18 juli 2025, 23:58:31

oogje

Gestart door lisa en croky, 11 september 2005, 20:17:55

« vorige - volgende »

lisa en croky

Wie kan mij helpen. ???
Mijn vogel is sinds een paar dagen zielig.
Zijn linker oogje kan hij niet open houden, maar ht is niet ontstoken denk ik want het is niet rood.
Wat zou het wel kunnen zijn?
Hij is ook heel afstandelijk tegen mij. En tegen me vriend is ie normaal.

Groetjes Lisa en Croky :-\

lisa en croky

Wie kan mij helpen? ???

Mijn vogel heeft sinds een paar dagen last van zijn rechter oogje Hij kan m niet lang open laten. Ik heb gekeken of t rood is maar dat is het niet en ook niet dik. Hij is ook heel afstandelijk tgen mij.

Wie kan mij helpen? :-\

Grtn Lisa en Croky

Mariska

Hoi Lisa,

Anders neem je morgenochtend toch even contact op met Dr Feld. Bij je andere topic had Natasja het nr vermeld. Want het duurt nu al een tijdje toch of niet?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Lisa
Ik zou er morgen even mee langs de dierenarts gaan als ik jou was.
Ik durf je zo geen raad te geven als het uitwassen metr afgekoeld gekookt water.
Groetjes Riny :D :D :D

~Natas~

Hallo,

Ik zou morgen dierenarts Dr.Feld even bellen en je verhaal uitleggen.
Zijn nummer is:

Dr. Feld
van Bemmelstraat 1 (hoek Kapelweg)
3818 PA Amersfoort
Tel 033-2864772

Maar je kan het oogje ook schoonmaken met gekookt water.
Hopelijk is het niets ernstige.

Groetjes,

Natas

~Natas~

Hoi,

Ik had al gereageerd bij SPOED.
Het kan van alles zijn in zijn oogje (bv een vuiltje, of stof in het oogje)
Neem gewoon ff contact op met
Dr. Feld
van Bemmelstraat 1 (hoek Kapelweg)
3818 PA Amersfoort
Tel 033-2864772

Groetjes,

Natas

Karin

Ik heb de  topics even samengevoegd omdat je hem 2 x geplaatst hebt, alleen zijn om één of andere reden de antwoorden een beetje geschud ;) Maar ze staan nu wel bij elkaar.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

rico

Hoi Lisa,

Ons valkje Rico had gisteren ook opeens een onstoken oogje. Hij kon het bijna niet openhouden. Wij zijn gisteravond naar de dierenarts om de hoek geweest en die heeft er zalf op gedaan. Wij moeten het eigenlijk 4x per dag herhalen, maar vanwege ons werk kan het maar 3x. Wij hebben het gisteravond laat nog een keer gedaan, en vanmorgen zag het oogje er al een heel stuk beter uit. Rico kan in ieder geval zijn oogje ophouden! We moeten dit nog 5 dagen volhouden.

In de wachtkamer zat iemand en die zei dat valkparkieten vaker last hebben van ontstoken ogen. Hun valkje was er zelfs aan overleden zei hij. Of het waar is weet ik niet, maar ik kan maar een ding zeggen, ga zo snel mogelijk naar de dierenarts, want het is zo zielig voor je valkje! Ze hebben er echt heel veel last van, en met het zalfje knapt het heel snel op!