18 augustus 2025, 01:17:48

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

nu hahhahah

dat zijn ze allemaal weer. Het gaat erg goed het stumpertje (de witmasker) begint ook op te knappen en sinds gister gaat de jongste lutino ook mee in bad hahah gezellig samen in bad .
Ik heb besloten dat zolang ik niet weet of de lutino helemaal opknapt met de veertjes die ook voorlopig hier blijft! de witmasker het zelfde verhaal ik weet niet in hoeverre de vleugels weer goed komen hij heeft een apparte houding maar een lekker koppie en een echte kroeler is het.
de onderste twee foto's zijn de jongen van Megara en Azizi die doen het ook erg goed en gaan een verrasende kleuren creeren.
zo heb ik dus een hele kudde verschillende jongen.

gr Esther

carco

Ze zijn zo lief  :-*
Vooral het bontje van Azizi en Megara en het stumpertje(maar dat wist je al  :P )

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Mooi mooi mooi !!!!!!!!  :-*

I'm super(wo)man !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kirsten

Hé!, wanneer denk jij eens te gaan vertellen dat ik bij jou kom wonen?  ;D

(whaha gave foto hè!, ik zet er zo nog een paar in m'n logboek hier, dus kan je even komen kijken als je dat leuk vind uiteraard.,,.. Groetjes, Kirsten)

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

imv

Caroline

Leuk dat jij mijn broertje krijgt.  :D

Groetjes van Queenie.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Woooow,er komt dus nog een prachtig valkje bij je andere prachtige valkjes te wonen !!  ;D

En hoe gaat het met je eigen jonge grut ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Als we toch gaan voorstellen doe ik ook mee  ;D
Dat bovenstaande stuk van die andere foto dat moet over een poosje mijn vriendje gaan worden  :D

Groetjes : nog naamloze ik

Kirsten

hihi, hebben we hier nu een naamloos koppel?
oh oh Esther, hahaha hup verzinnen!  ;D

Wat een beauty Caroline, dat wordt met recht een prachtkoppel!,.. lezers nog even geduld, ze zijn net uit de luiers dus reserveringen plaatsen voor hun kleintjes is nog niet mogelijk,. ;D ::) :P

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

valkchico

hoi hoi,

ja ik ben druk aan het verzinnen en je weet hahah ik ben ook weer wat ouder gaat niet meer zo snel allemaal.....
ik ga bu even foto's verkleinen van hier dus die ga ik er zo bij zetten. met evt misschien wel wat namen ;)

valkchico

de oudste lutino deze gaat goed en eet al een beetje her en der met alles de vlotste.

Bianco deze wil nog niet zelf eten maar dat gaat vast wel komen zit regelmatig al een beetje op de rand van de bakjes en gaat ook erg goed.

de jongste lutino, deze heeft ook wat problemen gehad met de vertjes maar dat gaat nu erg goed heeft nog wel een kale plekop ut koppie maar hoop dat dat ook langzaam dichtgroeit.

dan de dame (haha de enige van wie ik het weet) zij doet het ook lekker zit goed in de veren dus die komt er wel...

Dan het kneusje de vleugels zijn nog steeds niet in orde heeft daar ook wel beetje last van. vanmorgen heb ik er twee stompjes (veertjes) uit gepeuterd zodat er wel weer een ander veertje wat plek kreeg. maar er komen steeds meer veertjes door. en het is zo'n poepie.

Dan het kleintje van Zaiai en Megara bij nuvola en Shiny deze witmasker vlgt netjes in de rij en groeit gestaag.

Het bontje van m en a beetje jammer dat ma het op de veertjes heeft gemund sinds een weekje, ik zet ze nu overdag onder in de kooi hoop dat dat een beetje helpt?

Het andere bontje (minimaal) bij me en a word ook geplukt wel een nieuwsgierig aagje.

en dan samen in de teil hahaha (nog steeds bak herrie.)

tekst en uitleg voeg ik zo toe nu even kind eten geven.

carco

Ach het arme bontje: al het geel is weggeplukt  :'(

Hoe gaat het met het witmaskertje zijn veren? Volgens mij zien die er mooi uit is het niet?

Lief  :-*

Groetjes: Caroline.