16 juli 2025, 15:20:34

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

Kirsten

en ik zie een kuifje omhoog!,. wat heerlijk dat het beter gaat Irene,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Lilo en Irene
Geweldig nieuws !!!!!!
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Irene,

Wat een goed nieuws en wat ziet ze er lief uit op die foto met haar kuifje omhoog.
Echt heel fijn voor jullie.
En haar gewicht gaat omhoog. Super gewoon!!!!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Irene,

Wat super dat het nog steeds goed gaat met Lilo. Wat een bijzondere valk is het he  ;D.

Fijn om haar ook op de foto te zien. En of het een sterk beessie is ............ :-* deze dame.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hallo Irene
Wil je aub even laten weten hoe het met Lilo gaat.
Ik weet geen nieuws is goed nieuws maar ik wil het graag lezen.

imv

Hoi Riny,
Het gaat best goed met Lilo.
Ze is blij met Joepie in haar kooi. En ze geniet van de kiemzaden. Die eet ze sneller dan dat ik ze kan kiemen  :-\

Ze weegt op dit moment 64 gram.
Helaas is ze gisteren al iets gaan spugen, en vanochtend kwam de pap (die ik haar gaf om sneller op gewicht te komen) er weer in zijn geheel uit.
Dus: het probleem zit hem niet in het water! Het is de pap zelf dan denk ik.

Ze zal nu echt op eigen kracht moeten aansterken, en het enige wat ik kan doen is haar van alles aanbieden.
Uiteraard slaapt ze nog erg veel, maar ze poetst zich ook en slaapt met de kop in de veren op 1 pootje. Goed teken dus.

Hopelijk valt ze nu niet terug. Voor mezelf vind ik het wel een domper dat ik weer machteloos moet toezien, maar we moeten wel positief blijven. Ik weet zeker dat ze het kan!

Ik hou je op de hoogte. Het is wisseling van maand, en dan heb ik het hier ongeloooofelijk druk met een nieuwsbrief en nieuwe aanbiedingen voor mijn webwinkel, dus vandaar gisteren ff geen bericht op het forum.

Groetjes,
Irene

Riny

Hoy Irene
Fijn dat je even wat laat weten .
Ik heb goede moed en ik hoop dat jij die ook blijft houden.
Veel sterkte met alles

bobbie

Hoi Irene,

Het klinkt goed. Ik ben blij dat ik op het idee van kiemzaad kwam. Vraag me niet waarvandaan het ineens kwam opborrelen, maar ik ben dolblij met dit soort geborrel ;)

Deze dame redt het wel zo te lezen. Gezelschap van een lekkere vent, supereten wat door een bezorgd vrouwtje wordt aangedragen, de rest moet ze zelf doen.

Succes met alles, groetjes, Nel :)

Caroline

Een keer zal Lilo het zelf moeten gaan doen, Misschien is dierendag het moment voor haar. Zet hem op, Lilo, je kunt het zelf.  :-* :-* :-*  Joepie steunt je erbij.

Nou Irene, het jij zelf ook weer eens tijd voor andere dingen.

Groetjes van Caroline.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Hebben jullie trouwens gezien hoe mega dit verhaal is geworden.  :o :o :o :o :o :o :o :o :o

27 bladzijden, 399 reakties en maar lefst 3449 x gelezen.

Allemaal voorjou Lilo, dus laat dit een motivatie voor je zijn.

Caroline,  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Irene

Wat geweldig dat het de goede kant opgaat met Lilo.
Is wel een verhaal apart geworden he?
Zullen we niet gauw vergeten en ben heel benieuwd hoe mooi ze gaat worden !

Groet van Ankie

Christine

Heb je nog een paar foto's van de prachtige lilo hoe ze er nu uit ziet? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

imv

;D Hallo hallo,

Het gaat goed met Lilo! Ze weegt nog steeds 63 / 64 gram. Ze zit lekker in haar schommeltje en ze gaat steeds meer reageren op mij, joepie en haar omgeving.

Hier heb ik nog een reeks foto's van onze supersterke meid:

Groetjes,
Irene

Kirsten

Hoi Irene,

Wat fijn dat het nog steeds goed gaat,. Ze blijft op haar gewicht en haar kuifje staat lekker omhoog :D

Ben heel erg blij voor jullie,. ga zo door Lilo en als je kiemzaadjes op zijn, geef maar een seintje ;) :D
dikke knuf en ook voor jou Irene, toppie hoe je het allemaal doet,. Wat ik al eerder zei,. het is niet makkelijk soms,maar je doet het toch mooi wel! :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------