9 mei 2024, 06:14:18

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

valkchico

Hallo,

Hoi Manja we komen er morgen wel uit hoor! ;)

een foto update ;D ze worden al echte valkjes alleen jammer dat pa de coup die hij ma heeft aangemeten nu ook z'n kinderen wil aanmeten >:( Ik heb hem vanmiddag uit het hok gehaald is ie nou gek geworden. Als het nog erger word ga ik er wel wat aan doen denk ik.
eerst foto's van mijn wolkjes ;)






de mierenvanger :D




hier om het hoekje POEP! schoonmaken joh.




Nr 1




Nr 2




Stitch




Nr 4






Nr 5




Nr 6




Seven

lekker knus/krap in het blok met mam


gr Esther

ManjaV

Ongelooflijk wat groeien ze hard!!!  :o
Geweldig!!!!!! :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

Ik zal nog even een kleine reactie plaatsen op alle berekeningen en filosofieën over wat ik nou toch in hemelsnaam in mijn blok heb liggen.
Ik heb het in de hoge pet gegooid en houd het gewoon op allemaal mannen behalve 6 dan. Wel ben ik benieuwd wat Yellow dan is met zijn rare blonde lokken ;).
Ik heb ook een besluit genomen omtrent Manja, die zou de dupe zijn van de rode lensjes theorie ;) Dus bied ik haar morgen (nu dus al) aan om nr 6 te nemen en dan gaat de rest allemaal weg als man (met hele mooie splitten natuurlijk ;D)

gr Esther

dus wie wil?? ?? ?? ?? ?? hahhahahaha

Caroline

Oh, je plaats me er net even een berichtje voor.  :D
Och, ik plaats hem toch maar.  ;)



Jeetje, wat gaan ze toch hard!!  :D

Wat een lekker ding is Anani toch, ik val niet op wildkleur maar hij heeft een uitdrukking, ......  :-* :-* :-* , gewoon super!!

Ik zag dat bij jou Nuvola ook een beetje doorschijnende wangetjes heeft, bij mij de 2 albino's ook en bij Mandy ook 2  en Tinco van Rianne ook, dit lijkt toch een beetje albino eigen te zijn. Heeft Nuvola het ook altijd of alleen tijdens de rui??

Je jongen doen het super, balen dat pa kapper is geworden en af en toe peuken is halen, ze doen het zo geweldig, zeker voor zo'n jong stelletje.  :D

En ik zie een cinnamonnetje (nr. 6), met haar 6 (stief)broertjes, oh ja, met dezelfde parels als Irene.  ;D :P

Heel veel plezier morgen, ben benieuwd of het raadsel van de verdwenen parels wordt opgelost.  ;)

Doei doei!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hey Esther,

Maar wilde je 6 zelf niet houden? Op zich voel ik mij niet benadeeld hoor, dit kan toch voorkomen... Ik zou niet willen dat je kinderen teleurgesteld raken, volgens mij wilden zij juist nr 6 houden.
Niet dat ik niet wil, maar op deze site staan nog genoeg andere popjes te koop (ook cinnamon) dus ik zou je er niet op aankijken...Kijk maar wat je besluit, ik kan me goed voorstellen dat je kids (en jij ook ;D ) al helemaal gesteld zijn op het valkje...
Weet je zeker trouwens dat zij wel een popje is?
Evengoed kom ik morgen gewoon langs en dan overleggen we wel even ;) Slaap er nog maar een nachtje over ;D

Groetjes,
Manja

PS De andere valkjes zijn harstikke mooi en vinden dan ook snel een thuis ;)


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Ik zal de kleine Seven wel missen  :'( :'(


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco



Zie ik nu dat Anani ineens een gele kop krijgt :o :o
Da's snel zeg!!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




angelina

Hoi Esther.

Jeetje die groeien als kool zeg! :o
Wat een snoepies stuk voor stuk. :-*
En wat een verassing toch allemaal mannen op eentje na dan .
Anyway het zijn beautys en daar gaat het om toch? ;D
Volgende week vrijdag kom ik weer even aan met die kennis die ook een valkje wil hebben. ;)

Greetz, angelique ;)

Love birdies

valkchico

Hallo,

Ja Anani heeft een paar flink gele stukjes in zijn kuif zitten ik heb ook het idee dat hij een beetje aan het ruien is hoewel dit nog te vroeg is. Misschien is ie gewoon een paar veren zat ;D en wil ie nieuwe.

