22 augustus 2025, 11:55:10

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo,

Nee Manja de rest heeft nog geen baasje dur we hebben er drie die straks naar een ander baasje gaan en dus nog 4 in de aanbieding ;D.
Maar het zijn zulke lieverds dat dat wel goed moet komen.

Het was zeker wel leuk dat nr 1 ging vliegen in huis Paco volgde hem op de vleugel geweldig om te zien.En wat ook wel erg leuk was dat nr 1 naast Anani was geland en die meneer dacht "dat kleine monster zal ik wel even weg jagen"nou mooi niet nr 1 verblikte of verbloosde niet hij veroerde geen vin ;D. Na een paar pogingen ging Anani dan maar zelf ergens anders zitten. haha vond ie niet leuk hij heeft het al zo moeilijk is aan het peuterpuberen ::).

Word nog feest als ze allemaal aan de fladder gaan haha dan gaan we ook maar in etappes vliegen denk ik ;D.

Er word al druk in de zaadjes gevroed door de kleintjes dus ook dat gaat voorspoedig oke ze slapen op het moment ook in de schaal maar goed we kijken niet zo nou :D.

ik moet weer even plaats maken voor de pc dus later kom ik even overal neuzen.

gr Esther

carco

Hoi

Wauw nummer 1 die vliegt!!
Had ik toch gelijk gisteren hè? Ik zag het aankomen. Nu zal de rest wel snel volgen. Dat wordt vogels vangen :P
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

Hallo,

haha ja word leuk zoek het valkje gaan we dan spelen wie het meeste valkjes heeft gevonden in 2 minuten ;D.

gr Esther

ManjaV

Ik doe mee :D :D :D

Grappig dat 1 geen vin verroerde toen Anani hem wilde wegjagen ;D  Ik kan me voorstellen dat Anani er verbijsterd bijzat ;D

In wat voor schaal slapen ze? Waar ze laatst met z'n allen inzaten? Hihi..grappig :D

Groetjes
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

SiimoOntjuh

Hoi,
Geloof het of niet, maar nummer 2 vliegt ook! Ik heb deze week vakantie en ik verveelde me. Mijn moeder zei dus waarom ga je niet mee sporten? Staan we daar voor die sporthal, is er niemand :-\ Dus zijn we naar Ester gegaan en had ik nummer 2 vast en ineens vloog hij weg! Ik zag het al aan komen dus ik had 'm al een beetje omhoog.

-xXx- Simone -xXx-

ManjaV

Wow, dat gaat snel  :o Dan is het nu wachten op nummer drie die uitvliegt :D

SiimoOntjuh

Nou liever niet denk ik, dan moeten er snel baasjes zijn, want anders krijg je ze niet echt tam. Dus wie wilt er een ;) :P

-xXx- Simone -xXx-

angelina

ZE ZIJN SSSSSSSSWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTT!!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Greetz angelique

Love birdies

ManjaV

Hoi Simone,

Nou, je hebt gelijk denk ik. Het zal lastig zijn zeven vliegende valkjes in 1x tam te maken. Dan liever 1 per baasje ;)

Groetjes,
Manja

valkchico

Hallo,

Wat dat tam maken ik doe mijn best geef ze behoorlijk wat aandacht en ook de kids doen dat dus de basis zal vast wel goed zijn :D.

Ben net weggeweest en naar huis gegaan omdat ik een alweer hoofdpijn heb en straks nog naar een verjaardag moet. Dus even time out (komt door de hooikoorts deze blonde dame is vergeten medicijnen te halen en zit nu zonder :-[)

Dus een groeps foto dan maar de eerste zonder flits de tweede met

Nr 1 kan natuurlijk al aardig vliegen en vond zich te goed om samen met broers en zus op een rijtje te gaan zitten dus ging hij hoog zitten ::).

gr Esther

ManjaV

Wat een supergave foto's!!!!!!!! Ik heb nog nooit zulke gave foto's gezien. Met z'n allen op een rij en nr. 1 er boven!!! :D Ik dacht al dat het nr.1 was, die daar zat, omdat hij natuurlijk al goed kan vliegen ;D
Kick hoor, ook dat ze allemaal bleven zitten toen je de foto's maakte ;)
En van links naar rechts zijn het...?

Ik hoop dat het weer beter zal gaan met je hoofdpijn. Je moet maar een paracetamol nemen, dat doe ik ook altijd en dan gaat het weer over. Of twee!!! Hoofdpijn is zoooooo vervelend dan kan je je echt beroerd voelen...
Sterkte!!!!!

Manja

valkchico

Hallo,

nr 1 zit boven ;D, dan van links naar rechts: Seven, Yellow, Dreamy, Stitch, nr 2 en helemaal rechts nr 5.

gr Esther

en ik ga nu echt even 8)

Rianne

valkchico

HAllo,

dank jullie voor de complimenten over de foto's.

Nu het volgende Paco heeft Chico weer bereden >:(. het blok is uit de kooi en heb ze ook niet ergens zien scharrelen, want ik vond ze gewoon goed bezig met de kleintjes. ppff ze hebben bewezen dat ze het kunnen maar dit was éénmalig heb ik ze net staan vertellen ook. Nu hoop ik alleen wel dat ze blijven voeren.

Wat ik ook bij wijze van test aan het doen ben op het moment is dat Anani en Nuvola ook weer in de grote kooi zitten,tot nu gaat het nog goed geen oorlog ik denk dat ik ze vanacht nog wel even appart zet maar so far so good.

Ik zit hier fijn de verjaardag uit te stellen maar zal er vandaag toch heen moeten 8). (heb niet zo'n beste dag bonje met zus en ma :-X)

gr Esther

ManjaV

Pfff...succes met de verjaardag dan maar, maak je niet te druk?
Paco en Chico zullen hopelijk gewoon blijven voeren, maar dat zal best hoor. Ik ben benieuwd ;)
Tot morgen!!!!!!!!!!!!!!!

Grtz,
Manja