5 mei 2025, 23:09:28

Helemaal verslaafd

Gestart door diddle, 9 september 2005, 22:09:31

« vorige - volgende »

diddle

Zo als meerder van jullie weten had ik eerst Joepie aangeschaft daar heel veel problemen mee gehad na omstandigeheden gaat het super met haar ( denk dat het een haar is).Toen via bianca een valkje JOjo erbij genomen wat een gigantische kroelkont is, maar de virus is doorgeslagen we willen er nog 2 bij met zijn 4 in 1 kooi, eerst appart dan bij elkaar natuurlijk zoals het hoort.
Ik heb bianca alweer gemailt wat ze heeft zitten of dat er weer eiren zijn. Du spannend ik weet nog niets, maar de virus is wel doorgeslagen we zijn zo verliefd op jojo en joepie dat we willen er 2 bij meer niet echt niet... ;Dmaar ik zei altijd nee echt het blijft bij 1, nou 2 dan maar oohhhooo het worden er toch misschien 4 hihi ;D :D,.
Groetjes Louise die in love is.

Riny

Hoy Louise
Ja zo begint het.
Ik ben ook verslaafd en zit nu op 32 en er moeten nog 2 popjes bij komen.
Maar dan hou ik ook echt op,anders kan ik het niet meer bolwerken in het broedseizoen.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny en Louise,

Ik ben in december 2004 begonnen met Binky en ik heb gisteren me derde al gekocht. Ik heb ook last van de valkenkoorts. Ik zeg ook steeds hier blijft het bij, maar het is gewoon verslavend. Als Misty een popje blijkt te zijn en misschien met een jaar of 2 kleintjes krijgt kan ik ook niet garanderen dat ze allemaal weggaan. En me vriend heeft nu al bedacht dat hij een eigen grote kooi gaat bouwen dus die kan ik dan lekker vullen ;D 8).
Moet ik wel nog overleggen hoor dus niet verder vertellen :-X

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Hai,

Het is gewoon verslavend die valken allemaal.
Gelukkig hou ik het "verlopig" bij 1tje waar ik mijn handen aan vol hebt.
Maar wie weet in de toekomst, komen er bij mij ook nog meer bij.

Groetjes,

Natas

Riny

Hoy Mariska
Je moet er gewoon even door heen om de jonkie's weg te doen.
Je zult wel moeten want anders krijg je inteelt.
Groetjes Riny :D :D :D

diddle

Hoi,

Nou ik ga er niet mee fokken hoor, ik wil geen jongen.
Ik heb ze puur voor mijn plezier gewoon voor de gezelliheid thuis. ;D, ik begon heel moeilijk met 1 die kreeg ik al ziek mee helaas :(. Maar het kriebelde zo erg en zag toen de site van bianca en ja hoor we wilde er wel 2, maar mijn man en ik kwamen aan de praat 3 ergg leuk ja doe dan 4 zei mijn man 3 is geen leuk getal, nou dat vindt ik helemaal gaaf. Dus ben nu met bianca aan het kijken of er 2 in zelfde leeftijd zijn voor mij en of ze nog wel wat heeft.
Mijn kinderen weten het ook nog niet hihi, eerst zien wat bianca heeft ;D ;D

Mariska

Hoi Riny,

Daar heb je ook gelijk in. Maar ik ben wel iemand die dat heel moeilijk vind, omdat ik me altijd zorgen blijf maken of die nieuwe mensen er wel goed voor zorgen. Dat had ik met de puppen ook altijd en nog steeds. OOk al zijn sommige al jaren weg.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)