14 mei 2025, 16:00:19

ze vechten wat moet ik doen?

Gestart door marielouise, 15 september 2005, 12:42:53

« vorige - volgende »

marielouise

hoi,

Ik heb twee popjes en twee mannetjes. Daarvan zijn er twee een koppeltje, maar dat andere vrouwtje dat nog geen koppeltje is dat gaat steeds achter de mannetjes aan en wil ze pikken en enz. De mannetjes kunnen geen kant op ze gaat ze steeds achterna, maar het ergste is nog dat het popje dat wel een mannetje heeft dat sinds vandaag ook gaat doen, ze zitten allebei achter de mannetjes aan. ???Ze zitten in een grote binnenvoilere.

Wat moet ik doen??

groetjes marielouise

Ivy

Hoi.
Misschien kan je ze even apart zetten? Dat koppeltje samen en die andere twee samen, zodat ze ook een koppeltje gaan vormen?
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

marielouise

hoi,

Hoe lang moet ik ze dan apart houden? ???

groetjes marielouise

gras_valkparkietje

hallo, ik zou ze van elkaar weg houden tot het 2 de niet koppeltje het ook goed met elkaar kan vinden.
het is dan wel een beetje een gedwongen parnetschap, maar dan ga je normaal gezien geen tot minder problemen hebben.

Ik hoop dat het werkt.
vriendelijke groeten

marielouise

hoi,

Het popje dat wel een mannetje heeft heb ik gisteren zien paren, nou weet ik niet of dat al een keer eerder is gebeurd, maar ik ontdek net dat ze een eitje heeft gelegd! :)
Ik heb ergens gelezen dat ze pas eitjes gaan leggen na twee weken ofzo, kan het eitje dan wel al bevrucht zijn ???

groetjes marielouise

Riny

Hoy Marielouise
Laat het eitje maar mooi liggen,ik heb ook wel eens eitjes gehad na 1 week.
Ik zou de andere twee apart zetten totdat ze echt een koppel zijn.
Dat kun je merken als ze dat zijn als ze samen op dezelfde stok gaan slapen of veel met elkaar bezig zijn.
Groetjes en succes met je eitje(s).
Riny