16 mei 2025, 15:31:46

Lilo in nood. Help, ik ben radeloos!

Gestart door imv, 14 september 2005, 13:32:38

« vorige - volgende »

imv

Hoi Caroline,
Ik heb vandaag gebeld zodra ik thuis was (iets na 18.00 uur ), maar de praktijk was al gesloten. Ik kon niet eerder bellen, want mijn (gloedjenieuwe) mobiel deed helemaal niks, nada!  >:(

Helaas pindakaas... morgenochtend bel ik. Als het dan goed gaat ga ik haar morgenavond halen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Met mijn vader gaat het inderdaad ietsje beter. Hij heeft longembolie (ws gevolg van 3 weken plat na operatie en de zware chemo). Hij mocht vandaag heel even zijn bed uit.
Waarschijnlijk mag hij volgende week naar huis.

Groetjes,
Irene  ;D

margreet

hallo Irene,

Gelukkig een beetje goed nieuws, hoop voor je dat je Lilo inderdaad morgen kunt ophalen, en dat het dan ook goed blijft gaan, wat nog belangrijker is. Je hebt ook geen nieuws gehad van de kliniek?, dat is toch ook hoopgevend.

groetjes Margreet

Kirsten

Hoi Irene,

Ben blij dat het ietsje beter gaat en je vader volgende week waarschijnlijk naar huis mag.
Hopelijk kan Lilo morgen ook lekker naar huis komen, ga er eigenlijk ook vanuit, dat als het slechter was gegaan ze je wel gebeld hadden.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi Irene, :)

Dan wel geen nieuws over Lilo, maar het gaat wel weer iets beter met je vader en dat is natuurlijk toch nog iets belangrijker, heel fijn voor jullie allemaal. :D

Kom morgen wel weer even lezen, weltrusten voor straks, groetjes van ons allemaal. :-* :-* :-*

PS. Fijn mobieltje zeg, wat voor een merk heb je, ik moet binnenkort ook een nieuwe, de mijne valt elke keer uit soms 2 x per dag soms maar 1 x per week, lastig >:( , maar ik mag in november weer een nieuwe uitzoeken.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Hoi Kirsten en Margreet,
Ik denk ook dat jullie gelijk hebben. Maar toch ben ik benieuwd, want ik dank dat ze ook wel zullen bellen als Lilo daar helemaal voor niets zit...

Vooralsnog ga ik er ook van uit dat alles goed gaat.
Jullie horen morgen meer.

Groetjes,
Irene

Hoi Caroline,
Ik heb de allernieuwste Nokia MDA. Daar kun je ook mee internetten (is makkelijk vanwege mijn webwinkel.. als hij het doet tenminste  :-\ ) Ik heb hem pas sinds maandag, en er zit een heel boekwerk bij wat ik Rogier laat lezen in de hoop dat ik het dan ook vanzelf weet... misschien moet ik er toch iets meer voor gaan doen in dit geval  ::) .

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi Irene

Fijn dat het weer iets beter gaat met je vader.

Ik hoop vandaag te lezen dat Lilo lekker weer naar jullie toe mag!

Succes en sterkte
Groet van Ankie

Rianne

Oei, een longembolie, dat is zeer gevaarlijk. Mijn tante is eraan overleden, ze was nog maar 44. Bedrust na een gebroken heup...
Het is een bloedprop die een belangrijke ader naar de longen blokkeert. Waarschijnlijk zit je vader nu ook aan de bloedverdunners, en moet hij oefeningen doen. Ik hoop dat hij weer wat opknapt. :)

valkchico

hoi irene,

Ik hoop dat je vandaag te horen krijgt dat je lilo kan ophalen, weer lekker thuis en ook dat je snel hoort dat je vader weer naar huis mag. Daar zal je hem toch ook het liefste zien. En hij zal daar waar hij zich het lekkerste voelt ook beter opknappen. komt dus hopenlijk nu een veel betere week aan dan de afgelopen week

veel goeds esther

imv

:D Hallo allemaal  :D

Ik heb dokter Feld gesproken... dwz... ik heb Annie gesproken  :-\ .. maaaaaar: volgens haar heeft Lilo de afgelopen 2 dagen geen terugval gehad. Dus vanmiddag gaat Rogier haar halen in Amersfoort.
Ik had natuurlijk wel zelf zin om haar te gaan halen (ik heb een spiksplinternieuwe auto voor mijn verjaardag gehad, dus ik ga graag een stukje rijden  ;D ) maar Rogier hoeft maar 10 minuutjes om te rijden op weg naar huis, dus dit keer ga ik maar eens aan mijzelf denken.

Als ze vanavond thuis is zal ik foto's maken.
Vanmiddag ben ik bij mijn vader geweest. Daar ziet het ook wat positiever eruit. Hij mocht eventjes zijn bed uit om beneden koffie te drinken. Ik had Amber meegenomen en dat was heel gezellig.
Waarschijnlijk mag hij maandag naar huis.

Vanavond zal ik wat foto's plaatsen.
Groetjes,
Irene

Christine

Wat een leuk nieuws dat Lilo wordt opgehaald. verwen haar maar goed wanneer ze terug thuis komt want ze verdient het na zo een lange ziekperiode :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Irene,

Gelukkig wat positieve berichten!!!
Ik ben benieuwd hoe Lilo op je reageert vanavond. Hopelijk gaat het nu allemaal goed jij en de arme Lilo hebben nu wel genoeg doorgemaakt.
Verwen d'r maar lekker!!!
En jezelf ook!!

Groetjes Gerda

♪ Marlies

Hoi Irene,

Dat zijn goede berichten om het weekend mee in te gaan. Gelukkig knapt je vader ook goed op. Dat is toch het belangrijkste.
Hopelijk krijgt Lilo nu ook geen terugval meer, maar gaat ze een mooi en lang leventje tegemoet.
Een dezer dagen zal het geld van Lilo wel gestort worden, het duurde wat langer want ik had een foutje gemaakt; vergeten het bedrag in te vullen :-\ :-\
Maar het is onderweg.

Voor jullie allemaal een heel fijn weekend.
Groetjes Marlies

Riny

Hoy Irene
Ik ben echt blij dat alles weer de goede kant op gaat,dat mag ook wel het heeft nu lang genoeg geduurt.
Geniet van alles en krijgen we ook en foto van je nieuwe auto te zien?
We zijn niet nieuwsgierig hier op het forum ,we weten het alleen graag. ;D ;D ;D
Groetjes Riny

imv

Hallo,
Lilo is nog niet thuis. Rogier is met haar onderweg.
Wel heeft hij het volgende te horen gekregen bij Feld:

Lilo eet nog niet genoeg zelf. Ze eet uitsluitend trosgierst en moet daarnaast 2 keer per dag bijgepapt worden (  :'( :'( daar gaan we weer  :'( :'( )
Ze had veren geplukt en zat zodoende helemaal onder het bloed. Vlak voordat Rogier haar meenam hebben ze haar nog even gewassen. Hij heeft haar dus NAT meegekregen.  >:(

Jongens, ik vrees met groooote vrezen!
Vanavond meer. Mijn eerste tranen heb ik alweer weggepinkt. Ik voel me behoorlijk radeloos omdat ik nu wéér moet gaan pappen. Dit houdt toch niemand vol?!
Het ging toch zo goed volgens Annie???