29 april 2024, 04:50:47

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

imv

 ;D ;D HALLO  ;D ;D

We zijn inmiddels weer 2 dagen verder, en het gaat nog steeds goed met Lilo. Ze weegt nu gemiddeld 72 gram. Ik zei al tegen haar, dat ze volgens mij gewoon groeit van alle kusjes die ze krijgt  ;) :-* .

Ze fluit nog niet echt als een valkje.. het is nog steeds een klein "scheidsrechtersfluitje" prrrrrrrrttt. Maar ze laat het steeds vaker horen. Vooral als je langs de kooi loopt zonder wat te zeggen. hihi.

Joepie slooft zich aardig uit voor haar, en is best jaloers als we Lilo kroelen. Daarom kroelen we Joepie en Lilo in 1 hand. Het is zo grappig, want Joepie is ook zo'n scheetje, met zo zijn eigen karakter... hij is het felste van allemaal, maar zo'n klein hartje  :-*
Samen zitten ze in de touwschommel. En Joep houdt elke keer zijn koppie helemaal in haar buik gedrukt zodat ze hem wel MOET kroelen, maarrehhhhhhh ze zegt alleen prrrrrrt en begrijpt er geen fluit van haha!

Ik kom snel weer met foto's. Ben nu op mijn werk. Mijn 2lingzus is vanacht begonnen met bevallen, maar het zit haar allemaal een beetje tegen... het is dus wat hectisch ..

Tot gauw.
Groetjes,
Irene

Roosje

Wat leuk dat het zo goed gaat!

En je zus, ik hoop dat ze er goed doorheen komt. Is vast niet echt lekker werken voor je zo :-\

imv

Hoi hoi,
Mijn zus is vanmiddag bevallen van een zoon Niels.
JOEPIEEEEEEEEEEEE!!! Ik ben nu nog aan het werk (grrrrr.. en dat wil ik natuurlijk niet), en vanavond ga ik op kraamvisite.

Ik zal Niels een dikke knuffel van dit forum geven  :-*

Groetjes,
Irene

Jacqie

Gefeliciteerd tante Irene...en fijn te lezen dat het met Lilo ook steeds beter gaat.....

groetjes

♪ Marlies

Hoi Irene, ;D

Gefeliciteerd met je nieuwe neefje. :o
Ze zeggen dat tweelingen alles van elkaar merken en voelen. Was dit nou bij jou ook zo, of zijn dit maar fabeltjes.

Met Lilo ook alles oké ?

Groetjes Marlies ;D

Kirsten

Hoi Irene,.

Gefeliciteerd!,. en ehh foto's? haha

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

imv

 ;D Hallo  ;D Goeiemorgen,

Ik heb helaas nog geen foto van Niels. Ik had op mijn werk een groot, maar dan ook echt een GROOOOOT  ;D ;D kadopakket gemaakt (een zogenoemde kraammand.. voor elke dag in de kraamtijd 1 kadootje). aangezien ik een babywinkel heb is dat niet zo moeilijk  :D ;).. dus.. geen plek voor een fototoestel...
Morgen ga ik weer kijken en zal ik een foto plaatsen. Het is echt een droppie!

Met Lilo gaat het SUPER!!! Ze woog vanmorgen 78 gram  :o :o

Als het zo doorgaat kan ze snel naar de anderen in de voliere.. daar hang ik een aparte bak met kiemzaad.
Nog heel even aankijken of ze het gewicht zo behoudt...

Nu gaan we naar Den Helder, waar we een edelpapegaai gaan bewonderen. Eens kijken hoe Róbin reageert...

Groetjes uit een zonnig Dordrecht
Irene

Gerda

Hoi Irene,

Allereerst gefeliciteerd met je neefje. Eigenlijk is het iets meer dan een neefje als het een zoontje van je tweelingzus is, maar een ander woord is er niet.

Wauw die Lilo: 78 gram!!!! Ze weegt nu meer dan mijn Nezumi!!!! En die is vijf jaar oud!!

Fijn dat de zon letterlijk en figuurlijk weer schijnt. Veel plezier in Den Helder. Hopelijk vindt Róbin ze rustig en voorspelbaar genoeg.

Groetjes Gerda

Christine

Gefeleciteerd met je neefje

wat ben ik blij dat alles goed gaat met kleine Liko! klein mag ik eigenlijk nu niet meer zeggen eh grote, flinke lilo! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Heeeey Irene,

Gefeliciteerd!!!!!
Dat is heel mooi nieuws. Ik hoop dat je snel een foto hebt, want wij zijn heel nieuwsgierig naar je neefje!  :-*

Valerie



Joyce28

17 oktober 2005, 09:53:05 #460 Last Edit: 17 oktober 2005, 10:13:22 by -Joyce-
Bewondenswaardig hoe jullie Lilo erdoor heen gekregen hebben zeg,echt petje af

Op naar de 90 gram :)

imv

Hallo,
Lilo en Joepie zitten nu 24 uur in de voliere, en het gaat erg goed. Ik heb haar net gewogen, en ze zit op een gewicht van 82 gram. Ze is veranderd in een redelijk zelfstandige valk, met altijd in haar schaduw haar vriendje Joepie. Uiteraard hou is haar nog goed in de gaten. Ze begint zowaar ook te spelen en te knagen. Wie weet gaat ze ooit ook gewoon zaad eten  ::)

Ik denk dat hiermee dit topic gesloten kan worden.
Lilo en ik willen iedereen van dit forum heel hartelijk bedanken voor alle steun, advies en opbeurende berichten. Lilo is een echt "forum-valkje" geworden! Ze is een beetje van ons allemaal.

We kunnen nu verder kletsen in mijn dagboek, en de spoed voor spoedgevallen houden.

Tot slot nog een paar foto's van mijn 2 dagen oude neefje Niels:
Dit is Niels met zijn tante Irene (hihi.. ik dus, wat een droppie, he?!)





Groetjes,
Irene

Roosje


imv

Dan heb je zijn zus Anique nog niet gezien... heb zo gauw geen foto voor handen, maar ze ziet er uit als een engeltje.
Een heel fijn snoetje en witte krulletjes. Echt een droppie! En Niels lijkt op haar.
Mijn tweelingzus is een heel knappe meid (helaas zijn we 2-eiïg  :-\ :'( )

Groetjes Irene.

ps.. ik zal wel ff een foto van Anique opsnorren.. o, wacht..
Dit is Anique, die vóór Amber (mijn jongste) zit. Dit is een half jaar geleden, dus de krulletjes moet je er ff bijdenken  ;D


En hier zie je Róbin, mijn oudste dochter, met op haar rechterknie Amber, en op haar linkerknie Anique



Ja, ik ben maar wat trots!! ;D



bobbie

En je bent met alle reden trots!!!

Schitterende kinderen, ook de kersverse Niels  :-*

Ik ga weer meelezen in je dagboek.

Geef Lilo maar een knuffeltje van me.

Groetjes, Nel :)