23 april 2024, 12:37:03

niet zelfstandig willen eten

Gestart door eer, 17 september 2005, 00:59:16

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Erika,.

Pellets is volledig voer voor volwassen valken, dus kan je hiermee gewoon volstaan. Ik heb alleen geen ervaring met natmaken,. dus ik hoop dat iemand anders je dit kan vertellen.
Wat goed joh dat het gelukt is,. Ook gewoon wat gemalen pellets in zijn kooi leggen, wie weet krijgt ie ineens de smaak te pakken!,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

erika

dank je wel ben ook heel erg blij dat het nu eindelijk gaat komen ik heb een bakje gevuld met pallets dus misschien gaat die ze nu ook zo zelf pakken hij heeft in ieder geval de smaak er van gehad vandaag. groetjes erika

Paul

Hoi Erika,

Welke pellets heb je gekocht ?
Ik heb die pellets van Nutribird en die eten ze niet ze zijn te groot en te hard alleen mijn rosella eet ze soms.
Maar om te malen zijn die wel prima.
Ik heb een jaar geleden hetzelfde probleem gehad met een valkje en dat is toen met die pellets prima gegaan.
Alleen nutribird pap is eigenlijk voor babyvogels en jouw valkje is nu al een kleuter en die heeft dan ook ander voer nodig.
Van die pellets kan een volwassen valkje prima leven dus dat is heel erg goed om he dat te geven tot hij zelf eet.
Ik vond wel dat met die pellets de pap minder plakt als met de gewone babypap dus het maakt ook beter schoon bij de snavel na het voeren.
Alleen de pellets met water gaat ook prima dus ik zou als je valkje dat eet geen Nutribird pap meer kopen dan heb je aan de pellets inderdaad meer dan genoeg.

Groetjes, Paul

eer

hoi paul ik hen hele kleine pallets gekocht van kaytee exact rainbow staat er op het zakje . nu is mijn vraag kan ik dat ook geven met water en er zo een papje van maken want zo hard eet ze ze nog niet. dank je wel groetjes erika

Bianca

volgens mij kan dat heel goed, alleen zou ik het overschot aan water even afgieten.