19 april 2024, 07:41:41

kan het ?

Gestart door abdallah, 11 september 2005, 00:21:48

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Peter,

Goed idee, dit gaat helemaal de verkeerde kant op en dat is mijn bedoeling helemaal niet geweest.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Is goed peter ;)

We moeten idd allemaal wat beter lezen......

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

abdallah

ik weet dat het grappig is maar ik heb hem een week al en hij eet alleeen maar pap zo heb ik hem gekocht en hij is handtam en alles . daarom vraagde ik of hij water kan drinken want hij eet nog steeds pap :-\

Bianca

is ie nu 6 weken of 6 maanden?
want mischien heb je je wel vergist bij het tikken.........

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Annouschka

Hoi,

sorry ik wil hiermee niemand het hoofd stoten maar ik wil hier nog 1 iets op zeggen.
Als je iemand niet kent, maak daar dan geen oordeel over, Bianca zit hier al lang genoeg op het forum, vaste gebruikers weten dat zij zich met zo'n dingen niet bezighoud.  En ik vind het dan ook van laag niveau dat ik erbij betrokken wordt terwijl ik gewoon bedoelde dat Aazz (ofzoiets) dat hij ook Abdallah is.Oke, dit wou ik nog even kwijt.

Abdallah, ik hoop echt dat je 6 weken bedoelt en geen 6 maanden want bij een valk dat bij een leeftijd van 6 maand nog pap eet, dat is echt niet goed hoor.

groetjes

Mariska

Ik weet niet of je het weet, maar Peter heeft al een aantal keren gevraagd om dit topic te laten rusten!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Peter

11 september 2005, 20:12:21 #21 Last Edit: 11 september 2005, 20:41:27 by Peter
Hallo allemaal,

Gaarne dit topic NU laten rusten... Van vrijwel iedereen die erbij betrokken was heb ik ondertussen een IM ontvangen met zijn/haar verhaal erin.

Update:
Alle IM's zijn nu beantwoord...

Een stukje uit de IM's:
Het is altijd moelijk om op zo'n punt in te grijpen, het topic zelf wil ik niet op slot doen, daarmee snoer je iemand "de mond" en dat wil ik niet.

Heel af en toe gaat het ergens in topic mis, meestal door klein misstand EN (heel opvallend) door een nieuw lid. Deze keer was het ook weer zo.

Een echte oplossing is er niet voor denk ik, tenzij we een zeer streng "deurbeleid" gaan voeren en nog maar bepaalde mensen toe laten maar dan verdijnt de vrijheid op het forum. En zelfs dan kan het nog mis gaan.

Vrijheid op het internet samen met de openheid betekend heel veel voor mij, helaas is het gevolg dat zo'n 1 op 35.000 berichten verkeerd gaat.

Mocht je zelf ideeën hebben om zo'n probleem in de toekomst aan te pakken dan hoor ik het graag, ik sta altijd open voor ideeëen. Soms kan een andere kijk op iets heel verhelderd werken.

Groeten,
Peter