21 augustus 2025, 18:51:21

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo,

haha nou he Caroline pff wat een omslag in 1 week tijd zeg en dit fluiten doet ie dan een aantal keren per dag en hij fluit wel erg mooi.
Voor het raam blijft een favoriete plek van allemaal ook nu zitten ze er alle 6 heerlijk te rommelen. Anani probeerd weer even indruk te maken op Chico maar die heeft totaal geen intresse.
Om de optelsom compleet te maken heb ik waarschijnlijk dus inderdaad 3 poppen en 3 mannen waarvan er dan al 1 een koppeltje is en de rest maar gaat aanrommelen tegen de tijd dat er weer een blok in huis komt zijn ze allemaal een jaar.
Chico wil nog niet erg goed in de veren komen steeds als ik denk dat het beter gaat valt ze net zo hard terug in haar gewoonte om toch veren te plukken. Ik heb ook alle ziektes en ziektebeeldden nageplozen om te kijken of ik er iets in kan herkennen maar dat is niet zo.
Nu ga ik op zoek naar het recept van de brantnetelthee om mee te sproeien en dat uitproberen.

Vanmorgen weer even bij Carco geweest en wat een nmooie valkjes heeft ze toch ik vind het een geweldig stel bij elkaar en de baby chin aaahhhhh wat een lieverdje die zou je zo in je zak meesmokkelen. Het is dat je die niet alleen kunt houden....... Maar ik moet nu even mijn verstand laten werken en niets nieuws meer in huis nemen met de opleiding en stages in het verschiet heb ik weinig tijd over om er veel huisdieren bij te houden. Nu heb ik straks wel genoeg tijd om lekker met mijn valkjes te rommelen maar niet om er een halve dierentuin bij te houden.l

De volgende keer ga ik weer wat foto's plaatsen maar nu op naar de thee (zus)

gr Esther

carco

Jij hebt dus ook een druk daagje achter de rug.
En laat dat even maar weg hoor: je was niet weg te slaan hier ;D :P
Nee hoor het was hartstikke gezellig en ik ben weer helemaal op de hoogte van je wel en wee.(en de details ;D ??? , ik zeg niets ging alleen maar over het crossen en het slechte weer tenslotte :-X )
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

Nog even geen foto's heb er wel een aantal gemaakt maar niet zoals ik wil :(.
De valkjes zijn vandaag erg onrustig ze roepen en vliegen veel zal wel in de lucht zitten.
Azizi houd het gelukkig nog bij redelijk beschaafd gebrabbel ;D Anani daarin tegen laat behoorlijk van zich horen de laatste dagen (zeker weer blij dat ik thuis ben).
En hij kan mij zo lief verleiden dan gaat ie op mijn hand zitten en vlak voor me gezicht heel lieve geluidjes maken en vleugels wijd zoooo lief. Ik zal kijken of ik het een keer kan filmen (dat heeft een nadeel!!! daar sta ik dan ook op en dat is minder)

Vanmorgen de twee jongste weer naar school gebracht was wel even wennen hoor het geluid van de wekker. Pff Pim wilde al helemaal niet wakker worden de mafketel.

Nu op naar de verstopte wc en tot later weer.

gr Esther

Caroline

Ja, wennen hè, het wekkertje??

Ik ben nu na anderhalve week nog niet gewend hoor.  :P

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zo,heb je het nog zo druk?
Doet je wc het weer?
Hoe ist met Chico?
Helpt de brandnetelthee?
Al gewend aan de wekker?
Heb je al nieuwe fotoos gemaakt?
;D ;D ;D ;D ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Riny

Op verzoek van Esther is haar dagboek verplaatst naar verhalen.
groetjes Riny :D

carco

Hé dat kan niet hoor zomaar naar verhalen verhuizen :P
Ik zoek me nu een hoedje!!!
Hoe gaat het met school en de rest??? Vinden ze Chico ook allemaal nog even leuk (de mannen dan wel te verstaan hè)
Ga je nog mee??

ManjaV

Hey Esther,

Ga je ons verlaten?  :o ??? ;D We moeten nu helemaal zoeken naar jouw dagboekje, sorry verhalen! :D :D :D
Nee hoor, ik kijk hier regelmatig ;D maar het is een beetje een raar idee!
Ik ben trouwens errug benieuwd naar je valkjes :D :D :D Maar je zal het momenteel wel druk hebben met je studie etc...

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Wel een vreemd idee hoor, jij bij verhalen.  ::)

Maar vinden doen we je toch wel.  :D

Heel veel succes en plezier met je studie en alle andere dingen die je nu bezig en bij ons vandaan houden.  ;)

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

sorry had misschien een verhuisberichtje moeten achter laten :-[.
Ik heb het gewoon erg druk met prive omstandigheden en niet op de laatste plaats met mijn studie. Ik moet mezelf aanwennen om als ik de comp aanzet ik dan ook mijn huiswerk ga doen!!! NU ben ik al veel minder hier en dan zijn er nog een paar sit's die ik bij houd maar dat gaat over mij in het algemeen.
Als ik weet hoe laat jullie hebben afgesproken dames dan weet ik ook of ik mee kan :)lijkt me wel erg gezellig.

Met mijn valkjes gaat het erg goed Megara is niet echt een kroeler ze word wel wat makkelijker en Azizi gaat veel beter.
Chico word nu door 3 mannen befloten maar ze maalt er niet om ze is gelukkig monogaam tegenwoordig en doet het enkel met Paco ;D.

Nu weer snel verder met mijn levensverhaal (ppff wat je al niet moet doen om juf te worden)

gr Esther

imv

carco

hebbie mijn im niet gehad dan ???