19 april 2024, 04:32:39

Fotowedstrijd - Oktober '05

Gestart door Ivy, 21 september 2005, 10:09:07

« vorige - volgende »

Thema DOUCHE/BAD

Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
Foto5
Foto6
Foto7
Foto8
Foto9
Foto10
Foto11
Foto12
Foto13
Foto14
Foto15
Foto16
Foto17
Foto18
Foto19
Foto20
Foto21
Foto22
Foto23

Ivy

21 september 2005, 10:09:07 Last Edit: 7 februari 2006, 16:15:50 by Ivy
Dag allemaal!

Thema voor oktober: DOUCHE/BAD
Deze maand mogen foto's NIET bewerkt worden.
Je mag je foto sturen naar fotowedstrijd@valkparkiet.com vanaf nu t/m 10 oktober. Vanaf 11 oktober kan je hier de foto's bekijken en op ze stemmen. (3 stemmen per lid)
Foto's mogen maximaal 60kb zijn en de naam moet deze vorm hebben: oktober2005_jeloginnaam.jpg

Succes! Ivy en Peter





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Hoi!!!
De oktober foto's:

Foto1


Foto2


Foto3


Foto4


Foto5


Foto6


Foto7


Foto8


Foto9


Foto10


Foto11


Foto12


Foto13


Foto14


Foto15


Foto16


Foto17


Foto18


Foto19


Foto20


Foto21


Foto22


Foto23


Je mag op drie foto's stemmen.
Ik wens iedereen VEEL SUCCES en vergeet niet een foto te sturen voor november!
Ivy





Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kirsten

Wow wat een foto's wat gaaf!, Ik ben blij dat ik er in ieder geval op drie mag stemmen,. pfff moeilijk!,.
;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Moeilijk wat je zegt. pffff ik had wel op minstens 10 willen stemmen.



Christine

10 :o op ze allemaal zeker? er zijn er zo een prachtige bij echt waar! heel mooie inzendingen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Leuk hoor, zoveel inzendingen! Maar het maakt het kiezen heel moeilijk!

gizmospikey

mag je ook op jezelf stemmen ?

en dan 3 keer hahaha

Ankie

Hoi

Wat een prachtige foto's zitten er weer bij en lekker veel ,wel moeilijk hoor om te stemmen ,maar gelukkig zijn het er nu 3 en hoeven we er niet 1 uit te kiezen. Ik ga ze nog een paar keer bekijken voor ik mijn stemmen uitbreng  ;D :D.
Ik herken (geloof ik) wel een paar valkjes en benen ,maar ik ga me daar niks van aantrekken en stem gewoon op de leukste foto's :).

Groet van Ankie

Gerda

Wat een leuke foto's!!! Ik ga nog niet stemmen want ik ben er nog niet uit. Over 1 foto ben ik het wel eens: nr 12!!!! Wauw wat schattig!!
Verder heb ik een voorkeur voor 3,8,10,11,18,19 en 23, maar vele anderen volgen op de voet.

Moeilijk hoor!!!!

Groetjes Gerda

Jaimy_en_Viggo

hihi..het was zeker moeilijk.. :) ze zitten er allemaal zo schattig bij :P Ik ben benieuwt wie er gaat winnen..de meningen zijn nu heel erg verdeeld :P

Groetjes Jaimy

hippysuus

Jeetje wat een hoop leuke foto's, das echt moeilijk kiezen  :o

Nou ik ga hier eens even goed voor zitten...en ik stem toch echt alleen op de mijne als ik hem ook bij de top 3 vind horen, maar ik geloof niet dat dat het geval is  ;D

Misschien maar iene-miene-mutte doen ::)

Succes allemaal!
Suus

trienke

wow wat een mooie foto's super zeg.

Kan niet kiezen :-S

Groetjes Trienke

patty_dordtse valkjes

veel mooie foto's maar mijn stem is er al bijgeteld hoor....  ;D ;D ;D go go go en vooral nummerrrrrrrr ;D ;D ;D



Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rian

wauw wat zijn de foto's mooi  :o ik zou wel op allemaal willen stemmen! Het is zo leuk om te zien hoe iedereen zn best doet om een mooie foto te maken.

Groetjes Rianne en Joey!

Petra en Cheeky

Ik heb mijn stemmen nog niet uitgebracht, want ik moet eerlijk zeggen, de kwaliteit van de foto's is erg goedik vind ze zooooooo lief!!! De ene is ietsje scherper, de andere ietsje liever, de andere ietsje bijzonderder, de andere ietsje mooier! Kies dan maar eens!!! Moet er nog eens over nadenken....!!!  ::) ::) ::) Al die keuzes.....  :-\

Groetjes,
Peet