29 maart 2024, 01:41:02

wil niet op zaad

Gestart door eer, 12 september 2005, 14:33:30

« vorige - volgende »

eer

hoiiiiiiiiiiiiii marisca ik houd vol ik zal winnen van dat krengetje  ;) :D groetjes erika

Mariska

He AANHOUDER,

Is het al gelukt?
Ben benieuwd?
Of geeft dat kreng nog niet toe ;D :P

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

eer

he maris nee joh  zit nog steeds aan die pap savonds ze begint wel aan zo,n stokje wat ik in de kooi heb gehangen geloof dat die die zaadjes wel zit te pellen .maar nog steeds mekkeren om eten hoor. groetjes erika

Bianca

tuurlijk zou ik ook doen als ik hem was.
Heb er hier eentje zitten die is al helemaal zelfstandig maar probeert het toch iedere keer weer met bedelen.........maar van mij krijgt ie niks.


Bianca

Ik zou bijna willen zeggen breng ze maar hier om te logeren , maar dat doe ik niet omdat ik vind dat je dit zelf moet overwinnen. ;)
Laat zien dat je het kunt!
Zeker als ie op een goed gewicht blijft maar dat heb ik al eerder gezegd!

Hoop dat ook alles goed gaat met binkie ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

eer

hoi bianca hier weer ff berichtje van mij. met binky gaat het uitstekend is echt een poeppie zit heel veel bij me ook speelt met me oorbellen me kettingje en vliegen vind die zalig het is net een vleermuis zoals die door de kamer vliegt.krijgt savonds ook altijd beetje pap mee met krokie vind die wel lekker. beetje verwennen mag wel he. maar hij zit goed aan het zaad.stuur je binnenkort wel een foto van hem op kan je hem eens zien weer. groetjes erika

Bianca

en eet ie nu al zelfstandig waarschijnlijk....toch?!
Errug benieuwd!
Maar ik ga ervan uit dat het gelukt is!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

erika

hoi bianca alles goed ..................... nee nog steeds niet wat moet ik doen krijgt savonds pallets met gekookt water begint om 6 uur al te mekkeren dat die wil eten moet ik hem late zeuren en eens met een lege krop laten slapen zeg het me want ik ben denk dat ik zo anders over 10 jaar nog met een leppeltje bezig bent . binky doet het prima eet goed lekker speels heel lief schatje krokie ook hoor alleen dat eten  :-\ groetjes erika

erika

yesssssssssssssssssssssss het is me gelukt krokie zit op zaad  :)heel erg bedankt voor jullie lieve tips ..... jullie lezen me nog groetjes erika :D :D :D

Riny

Hoy Erika
Zie je wel dat het lukt als jij wat strenger bent.
Goed zo dit is veel beter voor je valkje.
Groetjes Riny :D :D :D

erika

hoi rini ja werd wel tijd he hij is bijna 4 maanden .......... maar eindelijk ik heb het voor elkaar. tot lees weer groetjes erika .............enne bedankt voor al je tips en medeleven xxx