31 mei 2024, 01:26:28

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoihoi.....wat is de minimale inleg? ;D

Het was echt reuze gezellig :D wat grappig dat we dan toch met z'n allen tot de conclusie komen dat er meer poppen zijn dan we dachten ;D

Dit wordt steeds spannender zeg...en nu bestudeer ik Mikki en zie ik ineens ook een paar bruine veertjes  ::) zal wel toeval zijn...

Lief!!!! Nr 1 die door de opening komt...dat was zeker nadat wij weg waren, of er voor??

doeidoei,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Citaat van: valkchico op 19 mei 2006, 13:05:07
Hallo,

IK heb net Anani even ontleed ;D en de veertjes op zijn onderrug zijn echt grijs/geel. Die van mij zijn inderdaad bruin/geel.

Wie wil er nog een weddenschapje afleggen? ? ? ? ? ? ;D.

gr Esther






:-X :-X ikke niet dat doe ik volgende week wel als ik post krijg :P
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Citaat van: Caroline op 18 mei 2006, 15:09:58
Citaat van: Rianne op 18 mei 2006, 12:03:16
Het is allemaal errug vreemd, maar zelfs al zou Paco split gepareld zijn, moeten de dochters gepareld worden. Dus dat zit er denk ik niet niet. :-\


Hoi Rianne,

Wat je hier zegt klopt niet hoor. Als Paco split gepareld  is, dan zijn zeer zeker niet alle dochters gepareld.
Kijk maar:


Moeder:lutino
Vader:witmasker cinnamon split voor {X1:  gepareld}

man afkomst:
50% wildkleur split voor witmasker {X1:  cinnamon gepareld} {X2: lutino}
50% wildkleur split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: lutino}

pop afkomst:
50% cinnamon gepareld split voor witmasker
50% cinnamon split voor witmasker

Waarmee ik niet wil zeggen dat Paco split gepareld is hoor, dat laat ik in het midden.  ;)



Hey Caroline,

het is zo lastig, de mutatie calculator van deze site doet het nog niet, en die van Kitsten Munson werkt niet bij mij, vanwege Shockwave problemen. :-\

Lin

Ik kan wel op Kirsten Munson site. ik wil best even kijken  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Hoeft niet Lin, wat ik erbij heb gezet, heb ik van Kirsten Munson, die gebruik ik altijd.  ;)

En wat lees ik nu weer allemaal.  ;D Spannend!!

Maar ik sluit me aan bij Caroline, ook ik durf geen weddenschap af te leggen op die toverjongen van jullie.  :D

Op de foto's van gisteren zeg ik 6 wildkleurtjes en hun cinnamon zusje. Net als jullie gisteren trouwens, maar live kunnen ze er wel heel anders uit zien, zeker bij daglicht. Ik wacht dus net als jullie op de uitslag van Gendika. Ik wacht sowieso op een uitslag, want de veertjes van Diego zijn daar op dit moment ook.  :D

Wel weer een leuke wending hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Caroline op 19 mei 2006, 15:05:32

Op de foto's van gisteren zeg ik 6 wildkleurtjes en hun cinnamon zusje. Net als jullie gisteren trouwens, maar live kunnen ze er wel heel anders uit zien, zeker bij daglicht. Ik wacht dus net als jullie op de uitslag van Gendika. Ik wacht sowieso op een uitslag, want de veertjes van Diego zijn daar op dit moment ook.  :D

Wel weer een leuke wending hoor.  :D

ik zie net als in het begin geen parels. 1 cinnamon en 1 bonte. Want die lijkt ook in de nek bont.   ;D

Uhmm ik lees dat je je af en toe ook pap geeft. Het kan soms problemen geven pap naast ander voer. :-\


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

imv

Hi,
Ik ben altijd "in" voor een wedje.. wat is de inleg?  ;D :P ::) 8)

valkchico

Hallo,

HAha een man? als inzet Irene?

Ik geef pap bij Lin als ik merk dat er één te weinig heeft gehad op een dag het zijn net een stel hongerige wolven en pap en mam kunnen het soms niet helemaal bijbenen.

Een kleine foto update


Paco


Anani


Bakje valkjes


nr 1


nr 2


Stitch


Yellow


nr 5


nr 6


Seven

Het gaat weer geweldig met de kleintjes ze worden steeds meer valk ;)

gr Esther



Lin

Was alelen maar als extra info, voor als je het niet wist. Ik geef namelijk niet bij daardoor als alles goed gaat. Leuk die fotos! Het is net alsof ik tiamo zie met een paar jongen van mijn laatste nest. Lief hoor..!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Gaaf weer die foto's, die van Paco is ook grappig, hij kijkt zo geinteresseerd uit het raam :D En Anana lijkt op Mikki toen die klein was :D Lief!! Nr 6, de enige waarvan we zeker weten dat die cinnamon is, kijkt ook echt als een meisje he, dat vind ik echt! Heel lief. Wat een snoepies allemaal. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

Lin alle info is welkom, maar soms is het best moeilijk om keuzes te maken. In eerst instantie wilde ik niet pappen en heb toen niet naar mijn gevoel geluisterd.Meer naar het stemmetje dat zei geef hem een kans (paco). Tot nr 2 af ging vallen en helemaal duf werd en slap. Die is helemaal opgeknapt sinds ik af en toe (max 1x per dag) een beetje bij pap.
Wat zijn de nadelen van bijpappen dan? want dat weet ik niet.

nog een paar veertjes Manja dan weten we het zeker ;).

gr Esther

angelina

Wat gaat het snel zeg. :o
Iedere dag zie je wel een verandering. :)
So Sweet :-*

Greetz angelique ;)

Love birdies

caro

Hoi Esther,

Wat gaat dat hard zeg, het worden nu echte valken.
Dus jij hebt een koekiesmonster in huis. Sammy van mij wordt helemaal gek als ze ziet dat wij paprikachips eten.
Kaakjes en borrelnootjes vindt ze ook erg lekker, het is echt een snoeperd.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Hey Lin,

Paco (de vader) stopte zomaar met voeren. En voor een single mom is het moeilijk om 7 baby's te voeren. Vandaar dat Esther bijvoerde. :)

Caroline

Ik zie niet in wat er hier verkeerd aan is.  :-\

Volgens mij voert iedereen hier op het forum hun jongen bij als ze achter blijven, jij toch ook Lin??

En als ze eenmaal tam gemaakt worden krijgen ze ook vaak pap en eten ze zelf al wat bij en soms ook nog een beetje van pa of ma, ik lees hier nooit ergens problemen over hoor.  ::)

Ze doen het super en dat is toch het belangrijkste.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.