28 maart 2024, 11:45:25

kan het ?

Gestart door abdallah, 11 september 2005, 00:21:48

« vorige - volgende »

abdallah

 ???hallo
mijn valje is 6 maanden kan hij water drinken ?

Bianca

Dat zal best wel want anders had ie nooit zo oud geworden!
valkjes drinken vaak als niemand kijkt en ze drinken erg weinig op een dag.
daarentegen is het wel heeeeeeeeeeeel belangrijk dat ze iedere dag vers water krijgen i.v.m. ziektes!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

aazz

ik heb hem nog nooit water gegeven ! ik geef hem pappa met water .. ik bedoe kan hij nu echt alleen water drinken ?
:) :D :D :D alvast bedankt bianca!

Annouschka

 ???
Jij bent dus ook Abdallah??

Hoezo?  Eet ie nog pap??  Op een leeftijd van 6 maanden ??? ??? Of begrijp ik het verkeerd??   Een valkje kan al heel vroeg drinken hoor, hoe vroeg weet ik niet precies maar als ie niet drinkt gaat ie dood, dat is een feit.

Annouschka

Bianca

Geef je 'm pap?! :o
Vertel eens wat meer over jou en je valkje.
Hoe lang heb je 'm al ?
en hoe ben je eraan gekomen?
In wat voor kooi zit ie?
Wat voor pap (merk) geef je 'm dan?
Dat soort dingen.
Ik ben zeer benieuwd!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

M.

Bedoel je 6 maand of 6 weken??


Lin

Hey,

Ik zie echt overal vragen van je opduiken over een valkje. Wat weet je wel van een valke opvoeden? een valkje krijgt pap tot een leeftijd van 10 weken meestal.  en na 6 maanden zal het valkje er wel niet best aan toe zijn dan. Heb je wel links bij voeding gekeken?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Citaat van: abdallah op 11 september 2005, 00:21:48
???hallo
mijn valje is 6 maanden kan hij water drinken ?


6 maanden of 6 weken? Ik hoop dat je 6 weken bedoelt anders ben je behoorlijk verkeerd bezig.

Mariska

Volgens mij worden we hier in de zeik genomen en heeft niemand het in de gaten  ;D ;D ;D.
Goeie grap. Ik heb me kapot gelachen toen ik dit las.
He Bianca, doe je de groeten an Abdallah ;D ;D ;D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Nou ja kijk maar bij spoed hij reageert o.a. ook daar.. ik kan er dan niet om lachen..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi,

Je heb gelijk. Een grapje is leuk, maar niet onder het topic spoed. Abdallah moet iets beter kijken waar hij zijn berichtjes plaatst.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Citaat van: Mariska op 11 september 2005, 13:08:22
Volgens mij worden we hier in de zeik genomen en heeft niemand het in de gaten  ;D ;D ;D.
Goeie grap. Ik heb me kapot gelachen toen ik dit las.
He Bianca, doe je de groeten an Abdallah ;D ;D ;D

Groetjes Mariska


Sorry maar zo ben ik echt niet!
Ik kan je wel vertellen wat ik hier van vind maar dat is niet echt leuk voor meneer abdella!
Ik snap niet dat jij denkt dat ik zoiets zou doen, en waarom?
om mezelf een betere naam te geven?
Sorry maar dit vind ik een grove inschattingsfout

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mariska

Hoi Bianca,

Als je het stuk goed had gelezen had je gezien dat er op een gegeven moment wordt getekend met BIANCA.
Annouschka was dat ook opgevallen.
En heb ik er bij gezet dat jij dit heb gedaan? NEE, aangezien er met Bianca en abdallah wordt ondertekend denk ik dat een Bianca ons in de maling neemt. Ik heb niet gezegd dat JIJ dat bent. Even beter lezen voordat je zo uit je slof schiet.

Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Hey,

Oke we weten niet de reden. dus laten we maar wachten totdat ie zelf uitlegt wat ie bedoeld. Misschien maakte hij een spelfout, alhoewel ik dat niet denk. Dus geen verdere commentaar op de bedoeling van de poster of als reactie op iemand anders.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Peter

Hallo Abdallah / Aazz,

Voordat je vraag stelt eerst graag verdiepen in de valkparkiet.

Voor de rest wil ik iedereen vragen om dit topic te laten rusten.

Groeten,
Peter