29 maart 2024, 14:12:07

Speeltjes

Gestart door Sandra, 9 september 2005, 22:02:28

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Marianca en Mariska
Weten jullie wat ik niet kan?
Hard rennen want ik heb 2 kunstheupen. ;D ;D ;D
Groetjes Riny

marianca.

Hallo Riny,


Is dat echt waar???Schrik ervan want je bent toch nog vrij jong,tis niet?


groetjes
marianca


Oja,rennen..alhoewel hardrennen,hoeft ook niet,toch?

Mariska

Hoi Riny,

Meen je dat nou? Ja tuurlijk meen je dat. Stomme vraag ::).
Maar hoe komt dat dan? Sta er echt van te kijken, want ik weet hoe oud je bent. Nee ik bedoel hoe jong je bent.

En Marianca,
Ik hoor het wel als het HANDYMAN niet lukt.  ;D ;D ;D.
ha ha ha

Ik was net op tijd, want mijn handyman is uitgeschakeld.
Prostaatonsteking. Komt net van de huisartsenpost.
Ik verzin wel iets zittends voor hem. Oh nee, dat is gemeen he? Was grapje hoor. Zo ben ik niet. ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marianca.

Hallo Mariska,


Beetje gemeen is het wel ja :oMaar..misschien kan hij nu jij hem toch zittend werk wil gaan laten doen wat speelgoed voor de valkjes maken ;D ;)..tis toch een HANDYMAN...is ook wel een beetje gemeen he..
Wens hem in ieder geval van harte beterschap en dta hij snel weer beter is.. :-*

groetjes
marianca

Mariska

Hoi Marianca,

Ik zal hem beterschap wensen en ik plaag hem niet hoor als ik vraag dingen voor de vogels te maken. Hij kan nooit stilzitten en moet altijd wat te doen hebben. Dus dit vind hij hele leuke klusjes. Hij heeft al weer een nieuw project. Een zitstok voor aan de buitenkant van de kooi. En daarna wil hij zelf een mooie grote kooi gaan bouwen voor Snowy en Misty, want die zitten samen. Binky heeft een eigen kooi en ruimte zat. Maar ik heb het wel getroffen met mijn mannetje.
Maar jij ook zo te horen.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marianca.

hallo Mariska,


Mag ik hem eens lenen ;D
Als  dan mijn verlanglijstje van speeltjes klaars is mag je hem weer komen halen... ;)
Mijn man is ook handig maar is druk met ons boerderijtje en heeft me gezegd dat hij de takken zover zal klaarmaken en ik het touw mag rijgen...best wel goede deal he?
Trouwens,dat dikke touw haal jijdta bij de blokker of Aveve(boerenbind)

groetjes
marianca

Riny

Hoy Marianca
Ik haal het altijd bij de boerenbond.
Groetjes Riny :D :D :D

marianca.

Hallo Riny,


Thanks ;)


het kleine bolletje koop ik normaliter bij de Blokker omdat die best wel goedkoop zijn..zo een rolletje is er bij mij zo doorheen...mijn valkjes flossen nogal veel.en knabbelen zolang totdat wat eraan bevestigd is op de bodem ligt en vrouwtje weer opnieuw kan vlechten..lief zijn ze toch he..houden mij wle bezig ;D

groetjes
marianca

Mariska

Hoi Marinca,

Ik heb het sisaltouw bij de praxis gehaald. Verder was alles dicht op maandagochtend. En inderdaad een goeie deal met je man. Maar je mag de mijne best eens lenen hoor. Heb ik ook een weekje voor mezelf ;D ;D ;D. en me valkjes natuurlijk.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Marianca
Ik dacht dat jij het touw bedoelde waar we het speelgoed mee gemaakt hebben.
Je moet eens kijken bij verzorging en dan de derde pagina,daar staat een topic genaamd ''hoe voorkom ik dat mijn valkje zich verveeld''
Daar staan ook leuke ideeen.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Oh dat dacht ik ook. Dat bedoelde je toch ook? ??? ??? ???

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marianca.

Hallo mariska en riny,


Ja,bedoel ik ook.Alleen,ik heb ook dunner sisaltouw wat ik vlecht voor schommels en belletje en noem maar op aan te bevestigen..ik moet toegeven dat mijn valkjes het leuk touw vinden en ik ook wel daarom snel door een rolletje ben ;D
Dat dikkere touw wat jullie bedoelen wil ik natuurlijk ook kopen en nu weet ik waar..Praxis en Boerenbond ;)..dank jullie meisje ;D :D


Enne Mariska...nou,je man een hele week lenen is mij wat te lang hahahaha..jij lekekr rust he en ik zit opgezadeld met 2 mannen...echtttttttttttttt niettttttttttttttttttt

groetjes
marianca

hee,een idee..misschien kan jouw man mijn verlanglijste gewoon lekker thuis bij jou maken en dan opsturen of gezellig met jou langs brengen..ahummmm...hahahaha

Mariska

Hoi Marianca,

He wat jammer nou dat je hem geen week wil hebben ;D.
Geen weekje rust dus! Nee hoor, ik kan mijn mannetje helemaal geen week missen. Hij heeft het tweede project ook al af. Zitstokken  voor op de kooi. Ziet er goed uit.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Dan stuur hem maar naar ons ,als je hem zo graag kwijt wil voor een week.
Wij hebben wel werk voor hem voor een hele maand(arme jongen)Als je hem niet kan missen kom je gewoon mee ,jou zet ik ook aan het werk.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Mij mag je gerust in de volliere plaatsen en aan het werk zetten. Vind ik prachtig. En met Bink wil ik ook wel een paar daagjes spelen. Het is zo'n poepie.
Dus wanneer zal ik komen ;D ;D. Kan ik mijn limburgs ook weer eens bijspijkeren. Ik ben een halve limburger, al zou je dat niet zeggen als je mij hoort praten ;D ;D

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)