3 augustus 2025, 16:04:42

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

SiimoOntjuh

Hoi,
Ik (Simone) ben er eindelijk een keer weer:P
Ik ben vandaag bij Ester geweest en heb de kleintjes druivensuiker gegeven. ECHT ZO LIEF :-*.
Ze zijn al erg groot, maar nu worden er twee jonkies geplukt :-\. Dat is dus erg balen. Maar nu zitten ze onder in de kooi omdat het erg warm is voor ze en ze worden misschien`'s nachts wel in het broedblok gezet, zodat ze geen kou vatten.

-xXx- Simone -xXx-

P.S.: Hopelijk kom ik nu wat vaker op deze site!

Riny

Hoy Simone
Woonde jij maar wat dichterbij mij in de buurt.
Ik heb vanaf eind deze week werk zat met voeren.
Vrijdag of zaterdag komen de eerste valkjes naar binnen om tam gemaakt te worden.
Dus dan zou ik jou heeel erg goed kunnen gebruikenb.
Bedankt voor je leuke IM.
Liefs Riny en Bailey :-*

SiimoOntjuh

Hoi Riny,
Ja inderdaad. Erg jammer dat ik met dit verband dus ook niet kan helpen. Ik zou het erg graag willen en hopelijk gaan wij binnenkort weer in de buurt van jou op vakantie en dat ik dan een nachtje tussendoor kan slapen. Zou erg gezellig zijn denk ik.

Nou vele groetjes van Simone en een poot van Brutus terug!

SiimoOntjuh

:-[Oeps in plaats van verband bedoel ik voeren... Lijkt ook zoveel op elkaar... UCHE UCHE:P
Sorry voor het ongemak en kussiej Simone :-[

Caroline

Hé Simone, ook al hier??

Leuk joh.

Wat leuk dat je bent wezen voeren bij Esther. Zal ze wel gezellig hebben gevonden, een meid op visite tussen al haar jongens.  :D

Groetjes van die andere Caroline en Sanne.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

SiimoOntjuh

Hoi,
Ja het was inderdaad erg gezellig. Maar de jongens waren op school en ik niet, want ik heb een week vakantie ;D.

Het was inderdaad erg gezellig en ik denk dat Ester hetzelfde vind(HOOP IK  ;))

Groetjes Simone.
P.S.: ik kijk vaak met mijn moeder mee op deze site dus ik wist dat jij de andere Caroline bent, want mijn moeder is carco(Caroline dus, snap je het nog?)

valkchico

hallo,

zo even wat foto's plaatsen maar eerst even dit
Citaat van: Riny op 22 mei 2006, 16:46:14

Dit is een extra'tje omdat Ivy al haar foto's kwijt is.
Groetjes Riny :D

wat vind ik dat nou erg zeg haha wat groeien die ook hard zeg en zo lief  :-*.

Hallo Simone ik vond het zeker gezellig en kan je hulp deze week samen met je vriendin best gebruiken hoor met de kleintjes je weet het je bent welkom!!!!!!!!!!
ja Riny dat is zeker jammer dat Simone ver weg woont bij jou ze doet het hartstikke goed met de kleintjes.

oke dan nu het volgende nr 2 staat niet op de foto  :-[ ik was klaar en had alles opgeruimd en kwam er toen achter dat nr 2 bij Joost zat te kroelen 8). morgen wel weer.

Nr 1 deze bijde hante man is een hele lieve rustige kroelerd. Ook komt hij zelf al regelmatig uit het blok kijken. Op het moment zitten ze allemaal even op de grond.

Stitch

Yellow is gewoon een plaatje alleen jammer dat pa een hekel aan witte veertjes heeft ::).

nr 5 dit valkje van Caroline heeft nog steeds een heel lief zacht piepje.

de enige dame in het gezelschap een plaatje staat steeds beter op de foto ;D

Als Manja het goed vind blijf ik de benjamin Seven noemen :)

Tot zover
gr Esther

ManjaV

Hey Esther,

Natuurlijk vind ik dat goed :D :D :D Hou je Seven zelf? Dat zou wel leuk zijn, denk ik :D Het is nl zo lief!

Maar ook de kleine dame ziet er prachtig uit!! Nu moet ik echt even een naam gaan verzinnen. Ik verheug me op haar komst!!! :D

Maar - nu de belangrijke vraag: hoe weet je het ineens zeker? Ik ben benieuwd ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Aha, dus toch 1 meid en 6 jongens, leuk hoor om ze zo te zien, toch allemaal anders. Zeker Yellow, jullie Yellow, ik baalde toen ik die naam hier zag staan, nou balen ........ een klein beetje dan  ;) , die naam had ik namelijk al genoteerd staan voor mijn gepareld lutino geelwangetje.  :D

Je gaatzeker geen veertjes op sturen?? Of toch??

Liefs Caroline

PS. Simone ik weet wie je mama is hoor.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

SiimoOntjuh

Hoi,
Oké ik dacht het al dat je het wist dat ik de dochter van Caroline ben.

Het is echt zielig dat de vogeltjes zo gepikt worden door Paco. Maar ja dat gebeurd nou eenmaal. Het ziet er wel zielig uit. Ik had vandaag, volgens mij Stitch, op mijn schoot en toen ging ik liggen zodat hij op mijn buik zat. En ineens kwam Chico eraan en ging ook op mijn buik zitten en begon toen te voeren :D.
Dat was echt leuk om te zien. Maar ik moet nu gaan, want mijn moeder moet prijskaartjes maken voor de winkel, maar waarscheinlijk gaat ze toch op valkparkiet.com dus kijk ik gewoon mee en desnoods ga ik boven zitten(ik blijf liever beneden meekijken).

-xXx- Simone -xXx-

Caroline

Hoi Simone,

Natuurlijk weet ik dat jouw mama de andere Caroline is maar weet je dan wie ik ben??

Je hebt mij al eens gezien. Toen we de minimeeting hadden bij Irene en later bij jullie thuis.

Mijn dochtertje Sanne heb je toen nog blij gemaakt met je stapelpoppenbed en cd/DCD's van K3.  :D

Doe je mama de groetjes van mij??

Doei doei!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

Hoi Manja we weten het zeker omdat Kirsten even alle valkjes binnenste buiten gekeerd. En tot deze conclusie gekomen zo zie je maar weer ;D.

Ik houd er geen één van mijn nestje omdat ik geen man wilde en omdat ik kiever geen verwante wil hebben ;).
Nu ben ik blijde verwachting van twee hele mooie lieve pluisjes waarvan er 1 in mijn dagboekje staat twee lieverds met parels :-*.

Dame nr 6 is een hele levendige tante en zo nieuwgierig.

gr Esther

carco

Hoi Esther

Zie je wel hoe licht Beau is op de handtekening van Simone??
En er zit toch echt geen cinnamon in.
En die foto van je andere schatje, mag ik die hier even neerzetten??
Vast wel toch??

Groetjes: CAroline.

Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

Hallo,

Sorry Caroline van de naam Yellow 8).
Ik denk niet dat zijn volgende baasje hem zo zal blijven noemen maar dat weet je maar nooit. Ik vind Yellow ook erg mooi passen hoor bij jullie geelmaskertje ;D.

Ik wil toch ook even voorstellen hier mijn andere kleine pluisje

Nu moet ik nog 2 namen verzinnen :P.

gr Esther

hahaha zelfde gedachte ;D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!