24 april 2024, 10:53:46

maat kooi

Gestart door Ellamid, 17 september 2005, 09:30:58

« vorige - volgende »

Ellamid

17 september 2005, 09:30:58 Last Edit: 17 september 2005, 09:34:21 by Ellamid
Ik heb het plan om mijn dochter 2 valkjes te geven voor haar verjaardag. Ze is er helemaal gek  van en ik natuurlijk ook. Ik heb een kooi van 108 cm hoog 50 cm breed en 40 diep. Is dit groot genoeg voor 2 valkjes?

Mariska

17 september 2005, 10:52:51 #1 Last Edit: 17 september 2005, 10:54:46 by Mariska
Hoi Ellamid,

Dat is groot genoeg hoor. Mooie maat voor 2 valkjes.
Maar ben je van plan ze er ook uit te laten of blijvern ze de hele dag in de kooi?

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ellamid

Hoi Mariska,

Nee, ze mogen er ook wel uit!!! Ik ben van plan om samen met mijn dochter ze helemaal tam te maken en ook regelmatig buiten de kooi te laten. Het moeten onze echte huis valkjes worden!!!! Mijn dochter wordt 9 en heeft daar mijn hulp nog wel bij nodig, maar dat gaat helemaal goed komen.

Als ze echt alleen maar in de kooi zouden zitten de hele dag zou ik dat zielig vinden.

Alleen rond kerst etc. wanneer ik mijn kerstboom en andere kerstspullen heb staan, zullen ze wat meer in de kooi blijven. Maar verder zullen ze er zeker ook uit mogen.

Mariska

Hoi Ellamid,

Nou daar ben ik blij om. het is erg goed voor ze om regelmatig los te vliegen en ook heel leuk voor jullie. En dan is jou kooi echt een mooie maat hoor. Daar kunne ze ook nog lekker in klimmen en klauteren en met hun vleugels klapperen.
Ik wens jullue heel veel plezier met jullie valkjes als jullie ze straks hebben.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Joyce28

goeie maat kooi hoor,vind de diepte altijd belangrijk,de meeste kooien zijn maar 30cm diep :-\