Nuvola is niet in de rui ze is eigenlijk net een beetje klaar maar, na haar nachtelijke avontuur is ze behoorlijk wat veren kwijt geraakt. En die wangen zie ik eigenlijk latijd wel een beetje. Nuvola is zo broeds als een gekke kip ik heb haar betrapt met een innige verhouding met de afzuigkap :o.

Ze groeien echt hard de oudste twee kunnen al een beetje als een echt valkje op je vinger zitten zooooo lief.

Ik ben ook heel trots op pap en mam ze doen het echt heel goed ik geef 1 keer per dag enkele wat pap meer om even 1 op 1 met dat valkje bezig te zijn en omdat sommige aan het eind van de middag toch minder hebben gehad zo sla ik twee vliegen in 1 klap.
Volgend jaar ga ik eitjes verzamelen haha allemaal verschillende ;).

Vanmiddag de valkjes in een bak bij Pim op zijn schoot gezet en die gaat ze dan om de beurt even aaien lief he :-*
Ik geloof wel dat ze behoorlijk tam worden hoor hier binnen ik haal ze geregeld even eruit om te kroelen en 1 keer per dag met z'n alle in de bak op schoot om te kroelen ma komt toch wel voeren op schoot (pa ook als ie zin heeft maar die komt alleen maar veertjes plukken op schoot >:()

Morgen hoop extra handen om te kroelen gezellig hoor alleen uuhh Chico is los dan dus dat word weer geen koekje bij de koffie 8). Of weer flink door eten :P.
Ik heb een heel slecht afgericht valkje in huis die echt helemaal gek is op koekjes ik heb nog nooit iets of iemand zo verliefd naar een koektrommel zien kijken. laat staan een koekje in je hand aahhhh dan valt ze je bijna aan om een hapje te kunnen pikken.


gr Esther

en sommige tot morgen

ManjaV

Tot morgen :D :D :D
Geeft niet van het koekje, ik probeer toch al aan de lijn te doen ;D ;D


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Roosje

Nieuwe methode om wat pondjes te verliezen. Geen training nodig. Koop nu een Chico! ;D

valkchico

19 mei 2006, 11:52:38 #971 Last Edit: 19 mei 2006, 13:02:06 by valkchico
Hallo,

Het word gewoon steeds leuker, we zijn tot de volgende conclusie gekomen op dit moment gaan we het houden op tam tam tam tam............
allemaal..................................poppen ;D.
behalve die van Caroline dat zijn echt twee wildkleurmannen.
Maaaarrrr omdat we nu toch wel een beetje de neiging krijgen dat we een beetje gek worden :P laten we de kleinste, de oudste en Yellow testen. Met een beetje geluk weten we volgend weekend wat ik nu toch  groot aan het brengen ben 8).

Het was erg gezellig Irene was ook meegekomen met Caroline en Manja was er ook bij. Lekker koffie gedronken boven een bak met valkjes en een hoop lol om wat het nou toch zijn.

Vanmorgen was ik aan het stofzuigen (ja dat gebeurt hier ook wel eens)
kijk opzij en wat ziet mijn oog




Nr 1 kwam even uit het blok een kijkje nemen in de wijde wereld. ook is "ie"weer zelf terug in het blok gegaan.
Het word al een echte valk hoor eet trosgierst en komt al buiten spelen geweldig en wat gaat dat hard zeg :D.

gr Esther

carco

Grr... je bent me net voor, dat wilde ik al zeggen dat het allemaal cinnamon poppen zijn ;D :P ::)
Irene en ik hebben er in de auto nog hard om kunnen lachen vooral om de verdwenen parels ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




imv

 ;D ;D ;D ;D

Geweldig! Maarehh.. eerlijk is eerlijk.. ze zijn allemaal even lief! Wat een schatjes, zeg!

Bedankt voor de heerlijk koffie! Het was erg gezellig!

Groetjes,
IRene

valkchico

Hallo,

IK heb net Anani even ontleed ;D en de veertjes op zijn onderrug zijn echt grijs/geel. Die van mij zijn inderdaad bruin/geel.

Wie wil er nog een weddenschapje afleggen? ? ? ? ? ?  ;D.

gr Esther