3 mei 2025, 16:01:33

snoepstaven

Gestart door Lieke, 20 september 2005, 12:10:47

« vorige - volgende »

Lieke

Hallo,

Ik heb net bij de slecker in duitsland snoepstaven voor 'gewone' parkieten gekocht voor 0,55. en heb het net bij truffelke in de kooi gehangen en hij is er helemaal gek op!!! :D :D Het zijn vierkante staafjes per 2 verpakt van het eigenmerk van slecker. Ik weet alleen niet of ze ook in nederland verkrijgbaar zijn :-\ Truffelke is er in ieder geval helemaal gek op :D

Groetjes, Lieke

Paul

21 september 2005, 16:12:41 #1 Last Edit: 21 september 2005, 18:16:39 by Paul
Hoi Lieke,

Wat zijn die duur daar in duitsland zeg die slecker snoepstaafjes ;D
Hier in Nederland koop ik die al een hele tijd ze zijn er dol op en ik betaal bij Schlecker 49 cent voor 2 stokjes.

Ik denk dat je dezelfde bedoeld inderdaad en je kan ze ook per post bestellen alleen moet je dan boven de 15 euro uitkomen maar het word dan wel zonder extra kosten bezorgd.
Aangezien Schlecker meer leuke dingen heeft zit je zo aan 15 euro :)

Groetjes, Paul

Roosje

Wat is de site daarvan dan? Ik ga daar dan ook maar aan, is toch 4 keer zo goedkoop als de staven die ik nu heb!

Paul

Hoi Roosje,

Je kan op de site bestellen op www.schlecker.nl maar ze hebben ook door het hele land winkels zitten je kan op de site ook kijken of er een bij je in de buurt zit.
Ik vind zelf dat er ook meer zaadjes aan zitten dan aan de duurdere snoepstaven omdat er geen dik houtje in het midden zit maar een dun staafje.
En hier is het met die snoepstaafjes nog te doen want ik ben er 12 per keer kwijt als ik alle kooien geef en dan is dat met die duurdere bijna niet te doen.

Groetjes, Paul

Roosje

Dat is met die dure zo'n 18 euro per keer :o Ik vond 6 euro per keer al duur...Maar in ieder geval bedankt, ik ga eens kijken!

Lieke

hallo Paul,

Ja die bedoel ik :D
Ik wou wat lekkers voor Truffelke meenemen en ze hadden niks anders dan voor grasparkieten, dus heb ik dat maar meegenomen. 1 is er al helemaal op ;)

Groetjes, Lieke

Paul

Hoi Lieke,

Het maakt inderdaad niet uit dat het voor grasparkieten is zelf de kanariestokjes vinden ze hier lekker :)
En ze zijn er dol op dus je verwend ze er echt mee :)
Het enige is soms dat ze nog wel eens beschadigd in de doosjes zitten maar voor die prijs maak ik me daar niet zo druk om en de losse stukjes eten ze ook op als je die in de voerbak legt :)

Groetjes, Paul