19 april 2024, 10:02:00

Albino met zwarte oogjes???

Gestart door Christine, 18 augustus 2005, 15:48:18

« vorige - volgende »

Christine

nu komt mijn vraag bestaat een albino met zwarte oogjes??? ik heb het via men vriend gehoord de baas van de slager die heeft een albino met zwarte oogjes als ik is naar daar ga ga ik er een paar foto's van trekken. ik weet niet of niet waar is maar wie weet een nieuwe mutatie???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Henry

nou een albino met zwarte oogjes bestaat nvolgens mij heeft mandy daar 1 van als ik me niet vergist.



henry

Roosje

Dan is ie waarschijnlijk split voor iets.

Joyce28

een albino is een witmasker lutino en die heeft rode oogjes net zoals de gewone lutino
een albino met zwarte ogen is gewoon een witmasker

Lin

Er zijn wel meer witte valken met zwarte ogen. Die worden vaak gewoon wit genoemd. Ipv van een albino.

Joyce wat bedoel je met witmasker?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce28

Citaat van: Lin op 18 augustus 2005, 16:59:06
Er zijn wel meer witte valken met zwarte ogen. Die worden vaak gewoon wit genoemd. Ipv van een albino.

Joyce wat bedoel je met witmasker?


dat ze niet geheel wit zullen zijn,of dat het bont helemaal weg is waardoor het een geheel witte albino lijkt

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

ik heb hem/haar nog niet kunnen zien maar als ik er is naar toe ga laat ik jullie een paar foto's van hem/haar zien ik hou jullie op de hoogte ik weet niet wanneer dat ga zijn en ik zal dan ook vragen of ie split is ofzo voor iets

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Inger m

Hoi,
De ogen van een albino kunnen heel donkerrood zijn, zodat het zwart lijkt. Ik heb nu twee albino's, maar de ogen lijken op het eerste gezicht zwart. Bij bepaalde lichtinval zie je roodachtige gloed.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Marco

Een "albino"met zwarte ogen bestaat niet.
Wel is er een hele witte valkparkiet met zwarte (normale) ogen.
Dit is een bonte witmasker waar al het zwart uitgekweekt is.

carco

Hoi

Bij mutaties zie je er een stukje over staan. Bij albino's. Ze noemen dit een zwartoog.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Chillie

welke kler ogen heeft een luino juist?
de mijne heeft op het eerste zicht zwarte ogen, maar bij een bepaalde lichtinval zijn ze toch rood ...
????

Riny

Hallo Chillie
Bij de geboorte zijn de oogjes van een lutino rood.
Als ze ouder worden zie je alleen bij een bepaalde lichtinval nog dat ze rood waren.
Lutino's en Albino's zijn beide nachtblind,daarom is het verstandig om een nachtlampje bij hun te laten branden.
Groetjes Riny :D :D :D

lovely

albinos hebben toch ook alleen rode ogen... anders is het geen albino... niet dat ik ervarin met valkjes heb ,maar bij andere dieren is het ook zo..