19 juli 2025, 13:29:42

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

Rianne

Zie ik het verkeerd of heeft Lilo haar langste vleugelveren verloren?

Riny

Hoy Irene
Dat laten hangen van de vleugelveren had ik bij Bink.
Dat kwam omdat hij zo verzwakt was en is nu weer helemaal bijgetrokken.
Lilo heeft ook nogal wat meegemaakt de laatste tijd.
Hopelijk gaat het nu de goede kant op.
En Caroline ook ik kreeg geen berichtje meer over Lilo,dan zal ik ook eens jou raad ovolgen.
Groetjes Riny :D :D :D

imv

Hoi,
Het klopt dat Lilo haar langste vleugelveren kwijt is. Dit is bij Feld gebeurd. Wat ik begreep is, dat ze daar aan was gaan bloeden, en dat Feld die veren heeft verwijderd.

Intussen ben ik helemaal blij, want Lilo maakt wat geluidjes, en ze klimt in de tralies ;D
Uj heb net voor het eerst Joepie weer bij haar gelaten. Ze zitten samen op de voliere

Wie weet krijgt hij de pap en andere smurrie uit haar veren. Lief, he?! Zo'n dominante man als Joepie die helemaal smelt voor zo'n zwak poppetje als Lilo... nu wordt het tijd dat Lilo wat aankomt. Ik heb goede hoop dat dat gaat lukken :D

De foto waarbij Lilo haar koppie buigt voor Joepie is helaas erg onscherp.
Super, he?!

Groetjes,
Irene

valkchico

hallo irene,

lilo ziet er nog niet zo geweldig uit maar zo te zien zit er wel weer meer leven in. En ze heeft een heel lief maatje getroffen zie ik. Hij zorgt goed voor haar. En jij ook natuurlijk petje af dat je al zo ver bent gekomen met lilo.Niets anders dan lof daar over. Nu hopen dat lilo zo verder gaat met opknappen,en dat ze een beetje aankomt.

suc6 esther

Caroline

Hoi Riny,

Moet je doen bij mij heeft het geholpen, ik krijg weer notificatie's.

Hoi Irene, ;D

Ik straal helemaal, wat een lieve foto's en wat gaat ze goed voorruit, proficiat!!!!

Groetjes en :-* :-* van Caroline, Binky, Fleur, Pablo & (Chico).

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Irene,

Wat een goed nieuws! Ze gaat echt goed vooruit zo op de foto's te zien. 3maal is scheepsrecht zeggen ze toch altijd.
Vanaf nu komt het allemaal goed. Let maar op!
Ik ben heel blij voor jullie.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Jeh!, positieve berichten lees ik hier.
Wat fijn dat ze opknapt,. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan en m'n gevoel zegt dat ze er weer helemaal bovenop komt,.
Oh wat fijn vind ik dit voor jullie zeg,. en wat een heerlijke foto's :D

Groetjes
Kirsten

ps Hoe gaat het met je vader?

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi Irene

Wat lief.............Joepie is dus nog steeds in love met Lilo :-*
En je zou niet zeggen dat dat dezelfde meneer is die mij vanmorgen een bloedende vinger heeft bezorgd :'( ;)
Voed die beesten eens beter op  ;D :P joh Offe..had je hem even van te voren opgestookt :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hoi Caroline,
Tuurlijk had ik hem opgestookt. Dat had je nog tegoed van Noo-Noo en Hedwig  ;D ;D ;D

Joepie begint inderdaad nog wat gemener te worden. Het wordt hooooog tijd dat ik hem weer eens een ochtendje apart neem. ff lekker kroelen. 's Avonds hoef ik dat niet te proberen, want dan bijt hij mij ook lek  ::)  Maar hij is echt een enorme lieverd! En inderdaad er in love met Lilo.

Groetjes,
Irene

Martin79

Helemaal top dat het beter gaat!!!
:)

Riny

Hoy Irene
Gelukkig dat Lilo zich zo gaat gedragen en op de kooi klimt.
Ze heeft jullie en Joepie natuurlijk gemist.
En ik denk echt dat ze nu echt gaat vechten om voor altijd bij jullie te blijven.
Je ziet haar denken mij krijgen ze hier niet meer weg.
Groetjes Riny :D :D :D

Jacqie

Wat fijn om te lezen dat het alweer een stuk beter gaat....het is echt een zielig hoopje als je haar zo alleen op die stok ziet zitten....misschien als je Joepie wat vaker bij haar laat krijgt ze er ook weer zin in om er voor te gaan....het pept haar misschien op....
Ik ben echt heel blij dat het beter gaat, en ik denk dat je ontzettend trots op jezelf mag zijn...want jij hebt net zo hard gevochten als kleine Lilo...je hebt zeker een heel grote PLUIM verdient...natuurlijk weet ik wel dat we allemaal vechten voor onze beestjes, maar ik vind dat het wel even gezegd mag worden. Hou je taai en we leven allemaal met je mee.

gr
Jacq

marianca.

Hallo Irene,

Het eerste wat ik altijd doe na thuiskomst van een dag werken is kijken hoe het met Lilo gaat en wat zie ik ;D :o :-*
Geweldig hoe het gaat en wat een vertederende fotos..daar wordt een mens nu blij van.Dat Lilo al klimt en lekker knuffelt met Joepie en Joepie maakt haar lekker schoon is een echt heel goed teken.Dat Joepie haar maar lekker de bakkebaardjes schoon maakt..versterkt de liefdes band 8).

Ik ben echt heel blij en zei al tegen mijn man wat lief om die fotos te zien en dat het met Lilo zo goed gaat..alleen die fotos al geven mij een traan van geluk..wat een scheetje van een valkje.

Ze gaat het zekers redden..kan gewoon niet anders met zo een lieve mensen mama.

groetjes
marianca

Ankie

Hoi Irene

Wat een opluchting zeg !~
Ben enorm blij voor jullie ;D :D.

Groet van Ankie

♪ Marlies

Hoi Irene,

Ik keek iedere keer met angst naar jouw berichtjes over Lilo.
Elke keer dacht ik, als ze maar niet..............
Gelukkig gaat het nu echt beter met haar. Op de foto's ziet ze er nog niet uit, maar met Joepie die lekker met haar kroelt komt het vast wel goed. Je moet maar zo denken nu wordt ze iedere dag een beetje sterker en fitter.
En dan als da zeggen dat Lilo een zwak valkje is. Volgens mij is ze gewoon een hele sterke valk, want hoeveel valkjes komen zoveel ellende te boven.
Ik ben eigenlijk heel erg blij dat ze bij jou terecht is gekomen, want jij hebt (en nog steeds ) gevochten als een leeuwin voor haar. Veel mensen zouden na de eerste keer da al zijn afgehaakt.
Ik hoop dat je aan Lilo een mooie lieve vriendin krijgt, vooral ook omdat je dochter ( ben even haar naam kwijt :-\ ) niet bang is van haar. Misschien krijgt ze aan Lilo een maatje waar ze veel plezier aan beleeft

Groetjes Marlies