13 mei 2025, 13:09:23

Hij valt haar aan !!!

Gestart door Kurtje, 20 september 2005, 20:53:00

« vorige - volgende »

Kurtje

Hoi allemaal,

Ik heb al een hele tijd twee geparelde valkjes, mannetje en poppetje -> broer en zus, ze zijn bijde goed tam komen naar je toe en blijven bij je spelen, maar sinds kort bijt het mannetje vaak naar het poppetje als ik haar wil pakken of wanneer zij bij me op de vinger zit dan komt hij letterlijk OP haar gevlogen en wilt hij haar bijten, waardoor zij dus terug naar haar kooi vliegt ... in de kooi ook, waar hij zit mag zij niet zitten want dan verjaagd hij haar ...
met alle gevolgen vandien, het poppetje wordt almaar meer bang van ons omdat hij haar dan aanvalt en is dus niet leuk, vroeger ging het goed, maar nu na een lange tijd niemeer ... Hoe komt dit, en hoe kan ik dit verhelpen, hoop echt dat er iemand mij kan helpen, want wil ze absolut nie van elkaar scheiden.

patty_dordtse valkjes

hallo,

hoe oud zijn de valkjes?

mvg,
patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kurtje

Zullen nu wel bijna een jaar oud zijn ongeveer

Rianne

Ik denk dat dit koppel gedrag is, de man is erg beschermend over het popje omdat hij haar als zijn partner ziet.

Mariska

Hoi,

Ik had precies hetzelfde maar dan met 2 mannetjes. bij mij is het geval dat het ene mannetje mij als zijn popje beschouwd en daarom die andere steeds aanvloog. Ik heb ze wel gescheiden, want het was geen doen meer. Die ene kon echt niet meer bij mij zitten. Dat was heel jammer. De "aanvaller"zeg maar heb ik nu ook gekortwiekt en sindsdien gaat het al stukken beter.
Zou het bij jou ook niet kunnen zijn dat het mannetje jou als zijn popje ziet? Ik weet het niet hoor, het is maar een idee.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)