28 maart 2024, 11:34:35

in memoriam

Gestart door Ellleke, 19 september 2005, 09:43:52

« vorige - volgende »

Ellleke

vannacht is mijn pieteke gestorven ben er zeer verdrietig van,hij was ziek en we zouden vandaag terug gaan naar de dierenarts maar hij heeft het spijtig genoeg niet gehaald.
ik ga hem heel hard missen want het was mijn specialleke en zijn weduwe mist hem ook heel hard ze zit hem de hele tijd te zoeken
LATERSSSSSSSSS

Kirsten

Hoi Elleke,

Heel veel sterkte met dit verdriet.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marianne

Hoi Elleke,

Heel veel sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Christine

hoi elleke heel veel sterkte met dit verdriet  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Hoi Elleke,

Wat erg nou voor je. Gisteren hadden we het er nog over dat je vandaag naar de dierenarts zou gaan. Het heeft helaas niet meer zo mogen zijn. Heel veel sterkte met je verlies.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo Elleke,

Machteloos voel je je, als alles wat je doet niet helpt, voel met je mee.

groetjes Margreet

eer

hoi ellekke veel sterkte met dit verlies weet wat het is ben micky vorige week ook kwijt geraakt. groetjes erika

Ellleke

Dank je wel allemaal,het doet verschrikkelijk veel deugd te weten dat mensen je steunen ook al ken je ze niet en ik mis hem heel fel,maar ben nu ook radeloos mijn popje is nu alleen kan het kwaad als ik ne andere koop deze week nog of gaat zij da niet willen,ze zit de hele tijd haar maatje te zoeken,wat moet ik doen ?!!!!!??
LATERSSSSSSSSS

Mariska

Hoi Elleke,

Ik zou je graag helpen, maar weet niet of het verstandig is of niet. Ik hoop dat andere dat wel weten.
Plaats anders een topic onder aanschaf en vraag het daar. Krijg je misschien sneller antwoord.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hermelien1989

een tip:
als je het lchaampje van je overleden parkiet nog hebt:
leg deze een tijdje in de kooi van de overgebleven valkparkiet.Zo ziet ze zelf wat er is en kan zij ( zeg maar ) een soort ascheid nemen.

Dit werkt in ieder geval bij honden tegen het verlies en tegen het zoeken.
Misschien ook wel bij vogels

groetjes en veel sterkte
sanne

Mariska

Hoi Hermelien,

Ik denk niet dat ze het valkje nog heeft.
Hij is al meer dan een maand geleden overleden!!!!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)