28 maart 2024, 22:58:24

rust zacht

Gestart door eer, 8 september 2005, 22:29:29

« vorige - volgende »

eer

vanmorgen is mijn lieve micky overleden. ze was als een paar dagen ziek,ben naar de dierenarts geweest maar het heeft niet mogen baten. sinds gisteren at je niet meer en toen ik je vanmorgen uit je kooi pakte voelde je al heel slap aan.ik heb je weer terug gezet in je kooi want ik wist niet wat te doen. toen dacht ik bij mezelf ik wil ook niet alleen dood gaan heb je weer gepakt en ben met je in mijn handen gaan zitten .je voelde heel koud aan maar mijn handen maakte je weer een beetje warm. je werd steeds moeier en moeier en ik zei tegen je ga maar lekker slapen en als je in de hemel komt geef dan mijn moeder een kus van me. om 11 uur begon je wat te stuntelen met je vleugeltjes je oogjes lichten heel even op en toen blies je in mijn handen je laatste adem uit. wat heb ik om je gehuid ik wist niet dat je zo indruk op me gemaakt had deze 2 weken dat ik je heb mogen hebben. veels te jong ben je heen gegana met je 8 weken. rust zacht mijn lieve micky. we zullen je missen . het vrouwtje en krokie je maatje

Christine

wat erg voor je maar je hebt je best gedaan voor kleine micky echt waar, heel veel sterkte :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

eer

dank je christine lief van je groetjes erika :'(

Marianne

Hoi Erica,

Veel sterkte met het verlies van Micky.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

eer

dank je marianne lief van je groetjes erika

Gerda

Hoi Erica,

Wat aangrijpend allemaal!!!

Heel veel sterkte!!

Groetjes Gerda

Rianne

Hoi Erika... ik wens je heel veel sterkte toe...

eer

hoi gerda hel erg bedankt vor je medeleven ik mis hem hij was altijd heel erg aanwezig.maar we hebben hem een mooi plekje gegeven. mijn andere valk zit steeds naar hem te roepen die snapt er niks van.misschien in de toekomst er 1 bij maar nu even niet groetjes erika

eer

hoi rianne heel erg bedankt voor je medeleven ik mis hem het is stilletjes in huis nu alleen krokie er is . misschien in de toekomst een tweede er weer bij groetjes erika

~Natas~

Hoi,

Oh jeetje zeg, pas 8 weken en nu al heen gegaan.
Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen.
Jij hebt je best gedaan, en je valkje is rustig in je handen gestorven.
Heel veel sterkte met dit trieste verlies van dit jonge valkje.

:'(  :'( Natas  :'(  :'(

eer

dank je wel natas lief van je berichtje groetjes erika

Annouschka

Hoi,

ook vanwege mij heel veel sterkte en als er nog eentje bijkomt, zorg dan dat ie al zelfstandig is zodat dit niet meer hoeft te gebeuren.

groetjes

saskia_w

heel veel sterkte hoe is het nu met je andere valkje ?

groetjes saskia


Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

eer

hoi ja in het begin riep die hem steeds maar dat ik nu over ik neem hem zo veel mogelijk bij me lekker kroelen en zo. ik wil er wel een andere bij maar ik wacht er nog eventjes mee groetjes erika

Ed

Hoi Erika,

Jij ook sterkte met het verlies van Micky.

Groetjes
Ed