28 maart 2024, 12:43:40

Speeltjes

Gestart door Sandra, 9 september 2005, 22:02:28

« vorige - volgende »

Sandra

Weet iemand nog leuke speeltjes?? Ze kunnen niet te groot zijn want anders is de kooi vol. Ik heb zelf gekeken in de dierenwinkel maar overal zitten belletjes aan of ze zijn voor papagaaien.

Groetjes Sandra

Cobie

Hoi Sandra.

Houten speeltjes doen het vooral goed bij de valkjes. En van dat harde gekkeurde plastic. Ik heb ook papegaaienspeeltjes hoor. Er zijn best kleinere uitvoeringen te koop. En wat ze hier prachtig vinden is een gewoon rietje. En zelf gevlochten touw. Hopelijk kun je iets naar je zin vinden.

Succes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Sandra

Dan ga ik dat toch maar halen. Maar overal zit zo'n irritant belletje aan. Word je daar niet gek van?? Of heb je dat niet?

Cobie

Hoi Sandra.

Je word zomaar niet gek hoor  ;D. En anders haal je het belletje eraf.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Riny

Hoy Sandra
Geef hem eens twijgjes van een berkeboom.
Dat kost niets en ze kunnen er uren mee spelen.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

10 september 2005, 12:34:49 #5 Last Edit: 10 september 2005, 18:05:27 by Mariska
Hoi Sandra,

Dat van Riny is een goed idee en van die belletjes word je niet gauw gek hoor. Ik heb hier 1 kooi waar 5 belletjes inzitten en ze moeten het wel heel bont maken wil ik daar last van hebben. Waar ze bij mij ook graag mee spelen is met een leeg eierdoosje. De bodem vinden ze het mooiste. Kunnen ze lekker slopen. En een klimtouw is ook heel leuk en maakt geen geluid. Valkjes zijn vaak gek op klimmen. En ik heb net als Cobie ook papegaaienspeeltjes. Ze zijn niet allemaal zo groot. En ik heb ook een schommel in me kamer hangen. Heeft me vriend gemaakt. Hang er een streng trosgierst aan en ze vermaken zich prima. Ik hoop dat je hier wat mee kan. Veel plezier met shoppen.  ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi,

Ja goed idee Lin, heb ik gisteren ook gedaan. Ben gelijk hout en touw gaan halen en heb me vriend wat na laten maken gisteravond. En me valkjes vinden het leuk.
Dus Riny, als je dit leest, je heb 3 valkjes heel blij gemaakt met je goeie ideeen :D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Graag gedaan
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska



Hoi Riny,

Hoe vind je hem? Leuk he?En zo gemaakt!
Helaas geen natuurlijke takken. ben ziek thuis en kan het bos niet in. Maar zo is hij ook leuk.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Dat heb je mooi in elkaar geknutseld en als je dan ziet dat je ze er zo'n groot plezier mee doet.
Zo ben je ook lang zoveel geld niet kwijt als in de winkel.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

O jee, boze gezichten hier. ik mag van me vriend niet met de eer strijken  ;D ;D ;D.
Maar in de winkel was zo'n ding 22 euro en wij hebben er 9,35 voor betaald. En met natuurlijke stokken ben je hier 3,20 voor kwijt. Dat is nog eens leuk. Voor iedereen een tip!

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marianca.

Hallo Mariska,


Zo zeg,die is mooi :oIk heb zoiets aleens tig malen in de handen gehad in de dierenshop maar vond en vind het inderdaad veels te duur...nu ga ik hem ook zelf maken..of nee,mijn man ;D :D
Echt mooi..complimentje voor je wederhelft ;)


groetjes
marianca

Mariska

Hoi Marianca,

Dat zal me vriend leuk vinden. Laat het gelijk lezen.
En het is niet zo moeilijk hoor, maar als je man vragen heeft dan hoor ik het wel.
Maar de tip komt van Riny he! wij hebben het alleen nageaapt. ;D.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marianca.

Hallo Mariske,


Nou,mijn man is ook wel handy maar als het niet lukt zal ik om hulp schreeuwen ;D.
En ja..die Riny..wat kan zij eigenlijk niet he.Alles wat deze dame in de handen neemt wordt zo ongeveer van GOUD!
Verborgen gaves?


groetjes
marianca