21 augustus 2025, 05:32:01

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

ManjaV

Hahaha ik lig compleet in een deuk als ik denk aan vorig jaar met die oogjes ;D ;D ;D maar als ze nu toch veel lichter zijn dan die van nummertje 2, is er toch een grote kans dat het een nieuwe Dreamy is!  :P :D Zou heel leuk zijn!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

nr 1 is heb ik gewogen en weegt nu 9 gr.
nr 2 weegt nu 7 gr.

Ze krijgen goed te eten ik hoor zeer regelmatig voer geluiden en ze hebben goed gevulde kropjes. De andere 3 eitjes heb ik ook gelijk bekeken en zag dat er 1 niet verder ontwikkeld is maar van de andere 2 durf ik het nog niet te zeggen. Ik laat ze gewoon nog liggen is voor de 2 pluisjes ook wel lekker warm.

gr Es

ManjaV

Lief! :D :D :D Ben benieuwd welke eitjes er nog meer gaan uitkomen!

Zijn de oogjes van het linkse kleintje nu lichter of lijkt dat maar zo?

Groetjes,
Manja

carco

Spannend wat de andere 2 eitjes nog gaan doen dan (nou ja eigenlijk 3)
En inderdaad de oogjes van donsje 1 lijkt toch echt veel op de oogjes van Dreamy toendertijd: het is zelfs heel goed op de foto's te zien :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

En...al een derde donsje erbij? :D
En wat leuk dat de oogjes van donsje 1 op die van Dreamy destijds lijken he...echt spannend! :D

Groetjes,
Manja

valkchico

hee,

Nou er liggen 3 donsjes bij Paco en Chico er word volop gevoerd dus ik geloof dat dat helemaal gaat goedkomen. Het derde pluisje is wel heel klein hoor de andere zijn ook al best gegroeid hahah wat gaat dat toch snel.
Vrijdag gaan we ze ringen word weer leuk hahaha altijd gezellig met zijn alle.
Bij megara en azizi liggen nu 4 eitjes Ik houd de kooi dicht omdat Azizi er niet veel van bakt het liefst doet ie er niets aan. Megara zit constant in het blok dus heb ik er maar wat trosgierst in gegooid heeft ze wat lekkers.
Dus op zich gaat het best aardig ze zijn nog steeds veel rustiger dan de eerste keer wat me goede hoop geeft.

nu even het huis wat fatsoeneren (niet erg als je een dagje weg bent maar een bom zou hier zomaar gevallen kunnen zijn)

gr Es

foto's volgen vanmiddag

carco

Ach wat een lieve handtekening :-*

Caroline

Inderdaad, super gave handtekening!!  :D :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

de benjamin

nr 3    7 gram gister geboren

nr 2 11 gram

nr 2 met leeg kropje maar na het terug zetten heeft pa dat even verholpen ik houd het wel in de smieze.

nr 1 12 gram met gevulde krop

nr 1   

Nr 1 en 2 ontlopen elkaar niet veel met gewicht en zal ook nog kluif worden om ze uit elkaar te houden nu kan ik nog wat verschil zien in de afstand tussen de oogjes bij 1 lijken ze dichter op elkaar te zitten.

Megara en Azizi waren er ook heel even af dus heb ik de eitjes bekeken en wat ik niet had verwacht ik denk dat er niet 1 van bevrucht is???? zou jammer zijn hoor maar niets aan te doen ik laat het verlopig zo het kan nog te vroeg zijn.

gr Esther

*Yvon

Hoi hoi

Yessssssss,toch nog een derde donsje. ;D
Gefeli !
Over een week of 2 zal er niet veel verschil meer zijn wss.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Esther,

Even snel vanaf mijn werk: gefeliciteerd met het derde pluisje! :D :D Wat lief zeg en het is inderdaad heel mini.
Hoeveel eitjes nu nog te gaan, twee?
Ik ben benieuwd of er bij Megara en Azizi nog wat uitkomt...spannend hoor...

Groetjes,
Manja

valkchico

met z'n drieén

de jongste van het stel woog vandaag 10 gram gaat dus erg goed

nr 3

de oudste woog 17 gram

nr 1

de middelste woog 15 gram

nr 2

Het voeren gaat goed pa ne ma doen het netjes smane dus geen klagen hoewel Chico wel erg hard bijt als ik er bij wil :( tot bloedens bijt ze me.
Bij Megara en Azizi gaat het rustig er zijn nog steeds 4 eitjes die Megara bebroed en Azizi erg weinig aandacht schenkt >:( Ik zie in twee eitjes toch wat gebeuren en hoop dat het er twee blijven mocht Azizi deze instelling houden.
Nuvola en Anani tjha wat kan ik daar van zeggen ze dulden elkaar maar geloog dat ze niet van plan zijn om een koppel te vormen.
Dus denk ik dat als ik straks de mogenlijkheid heb er toch een dame voor Anani bij wil en Caroline weet wat voor dame ;D. Maar dat moet allemaal nog wachten ik moet eerst een huis vinden.

gr Esther

Mico

Hoi hoi Esther,

We komen ook eens hier kijken...en ochhhh wat lief zeg die kleintjes  ;D :-*
Vind ze er zo grappig uit zien als ze zo klein zijn hahaha...
Binnenkort krijgen we ook eindelijk ons eerste valkje...aanstaande vrijdag zijn ze 6 weekjes oud dus het komt steeds dichter bij dat we hem/haar kunnen gaan halen....spannend hoor  :D ;)
Wachten duurt lang  :P
Heel veel plezier en succes met je mooie valkjes !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

valkchico

heeyy,

hé Mico leuk dat je even fototjes kwam kijken ik plaats regelmatig fototjes zeggen veel meer dan woorden.

gr Esther

carco

Wauw !! Wat doen ze het goed zeg!
Ik ga niet meer op oogjes af hoor, maar als ik zo kijk ga ik voor 2 popjes en 1 man :P Nummer 3 lijkt me ook een cinnamon namelijk ::)
En ik weet helemaal niet wat voor popje jij erbij wilt ::) 8) :-X
We hebben de tijd ;D