van de vader of als ze het beiden hebben. ALs ik het goed heb. Waarom kan de albino maar 4 uitvoeringen zijn?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Wel mooi dat je dan albino mannen ook kan krijgen. Dat kunnen de meeste niet.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

Nou dat weet ik om eerlijk te zijn niet, want dit heeft de kweker mij verteld. Dus dat zal wel met de achtergrond van de ouders te maken hebben. Rianne en Marco (als ik me niet vergis) hebben dat wel bevestigd onder een ander topic bij kweken.
En Albino mannen kom je inderdaad niet zo makkelijk aan dus het zou wel interessant zijn als dat er bij zou zitten.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Hey,

dit krijg je dan

Ouders:

Vader
Witmasker Bont split voor {X2:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X2:Lutino}

Moeder
Witmasker Lutino

Nageslacht:

Jonge man
50.0 % Witmasker split to Bont {X1:Gepareld} {X2:Lutino}
50.0 % Witmasker Lutino split to Bont {X1:Cinnamon}


Jonge pop
50.0 % Witmasker Gepareld split to Bont
50.0 % Witmasker Cinnamon Lutino split to Bont


© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

Als dat eruit zou komen zou ik heel gelukkig zijn.
Ik ben ook helemaal weg van een witmasker gepareld.
Maar het popje kan naast witmasker lutino ook een witmasker lutiono gepareld zijn, of een witmasker lutino gepareld split voor bont of een witmasker lutino split voor bont.
Dus er zijn 4 mogelijkheden wat jongen betreft. en dan kom ik per pas achter wat zij nou werkelijk is.
Maar ik hoop op jou berekening! ;D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)