6 augustus 2025, 19:42:55

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

Caroline

;D ;D ;D Ik moest wel heel lang wachten voor ik hem zag vliegen.  ;)

EN dat lieve kale kopppetje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo,

Caroline bedankt dat je het hier hebt geplaatst.het duurde even maar hij vloog weer!!!!!
En die geluidjes als een echte grote valk :-* (maar dan in een gierenjasje ;))

En op de voerbak geweldig hij heeft er zin in en in een gewone kooi? ben benieuwd waarom dat is?
ik lees het snel hier of bij jou.

(ik ben even wat afwezig maar lees wel bij ,man heeft weer last van zijn hobby andere vrouwen :'()

gr Esther

carco

Dat is  :censuur je weet me te vinden hè als er iets is, kan je gelijk weer kroelen. ;) met Anani.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hè gatver Esther wat balen voor je!

Wat een **ootzak zeg!! Je zou hem toch.  >:(

Heel veel sterkte!!

Probeer maar lekker te genieten van je lieve valkjes.

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

dat gedoe met hub is meer dat ik er niet tegenkan dat ik niet eens met een beetje respect behandeld kan worden, de andere vr ben ik al murm voor ;).

Maar over tot de orde van de dag
Mijn schatjes beginnen al aardig te wennen aan het feit dat er de hele ochtend en stukjes middag (07.00 tot 14.30) los mogen en daarna vast zitten. Ik vind dat zelf best redelijk en geloof wel dat ze meer willen maar denk dat dit genoeg is.
Zodra ze eruit mogen gaan ze wel eerst een turbo rondje vliegen haha geen gezicht en gehoor. En ze komen nog steeds even trouw hun cornflakejes eten aan de ontbijdtafel.

Als ze ver bij de kooi vandaan zijn kan Chico Nuvola redelijk velen.maar o wee als ze te dicht in de buurt komt van de kooi en dat geld niet alleen voor Nuvoal dat geld voor iedereen hier in huis. Jammer dan want ik ben niet echt onder de indruk van haar.
Er zijn nog geen eitjes te bekennen hoewel Chico toch echt wat weg heeft van een vliegende koe met die vlaaien ;).
Ze is nog erg actief zoals normaal dus denk niet dat ik me zorgen hoef te maken.

nou ik ga weer even wat wassen :P.

gr Esther

valkchico

hallo,

voor degene die willen weten hoe het met mij gaat: het gaat best redelijk ik ga even gebukt onder de hooikoorts maar dat is een tijdenlijk probleem ;D.
En de andere problemen ik kan er aardig mee leven hoewel je er wel weer een knauw van krijgt ;).
genoeg ik heb ook nog spannend nieuws, er lag vanmorgen weer een eitje en dit keer heb ik de hele tijd zaagsel en snippers in het blok gegooid (bijna dagenlijks) dus hij ligt deze reis niet op het hout :D.
Nu maar weer gewoon moeder natuur laten gaan.

wel raar om iets leuks te melden op een dag dat er ergens anders een intens verdriet is :-[.
vanaf hiet heel veel sterkte vandaag Wendy (en Caroline)

later wat foto's en meer nu weer op naar de verplichtingen.

gr esther

Caroline

Hoi hoi!!

Wat leuk, weer een ei en begrijp ik het goed?? Ligt hij dit keer in het blok??

Wat vervelend dat het verder allemaal niet zo mee zit, wat een  :censuur zeg. Ik kan me voorstellen dat dit aan je vreet. Volgens mij went dit nooit.  >:( :'(

Beterschap met je hooikoorts.

En lief dat je aan Wendy en (mij) denkt.  :-*

Sterkte er mee en natuurlijk ook weer heel veel plezier en spanning tijdens dit nestje, hopelijk met een goede afloop deze keer.

Doei doei!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ozzie

Hallo Esther,

weer een eitje!  ;D Leuk hoor, ik ben heel benieuwd wat je valkjes ervan gaan 'maken'.

En wat lief dat je ondanks je eigen 'troubles' toch nog even aan mij en Caroline denkt  :-*  Doe je het wel rustig aan? Want je moet ook (vooral) aan jezelf denken hoor.

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

valkchico

Hallo,

Hier is het tweede eitje gedropt dus heb ze genummerd (met Blauwe pen rood deed ut niet :()
Ze zijn samen erg waaks als ik mijn hand in de kooi steek hangt er een valk in ;D. nu ben ik nog steeds niet onder de indruk dus ze doen maar.
Wel word Nuvola soms helemaal achterna gevlogen door Paco maar tot nu toe gaat het best goed.

Chico zit met groooote regelmaat in het blok zoiezo de hele nachten en ook stukken op de dag en samen. Dus over het broeden hoef ik me deze reis geen zorgen te maken.

Ik denk ook me zelf hoor heb al een aardig toekomst plan uitgedacht. en ben er van overtuigd dat het gaat lukken :).Postief denken heet dat hahahaha

gr Esther

Roosje

Nou ik heb er heel veel respect voor hoor dat je in jouw situatie nog positief kan blijven. Daar kunnen veel mensen iets van leren. :)

Kolkkie

Hey Esther,

Wat een leuk filmpje dat Anani vloog :).

Echt :censuur dat je man met zijn andere 'hobby' bezig is. Je zou hem zowat een soort van kuishuidsgordeltje omdoen.
Ik kan mij om dat soort dingen aardig opfokken, maar dat zal ik hier maar niet doen, dan komt er een hoop :censuur te staan.

Laat je niet door hem kisten he ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

caro

Hoi Esther,

Komt Anani bij jou. Wat een leuke naam, heb je die verzonnen. Wat een leuke vogel vind ik het, en zijn koppie komt wel weer goed.

Wat een ellende thuis zeg, heel veel sterkte.

En beterschap.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Hoi lieverd,

Ik kom je alleen even een knuffel geven.

Hou je taai!!

Liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Esther,

Ik wou even wat leuke dingen schrijven, maar ben helemaal stil gevallen van de laatste pagina :(
Ik weet even niet wat ik moet zeggen.......... maar ik zal het toch proberen.

Gefeliciteerd met je 2 eitjes (in het blok dit keer ;))

Verder was ik benieuwd wanneer Anani bij Nuvola komt wonen, want ze is nu wel een beetje alleen natuurlijk.
Ik vind het een heel goed idee om die 2 samen te plaatsen ;)

En sterkte met je kids en alle gescheurde en gebroken onderdelen ;)

Liefs
Maris!!

PS Ga jij maar een mooi toekomstplan opbouwen, want je verdient beter dan dit.
Ik denk aan je!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi hoi!!

:D Ik kwam even hoi zeggen en op die manier laten merken dat ik wel aan je denk hoor.

Liefs van Caroline

PS.. Ik had al wel gelezen dat je weer lekker was wezen kroelen met je aankomende nieuwe lieverd, hopelijk vind je hier een beetje positieve afleiding in.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.