28 maart 2024, 16:41:43

Waarom gebeurt dit!!!

Gestart door margreet, 19 september 2005, 22:58:01

« vorige - volgende »

margreet

hallo,

Wie haalt al die oude berichten op, vind dit niet passend, kan dit weer verwijderd worden??

Groetjes Margreet

Rianne

Ik merkte dit ook al op, waarschijnlijk heeft de persoon niet naar de datum van het laatste bericht gekeken?

margreet

hallo Rianne,

Dat is dan zeer spijtig voor diegene die pasgeleden (ook vandaag) een bericht hebben neergezet en enige steun verwachten. Ik kan ze nu niet meer vinden.

groetjes Margreet

Christine

ik had het ook al gezien deze berichten die al lang van datum waren moeten blijven waar ze zijn, de mensen willen ook wel afscheid proberen te nemen van hun dier dat gestorven is  :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Magreet,

Ik denk inderdaad dat ze de datum niet gezien heeft. Ik weet dat ze pas geleden ook een valkje verloren heeft
Laten we in gedachten houden dat het goed bedoeld is,. Als je nieuw bent op dit forum, moet je nog vanalles leren, toch?
Ik weet nog dat ik ook regelmatig de weg kwijt was ;)
Het komt in ieder geval uit een goed hart en dat vind ik ook belangrijk.


Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

margreet

hallo Kirsten,

Ik bedoel het ook niet verkeerd, als ze was ingelogd als lid had ik dit bericht niet geplaatst maar haar even een IM gestuurd, wat ikzelf dus niet begrijp is dat alle berichten van de afgelopen dagen niet terug te vinden zijn, tenminste voor mij niet. een klusje voor de beheerders misschien??

groetjes Margreet

eer

oeps sorry ik wist dit niet ::) sorry als het verkeerd begrepen is groetjes erika/ wou alleen me medeleven betuigen omdat ik het zelf ook pas ervaren heb :'(

Kirsten

Ja misschien wel,.Ik weet niet of het moeilijk zoeken is...
Weet ook dat je het niet verkeerd bedoeld, maar ik weet toevallig dat ze veel aan het meedeleven van forumleden heeft gehad, dus wilde ze denk ik andere hetzelfde gevoel geven en steunen.

Het is inderdaad wat lastig zoeken nu, maar komt vast goed,.

Groetjes,
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: eer op 19 september 2005, 23:51:17
oeps sorry ik wist dit niet ::) sorry als het verkeerd begrepen is groetjes erika/ wou alleen me medeleven betuigen omdat ik het zelf ook pas ervaren heb :'(


Geen probleem Erika,. Het forum is zo groot,. dat er eigenlijk een gebruikershandleiding bij hoort ;) :D
In het begin raakte ik ook regelmatig de weg kwijt en miste belangrijke mededelingen of berichten,.
Komt allemaal vanzelf,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

eer

dank je kirsten vind ik lief van je had je al persoonlijk een mail gegeven omdat ik hier stevig van zit te balen nu maar ja het is gebeurt, ik wou dat het woensdag was je weet wel he chieppie . je hoort het van me groetjes en zo meteen slaap lekker

Kirsten

Niet balen meid, kan gebeuren!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------