9 augustus 2025, 19:11:33

valkengespuis

Gestart door valkchico, 8 september 2005, 17:18:42

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ben heel benieuwd naar de veertjes, maar jullie waarschijnlijk nog veel meer!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

haha Yellow maakt het gewoon erg spannend.
Ze heeft een rode gloed in haar ogen en dat duid op chinamon. En volgens de berekeningen zijn alleen de poppen chinamon. Paco heeft parels gehad en de witte vlekken in zijn nek duiden op split bont.
Ik weet het nu niet meer hoor :-\. Van Chico weet ik ook geen achtergrond info. Ik heb ook begrepen dat de vlekken ook split Luntino of chinamon kunnen zijn. Maar dan zou Yellow een man moeten zijn. Dan komt de vraag terug hoe zit dat dan met de rode lenzen?
Nog 1 week puzzelen dan maar. haha ik vind dit wel comisch hoor.

gr esther

P.s. vanmiddag komt Angelina kroelen met Stitch gezellig

angelina

Hoi Esther,

Vond het reuze gezellig vanmiddag. :)
Was ff puzzelen om bij jouw huis te komen maar ook daar konden we de lol van inzien. :P

Ik vind de ukkies geweldig echt waar.
Zo wijs als ze al uit die kraaloogjes kijken. Helemaal fatastisch. ;D
Over een weekje of 2 kom ik nog een keertje maar dan met de persoon die ook graag een valkje wil.
Dan zitten ze allemaal goed in de veren en is alles als het goed is helemaal duidelijk ( man of pop). ;)
Bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid vanmiddag.

Greetz Angelique ;)

Love birdies

ManjaV

En hoe gaat het met mijn kleine Seven? :D :D :D
Ik heb vandaag de foto's aan mijn kleine neefje van drie laten zien, die was er helemaal weg van. Hij is ook dol op vogels en kent alle namen van mijn vier vogels uit zijn hoofd ;D vandaag dus weer een vijfde bijgeleerd :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

Gister drukke dag gehad en vadaag toen ik beneden kwam een vervelend aanzicht toen ik richting Nuvola keek.
Ze is waarschijnlijk ergens vanacht in paniek geweest met dit resultaat.

het bloede niet meer er zit in de kooi wel wat bloed ,maar ze kan niet meer vliegen :'(.
Je kan wel goed aan haar zien dat ze het niet naar haar zin heeft vandaag. Ze zal er weer een beetje aan moeten wennen om mee te liften op mijn schouder.

Ik had gister al geconstateerd dat de oudste van de 7 niet zoveel meer aankwam hij is in de afgelopen dagen 2 gram aangekomen en nr twee komt ook niet meer aan is in twee dagen 1 gram aan gekomen.
Bah en het ging zo goed ik wil eigenlijk geen pap voeren maar zit wel in dilemma.
Hat andere5 tal gaat als een speer  3daarvan zijn de oudste op gewicht gebied voorbij gestreeft.

een korte foto up date.

STITCH

YELLOW

SEVEN

Hier heb ik de 5 gegroeide even bij me genomen in de hoop dat de twee andere wat extra kregen van man.

gr Esther

ManjaV

Hey Esther,

Geweldige foto's weer :D
Wat raar dat de oudsten niet meer aankomen? Maar zo te lezen had je er eventueel rekening mee gedragen. Wat zijn ze gegroeid weer in die paar dagen, zeg. Je kan een duidelijke verandering zien. Ik hoop dat de oudste twee weer aankomen en dat het allemaal zal meevallen. Anders moet je bijvoeren zeker?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

valkchico

Hallo,

Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het bekijken van dit vleugeltje ik ben benieuwd of dit beginnende parels zijn of....

gr esther

Caroline

Hoi Esther,

de ervaring die ik heb met op foto's pareltjes zoeken zou ik zeggen geen parels, helaas. Maar misschien zie jij ze live wel.  ;)

Succes met "de zoektocht naar de verstopte parel".  ;D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

Hallo,

haha we willen zelfs liever niet dat deze pareltjes krijgt ;).
Het zit hem in de lichte veertjes die door zijn daar zitten donkere stukjes in??
(mmm weer fijn omschreven)

gr Esther

carco

Hoi

Ik weet niet of het duidelijk is maar heb het gedeelte even uitgesneden wat we bedoelen:

Groetjes: Caroline.

Rianne

Hoi,

ik zag 'dilemma' staan dus was even nieuwsgierig. ;)
Zijn de kropjes van de valkjes die weinig aankomen wel steeds gevuld? Je doet er goed aan om de anderen even uit het blok te halen, op deze leeftijd kan dat al wat langer. :)

Ik denk zelf dat er geen parels komen, maar dat dit die witte 'rand' is die wildkleurtjes aan hun vleugels hebben. :)

carco

15 mei 2006, 11:08:33 #897 Last Edit: 15 mei 2006, 11:13:08 by carco
Hoi

Het was de beodling ook dat het een wildkleur zou zijn, want dit zou Stitch wezen voor Angelique. Alleen zij begon er zaterdag zelf over omdat de aanplanting bij de kuif  ook geel wordt.
En Rianne ik weet precies wat jij bedoelt omdat ik dit eerst bij anani ook dacht. Maar het is de 3e van deze jonkies en de aanzet lijk geel mèt grijs door te komen , dus niet in één kleur, en dit was bij de andere niet. Vandaar dat we nu gaan twijfelen wat het nu is ::)

Groetjes: Caroline.

Rianne

Maar als een valkje gepareld is, zie je dat toch over het hele lichaam? :) Ayko, mijn cinnamon popje, heeft die witte band ook, maar dan zit er ook nog geel aan het uiteinde van de veer. Ik zal eens kijken of ik daar een foto van heb. :)

Rianne

Tijdens het zoeken kwam ik een foto van Diego tegen, mijn wildkleur man. Hier is op te zien dat er ook geel aan die witte rand zit:

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en anders... nog een weekje wachten ;D