28 april 2024, 18:39:13

vleugel uit de kom?

Gestart door Anita1, 3 april 2005, 19:26:51

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Anja,

als een vleugel uit de kom is, of je denkt het ook nog maar, ga je daar beter meteen mee naar de dierenarts, omdat het anders verkeerd aangroeit.

Een antwoord van Anita zal je volgens mij niet meer krijgen. Deze persoon komt niet meer op het forum.

Groetjes, Tara

Rianne

Dat krijg je als je een oud onderwerp reincarneert ;D
Ik zou er ook even mee naar een Dierenarts gaan. Is het niks, weet je het ook, maar is ie wel uit de kom, ben je er op tijd bij.

Tara

Citaat van: Rianne op 17 oktober 2005, 21:47:57
Dat krijg je als je een oud onderwerp reincarneert ;D


Tja...
Wat moet ik anders zeggen ;)
't Is een vraag als een andere :).

Groetjes, Tara

Rianne

Het is ook wel een goede vraag, dat zeker. Maar door oude onderwerpen weer naar boven te brengen kan het wat onoverzichtelijk worden. :)

Riny

Citaat van: Tara op 17 oktober 2005, 21:35:43
Hoi Anja,

Deze persoon komt niet meer op het forum.

Groetjes, Tara

Hoy Tara
Dit is wel of topic maar ik vind dit niet erg vriendelijk klinken ,terwijl je naar je eigen zeggen nog contact met Anita hebt.
Groetjes Riny :) :) :)

Tara

Citaat van: Riny op 17 oktober 2005, 22:27:29
Citaat van: Tara op 17 oktober 2005, 21:35:43
Hoi Anja,

Deze persoon komt niet meer op het forum.

Groetjes, Tara

Hoy Tara
Dit is wel of topic maar ik vind dit niet erg vriendelijk klinken ,terwijl je naar je eigen zeggen nog contact met Anita hebt.
Groetjes Riny :) :) :)


Hoi,

ik wist niet precies hoe ik het moest gaan formuleren,
maar het is toch namelijk zo dat Anja hoogst waarschijnlijk geen reactie kan verwachten van Anita, dat ze weet natuurlijk, anders blijf je ook maar hopeloos wachten op een respond.

Groetjes.

bart en anja

17 oktober 2005, 22:44:26 #21 Last Edit: 17 oktober 2005, 22:49:20 by Paul
tara,

Bedankt voor je antwoord, ik wacht t even af, hij zit nu lekker te slapen. Mocht het morgenochtend nog zo zijn dan gaan we even langs de dierenarts.En Rianne, Het leek me logisch om eerst op het forum te zoeken naar hetzelfde onderwerp om te zien of dit vaker voorkomt.
Wat ik niet wist is dat het onderwerp dan weer naar voren wordt gehaald.
Ik begrijp dat dat niet wordt gewaardeerd in verband met de overzichtelijkheid maar aan de andere kant lijkt het me ook niet zo gezellig om 6 keer dezelfde vraag te lezen (bijvoorbeeld). Maar goed ik zal er rekening mee houden.
In ieder geval bedankt voor jullie reactie, ik zal mijn vriendje morgenochtend een goed onder de loep nemen.
groetjes,

Anja

Paul

Hoi Anja,

Een oud onderwerp naar boven halen is niet verboden hoor dus op zicht mag je dat gewoon doen zeker als het om dezelfde vraag gaat.
Vaak als ze zich bezeert hebben dan hoeft het niet meteen uit de kom te zijn maar kan het een dag later weer een stuk beter gaan.
Als het gebroken is zal de vleugel er echt helemaal bij hangen dus dat zal in jouw geval denk ik niet zo zijn.
Als het met een dag niet verbeterd zou ik morgen even naar de dierenarts gaan zoals al eerdere adviezen gegeven zijn.
Of bel eerst dr Feld even wat die ervan zegt.

Groetjes, Paul

bart en anja

hoi Paul,


Het gaat gelukkig alweer wat beter dan gisteren.
zodra je naar zijn vleugel wijst wordt hij boos en trekt hij 'm stevig tegen z'n lijfje aan dus zo te zien is het niet uit de kom. Ik denk nu eerder dat hij zijn vleugel ontziet omdat het zeer doet. Ik ga zo wel even contact opnemen met dr Feld of n ander dierenarts om te vragen of ik m iets tegen de pijn kan geven want zielig is t wel.
Bedankt voor je antwoord.
groetjes
Anja

bobbie

Hoi Anja en Bart,

Fijn dat jullie nog even hebben laten weten hoe het nu met hem is.


Succes met alles, groetjes, Nel :)