5 mei 2025, 12:23:58

fluit niet meer

Gestart door hedwig, 12 september 2005, 13:19:06

« vorige - volgende »

hedwig

hallo ik heb een valkparkiet van een week of 18 ik kreeg hem met 12 weken.hij eet als een dijkwerker dat is niet normaal en als zijn bak bijna leeg is gaat hij op de bodem zitten slapen,maar sinds een dag of 3 fluit hij niet meer.als je in zijn buurt komt ,of wat zit te eten gaat hij zitten schreeuwen ,het lijkt wel een kraai.ik heb hem laatst wel wat lekkers gegeven is het een soort van bedelen ofzo.
   groetjes hedwig

Mariska

Hoi Hedwig,

Zou het niet kunnen zijn dat hij ziek is, want normaal gesproken slapen valkjes niet op de grond. En aangezien hij ook plotseling gestopt is met fluiten zou ik eerst eens uitzoeken of hij niet ziek is. Als iemand er anders over denkt mag hij het zeggen hoor.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hedwig

hoi mariska
bedankt voor je reactie,ik zal het in de gaten houden,ik heb rocky al een ander plekje gegeven.
maar zolang zijn voerbak vol zit,gaat hij niet op de bodem zitten.
  gr hedwig en de beestenbende.

Mariska

Hoi Hedwig,

De belangrijkste dingen om op te letten zijn; of hij goed eet en drinkt, hoe ziet de ontlasting eruit, zit hij veel bol(ook overdag) en zijn verdere gedrag. Is hij vrolijk en speelt hij nog wel. Slaapt hij op 1 pootje, want dat doen ze meestal.
Alhoewel hij is nog jong dus misschien doet hij dat nog wel niet. Maar hou die dingen eens in de gaten.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)